Poprawiony wynik

Poprawiony wynik Angielskie tanie linie lotnicze easyJet poprawiły swój wynik w listopadzie tego roku. Przewiozły 2,55 mln podróżnych. W porównaniu do tego samego miesiąca w 2005 r. jest to o 11,5 proc. więcej. Load factor wzrósł o 0,4 proc. osiągając poziom 80,5 proc. Licząc rok do roku od listopada linie przewiozły 33,4 mln podróżnych poprawiając wynik o 11,1 proc. Współczynnik...
07/12/2006 15:15   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
rufus 2006-12-14 06:14   
rufus - Profil rufus
Katka:czy moglabys zdradzic tajemnice tego lotu w sobote z Belfastu do Rzymu? EasyJet nie lata w soboty miedzy tymi miastami.Ty nie pomylilas podmiejskiego pubu z B737 w barwach EasyJet? Po kilku piwach mozg nie pracuje tak jak powinien:-)
katka 2006-12-13 19:12   
katka - Profil katka
w sobote lecialem z belfastu do rzymu i juz w samolocie siedzac dowiedzialem sie ze jest problem techniczny i ze kilka minut potrwa jego naprawa,po czym okazalo sie ze pilot nie chce ryzykowac i bedziemy musieli zmienic samolot,to tak po krotce.
chcialem tylko powiedziec ze wszystko przebiegalo sprawnie bylismy na biezaco informowani przez pilota i zaloge pokladowa o calej sytulacji,pilot zartowal ludzie sie smiali .z godzinym opoznieniem ,innym samolotem wystartowalismy do rzymu gdzie dotarlismy z 40 minutowym opoznienem.to byl moj drugi lot z easyjet i pomimo spoznienia uwazam ze linia jest super i godna polecenia.ps.moim znajomym i mi podobaja sie straje zalogi easyjeta ,pewnie kwestia gustu
paolo-79 2006-12-08 17:27   
paolo-79 - Profil paolo-79
Popatrzecie na oceny linii lotniczych na pasazer.com i zobaczycie ze moj przypadek nie jest odosobniony...Nie bede sie zalil przed calym swiatem nt.mojego pojedynczego przypadku,wkurza mnie tylko ich tupet i bezczelnosc,na lotniku mowia Ci ze w mailu podajesz tylko dane lotu i zwrot kasy idzie automatycznie,po czym zaczynaja sie eseje korespondencyjne z CustomerService,gdzie w odpowiedzi na moje maile i kwestie przychodza wymijajace odpowiedzi...
yannkes 2006-12-08 16:58   
yannkes - Profil yannkes
moze nie na temat ale wlasnie zauwazylem ze sky dorzuca oplate za karte...
aynis 2006-12-08 15:48   
aynis - Profil aynis
Zgadzam się z przedmówcą. Miałam przyjemność lecieć już różnymi tanimi liniami i mając do wyboru wiele połączeń różnych przewoźników zawsze wybieram easyJet. Nie są może idealni, wiadomo, ale latając z nimi właściwie nie doświadczyłam żadnych większych problemów.
1234kuba 2006-12-08 15:05   
1234kuba - Profil 1234kuba
To, że raz Ci się coś zdarzyło to nie znaczy, że to złe linie. W mojej opinii jedne z najlepszych wogóle.
gosc_Zooo 2006-12-08 12:56   
gosc_Zooo - Profil gosc_Zooo
poprawili by jeszcze lepiej wyniki gdy by latali dwa razy dziennie do Dortmundu
gosc_olo 2006-12-08 08:16   
gosc_olo - Profil gosc_olo
mnie tez raz odwolali berlin krakow - zwrot co prawda dotarł ale chyba po dwoch miesiacach
paolo-79 2006-12-08 01:46   
paolo-79 - Profil paolo-79
Aynis..wiesz,w Luton jest ich glowna kwatera,wiec oewnie tam ze zwrotem kosztow jest latwiej,a przedstawiciele EZY na Balicach to totalna zenada...Podawali tylko maila do customer service w Londynie,a tam jak sie okazalo,robia wszystko,by kasy nie zwrocic.Nie chodzi o sama kwote,bo 23 euro to moge sobie wsadzic,chodzi o fakt,tak sie nie robi z klientami..Zostawili nas o 22 w Balicach z odwolanym w ostatniej chwili lotem do Dortmundu..Duza czesc pasazerow pojechala do Pyrzowic na poranny lot do Köln (559 PLN),bralismy taxowki po 4 osoby z Balic do Pyrzowic,plus koszty porannego lotu,kazdy rowno poplynal finansowo,a tu taki klops od EZY
aynis 2006-12-07 22:04   
aynis - Profil aynis
Zależy chyba jak się trafi - zniszczyli mi bagaż, może nie aż tak bardzo, bo tak naprawdę urwał się tej stojak przy kółkach, tak że generalnie nie można było jej postawić. Zgłosiłam to na lotnisku i po tygodniu otrzymałam od nich nowiutką walizkę, taką samą rozmiarowo, a nawet lepszej jakości i to kurierem, bez żadnych zbędnych formalności. Latam z nimi dość często i tylko raz zdarzyło się, że odwołali lot, ponieważ w Luton była fatalna pogoda. Ludziom proponowali loty w przeciągu tygodnia, a nawet na następny dzień, zapewnili nocleg, natomiast tym, którzy chcieli zwrócili bez problemu pieniądze.
kubik 2006-12-07 21:27   
kubik - Profil kubik
bo nie trzeba było łapać okazji, tylko trzymać się W!ZZ'a ;)
paolo-79 2006-12-07 20:56   
paolo-79 - Profil paolo-79
Uwazajcie na nich!10 dni temu odwolali mi lot z Balic (mgla),po odwolaniu lotu zaproponowali albo przebukowanie biletu na za 4 dni (nonsens) albo wyslanie maila ze szczegolami rezerwacji po czym nastapi zwrot kasy za lot...Od 3 dni wymieniam maile z panienkami z customer service, ciagle jakies wymijajace info,ciagle jakies durne paragrafy, a chodzilo o prosty zwrot glupich 23 euro za odwolany lot...Robia wszystko by namacic w glowie i absolutnie nie chca tej kasy zwrocic..A obsluga easy jeta w Balicach-totalna zenada!!!!!!!!!!Nigdy wiecej!!!!!!Dla porownania-po odwolanym locie z Wizzair, mialem kase na koncie w 6 dni,bez zadnych ale...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy