manly: Szkoda, jeszcze lepiej jakby latali DC-3 BTW. Twoim tokiem rozumowania mozna stwierdzic ze do KTW nie lata AirFrance tylko BritAir? ;-) LOL
bartek: szkoda ze juz nie ma Antonov-24 we flocie LOTu, bo byl napewno dali!
Może ktoś mi napisze jak tam sprawa z ilością pasażerów?
gosc_manna
2006-10-31 17:40
W imieniu stewardess EuroLOTu dziekuje Panu 1234kuba :)
kamil-lotn
2006-10-31 16:06
Niema na co liczyć!I tak będą latać ATR-ami cały czas:(
Reklama trasy prowadzi pasazera w blad skoro wszystko "wyglada" na to ze samolot PLL LOT operuje rejsy, a tak nie jest!
Mogli chociaz dac EMB145 jako minimum.
Zgadzam się z 1234kubą, ale tylko w części. Typ samolotu nie jest nalważniejszy, o ile są to dobre, nowoczesne i bezpieczne samoloty. Niestety ATRy EuroLotu do takich nie należą (dość stare, problemy z podwoziem itp.). A co do obsługi: faktycznie, duży plus dla EuroLotu.
1234kuba
2006-10-31 14:12
KLM operując z London City Airport często wykorzystuje KLM cityhopper, który lata m.in. turbośmigłowymi Fokkerami ileś tam. I pełno biznesmenów na pokładach. Aż czarno od garniturów! Typ samolotu nie zawsze jest najważniejszy.
1234kuba
2006-10-31 14:09
Za to euroLOT ma śliczne, młodziutkie, słodkie, przemiłe stewardesy, których średnia wieku daleko odbiega od LOTowskiej. Poziom obsługi i dbałości o pasażera w euroLOT jest nieporównywalnie wysoki w stosunku do LOT. W euro naprawdę dbają o pasażera (spróbujcie nie ustawić fotela idealnie w pozycji pionowej na czas startu - obsługa zareaguje, a w LOT nie zawsze).
gosc_Senat
2006-10-31 13:51
Taki jest wlasnie jest LOT. Biznesmeni, ktorzy placa najczesciej nieporownywalnie wiecej za bilety niz pasazerowie lini LCC jesli decyduja sie na lot LOT-em oferuje sie im przelot glosnym, starym rozklekotanym ATR-em. Dobrze chociaz, ze lotnisko w Monachium jest jednym z najladniejszych i najfunkcjonalniejszych w Europie. Mam nadzieje, ze CityLine LH wprowadzi wkrotce poranny lot z KTW do Monachium obslugiwany prze jakis nowoczesny odrzutowiec.
gosc_obser
2006-10-31 12:47
Jakim samolotem czy ATR ze śmigłem