Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
qshshyeck
2007-03-31 17:38
ależ to jest młody człowiek pełen entuzjazmu!!!Czego wy się czepiacie? a że bez doświadczenia?Po co mu to.Minister polaczek albo inni powiedzą mu co robic,to po co mu doświadczenie?(to tylko dodatkowe problemy).Paolo 79 też ma podobno 27 lat.Paolo,chcesz być prezesem Balic? (wystarczy znajomość kogos z PiS).
gosc_Piotrek: dlatego trzeba ich jak najszybciej zastapic nowymi "komunistycznymi" ludzmi, takimi jak na przyklad obecny prezes Balic, Kamil K. - 27 lat (w dniu mianowania), brak jakiegokolwiek doswiadczenia w branzy lotniczej, bliski wspolpracownik ministra Ziobry. Z tym panem mial byc kiedys wywiad na Forum, ale jakos sie nie doczekalismy. Byc moze nie zdazyl sie przygotowac.
gosc_sasia
2007-03-31 16:27
do aynis: dowcipnisia sie znalazla! naucz sie czytac ze zrozumieniem... strzelanina dzisiaj rano o 6.00 w T 1 na lotnisku w Echterdingen miala podloze rodzinne, tzn. maz nie chcial aby jego zona poleciala i ja zastrzelil przed check-in LH. Straszne, ale moze sie zdarzy wszedzie. Wiec unikaj raczej sloganow w stylu "a w STR strzelaja ..." bo to zalosne po pierwsze a po drugie nieprawda (lotnisko jest we wspomnianym Echterdingen)
A w Stuttgarcie strzalają do ludzi :O
gość_Piotrek: no przewrotnie trochę i jest w tym prawdy...
gosc_Piotr
2007-03-31 14:06
Raczje prędko nie wprowadzą bo ciągle pracują tam "komunistyczni" ludzie, którzy ciągle twierdzą, że latanie to luksus jedynie dla bogatych VIP-ów, a LOT to niewiadomo jaki produkt !!!
marqoos_pl
2007-03-31 11:56
99 PLN plus tax za bilet dwustronny... Cena bardzo fajna, ale wyloty z WAW jakies miejsca moza znalezc, ale na powrot nie ma szans w tej samej klasie... sprawdzilem od poczatku lipca do konca wrzesnia... ale tak czy tak cena z oplatami wynosi okolo 530 pln w dwie strony (275 plus tax)...
i to by było dobre posunięcie ze strony LOTu - tak jak tanie linie reklamują się, że mają bilety już za 0 zł (Wizz) tak lOT śmiało może wprowadzić taryfę za 99 zł, tak jak to jest na połączeniach krajowych za 58 zł plus opłaty = 122 PLN np. do WRO
damian.de
2007-03-31 10:07
oby nie stalo sie ze STR tak jak w przypadku trasy Hamburg-Warszawa, z ktorej 4U ku rozpaczy wielu zrezygnowala... Nasz narodowy przewodnik lata na tej trasie dwa razy dziennie, narzekajac na male oblozenie...Z ich kosmicznymi cenami na pewno. Moze i do HAM LOT niebawem raczy wprowadzic stale oplaty 99 PLN ...
qshshyeck: OBY!!! :-)
gosc_Piotrek: Też nie rozumiem, co się dzieje z tym Hanowerem. Dlaczego z Polski w ogóle nie ma połączeń, a te, które były swojego czasu, szybko likwidowano. Przecież to duże miasto, bardzo ważny ośrodek biznesowy itp, itd.
qshshyeck
2007-03-30 17:34
to prawda.też trzymam kciuki za zarząd GTL.Ja bym tej rozbudowy w KuRniKu nie nazwał kosmetyką tylko pozorowaniem i udawaniem że coś się dzieje...Pamiętaj,że wtydy,gdy pyrzowice były kurnikiem były az 2 połączenia.do WAW i FRA,a z KRK nieporównywalnie więcej.Chodzi mi tylko i wyłącznie o to że nigdzie indziej na świecie przy 3 mln pasażerów odprawianych w balicach(tyle ma byc w balicach w tym roku) nie ma tak małego i niefunkcjonalnego terminala...Oby pyrzowice nie spoczęły na laurach.. "Choć nowy terminal jeszcze nie działa, władze GTL-u myślą już o budowie... kolejnego (podobno ogłoszony zostanie międzynarodowy konkurs na projekt). Jego budowa miałaby zacząć się za cztery, pięć lat. Obliczono, że lotnisko w Pyrzowicach może docelowo obsługiwać nawet 5-6 mln pasażerów, a więc pięć razy tyle co dziś.
Na rozwój infrastruktury lotnisko ma otrzymać unijną dotację w wysokości od 50 do 100 mln euro. Warunkiem jej otrzymania jest jednak wkład własny w wysokości co najmniej 50 proc. GTL zastanawia się nad zaciągnięciem kredytu w banku. Pieniądze mają być przeznaczone nie tylko na budowę terminalu, ale też na stworzenie bazy cargo dla samolotów transportowych i budowę drugiego pasa startowego. Dziś dysponuje nim tylko stołeczne Okęcie." to fragment artykułu o otwarciu nowego terminala, który ukazał sie w jednej z gazet.więc chyba nie zamierzają spocząć na laurach.oby!
gosc_Piotr
2007-03-30 17:27
A mądrale z LOT lub ktokolwiek inny, żeby uruchomić połączenie z Hannoverem. Z CLW leciałem 6 * 2 = 12 i load factor wynosil średnio 85% tak na oko - a czemu zlikwidowali....hmmm - widocznie tacy ludzie tam pracują.
qshshyeck: A poza tym jeszcze jedna uwaga: był taki czas, kilka lat temu, kiedy na Balicach stał przyzwoity terminal, zupełnie wystarczający na ówczesny ruch, a nawet wyprzedzający zapotrzebowanie. Wtedy budynek w Pyrzowicach był naprawdę maleńkim kurnikiem... Od tego czasu Pyrzowice wybudowały 2 nowe termianale, a w Balicach tylko kosmetyka. Po prostu boję się, żeby ten samozachwyt nie dał teraz o sobie znać w Pyrzowicach.
Ale i tak Balice lubię, chociaż cholery dostaję praktycznie za każdym razem, kiedy tam się znajdę :-).
qshshyeck
2007-03-30 17:17
korraado,aż dziw bierze,że jesteś z krakowa(wiesz o co mi chodzi-balicomania)...ale masz 100% racji.Dokładnie tak im mniej państwa tym lepiej.I w KTW to widać.
A jakie na to wszystko lekarstwo? PRYWATYZACJA (bo nie uważam za prywatyzację stworzenie spółki skarbu państwa zarządzanej przez tłum znajomych królika). Zresztą przykład Katowic jest tu najlepszy - przy tak małym wpływie PPL i braku problemów z wojskiem i Agencją Mienia Wojskowego nie mają związanych rąk tak jak w wielu innych portach w tym kraju.
no jak sie niektorym nie chcialbo uczyc niemieckiego w szkole tylko na zagarki spogladali, no to trudno wymagac pozniej zeby poslugiwali sie tym jezykiem w stopniu komunikatywnym, a jesli to 40-latek to nie ma mocnych, tak jak teraz jest - wszyscy tylko angielski a malo kto niemiecki - rezultaty pozniej sa...
paolo-79
2007-03-30 17:05
korrado:w nielocie nieladu jest duzo...Przyklad:Biuro LO we FRA ma nowego szefa,od paru dni...jedna z pracujacych w oddziae na lotnisku we FRA zwierzyla mi sie ze jest sczcesliwa bo w koncu z WAW przyslali szefa ktory mowi po niemiecku.Pytam na to:poprzedni nie mowili?otoz nie,ta pani pracuje tam od 7 lat i zawsze szefowali jej ludzie nie mowiacy po niemiecku!W oddziale LOT we FRA!!oto nielot
Wszystko pięknie, oba połączenia jak najbardziej pożądane i aż szkoda, że tak późno. Tyle tylko, że jakoś dziwnie wygląda ich wprowadzanie - ogłoszone kilka dni po ogłoszeniu letniego rozkładu, zaledwie na kilka dni przed startem jednego z nich, do tego ten dziwny Belgrad, który niby był, ale go nie ma (wciąż jest w rozkładzie na stronie Okęcia), ogłaszanie w Pekinie rychłego rozpoczęcia lotów z Warszawy i absolutna cisza w tym względzie u nas... Trochę to wygląda na działania niezbyt przemyślane, at hoc i moim zdaniem tylko potwierdza tezę o absolutnym braku strategii w nielocie.
paolo-79
2007-03-30 16:48
qshshyeck:mozna tak wymieniac bez konca...4U przewyzsza nielota o 2 klasy..ale jesli ceny waw-str beda tanie to konkurencja obu linii wyjdzie nam pasazerom tylko na dobre.,.