Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_d975e
2014-05-01 09:14
SP-LRF juz w drowdze do WAW. Niech sie swieci 1 Maja! :)
piotrek737
2014-04-01 12:39
przemolot: No i do tego musisz wziąć poprawkę, że pisał to Cezary :P
przemolot
2014-04-01 12:34
Gazeta Prawna napisała, że LO i K2 nie doszli do porozumienia w tej sprawie. Biorąc jednak pod uwagę dzisiejszą datę i fakt, że informacja pojawiła się tylko w tym miejscu, wydaje mi się, że jest to primaaprilisowy żart.
zobacz link
gosc_c65a1
2014-04-01 12:17
LOT będzie nim latał do dalekiej Azji (Tajlandia/Chiny), czy zrobią wet-lease?
gosc_4d17f
2014-03-18 19:45
i wiadomo co dalej z tym samolotem ? ELO jednak ?
gosc_d60b2
2014-03-16 23:05
Tylko jak balcerzak zamierza uzyskać zgody przelotowy nad Rosja w obecnej sytuacji politycznej?
Są przecież kierunki czarterowe, które mają również sens w lecie. Mówię oczywiście o połączeniach długodystansowych, a nie 2-3h do Grecji czy Turcji.
Może się mylę , ale uważam że można go wypełnić czarterach w Europie. Np połączenie WAW KTW --> greckie wyspy. Ewewntualnie "dostawy" na Kanary w podobny sposób. Tylko czy opłaca sie po drodze lądować ?
gosc_28185
2014-03-14 11:18
Jedyne sensowne caloroczne pieniadze o duzych potokach pasazerskich, na jakim moglby latac ELO to WAWEWR, ktore latem moznaby obslugiwac 6x tygodniowo, a zima 4x i dowozic ruch na rozwijane obecnie przez LOT polaczenia do wschodniej Europy. WAWEWR to trasa, ktora pochopnie zamknieto niedawno temu.
BKK to polaczenie sezonowe generujace relatywnie niskie wplywy przy dosc wysokich kosztach (z uwagi na odleglosc, czas przelotu, liczbe krajow nad ktorymi sie przelatuje), majace sens od listopada do marca i max 3x w tygodniu. Dodatkowo rotacja do BKK jest ponad 24 i trudno wlozyc ja tak, aby dawala rozsadne tranzyty i samolot mogl wykonywac inne rejsy. Po za tym juz teraz LOT wykonuje czartery do BKK,wiec nie ma co dublowac.
gosc_2a776
2014-03-13 20:18
Jesli Eurolot bedzie latać do BKK to czy na numerach Lotowskich? Chodzi mi czy ludzie z innych programow milowych *A beda mogli zdobyć mile. Bo ja nie to bedzie to wprowadzenie w błąd pasazerów. Tak samo jak LH i german wings. Frequent flyer kupuje bilet na LH a okazuje sie ze leci Germanwings bez mil i bez przywilejow.
Wygląda na to że to już prawie pewne że poleci dla Eurolotu. na razie pytaniem pozostają kierunki - Bangkok??? czy coś innego?
zobacz link
gosc_0956f
2014-03-13 09:53
ELO będzie latało tym samolotem. Szczegóły pod linkiem:
zobacz link
gosc_46d2c
2014-03-13 09:51
To ten będzie latać dla eurolotu?
zobacz link
LOT ogłosił konkurs na nazwanie tego samolotu. Czyżby powrót do starej tradycji?
gosc_bead1
2014-03-12 14:55
no ale chyba takiej konfiguracji nie przewidują a przynajmniej Itaka nie daje znaku, że jakieś czartery będą dreamlinerem robione. A poza tym to ta umowa na dalekie trasy zimowe z Itaką i Rainbow jest podpisana na kilka lat ? I ciekawe czy w takim razie 6-ty drimek będzie taki zapasowym "w razie co" ?
gosc_93126
2014-03-12 11:06
788 moze spokojnie latac czartery letnie na Kanary. To jest 5.5h trasa, wiec nie jakas strasznie krótka na której tego typu maszyna przynosilaby duze straty. Warunkiem byloby skonfigurowanie siedzen na 300Y.
gosc_b8d72
2014-03-11 20:38
Tak. Oczywiście. Nowy Prezes postawił sobie model w skali 1:200 na swoim biurku i to jest ta polotka. Po co wypisywać takie brednie? K2 ma problemy z flotą swoich Q400, więc po jaką cholerę im jeszcze 787?
gosc_47a7c
2014-03-11 14:47
Są jakieś plotki o 787 w ELO
gosc_6fbc7
2014-03-11 13:52
Zawsze może latać na dłuższe europejskie trasy do Madrytu, Barcelony, Tbilisi, Erywania czy Moskwy.
gosc_a401e
2014-03-11 13:51
Masz słuszność gościu 29d7c , ale czartery mogą przecież kontynuować na transatlantyckich trasach, teraz to dopiero będzie wielu chętnych, a enter air nie lata daleko, więc rynek jest, a chęci ? Poza tym jak zawsze zwiększają w lecie częstotliwość na takich trasach więc samolot będzie miał co robić. Pozdrawiam