Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_6373e
2014-02-06 15:15
To kiedy będzie można kupować bilety na liniach AB i EY?
@greg0303: nie wiem jak z poprawnością, ale przynajmniej u mnie takie określenia prowadzą do reakcji mojej twarzy, w wyniku której powstaje uśmiech :)
greg0303
2014-01-30 18:52
pede, Sorki, myślałem, że takie tłumaczenie nie jest poprawne. Teraz wszystko jasne :-)
@greg0303 nie musisz poprawiać, chodziło mi o to że bardzo lubię takie "niestandardowe" określenia :)
greg0303
2014-01-30 18:31
Okay pede, poprawiam: "Kadług samolotu uderzył w drogę startową" :-) :-) :-)
@greg0303: kontakt kadłuba - kocham cię :D
greg0303
2014-01-30 18:06
Jedna z maszyn Etihad Regional/Darwin Airline uległa wypadkowi na lotnisku w Paryżu (CDG) we wtorek, 28 stycznia. Był to rejs F7 250 z Lipska do Paryża wykonywany samolotem Saab 2000 (16 pasażerów, 3-osobowa załoga). Przy przyziemieniu odpadły dwa przednie koła maszyny i nastąpił kontakt kadłuba z drogą startową. Na szczęście nikt nie odniósł obrażeń, ale Saab 2000 raczej już nie wróci do siatki połączeń ze względu na duże uszkodzenia. Ma go zastąpić maszyna Avanti Air: ATR-72-200.
gosc_c33a2
2014-01-28 21:55
Niezle rozpoczeli.
zobacz link
Ok, ale kiedy wreszcie Etihad umożliwi sprzedaż biletu łączonego via TXL z POZ lub WRO. No i fakt, nowa strona Etihada jest bardzo fajna:) LCJ/BZG mogłyby też postarać się o takie połączenie, byłaby to jakaś perspektywa. Nie wiem, po co BZG stara się o loty JP, to będzie chyba najdroższe możliwe połączenie do MUC w całej Europie, biorąc pod uwagę ceny Adrii. Adria jest o wiele droższa nawet od OU. A loty K2 to inna sprawa, one nie dają bowiem żadnej perspektywy, przesiadek, to zerowe możliwości dla pasażerów; nie rozumiem działalności tej linii na własną rękę, bez żadnego CS. Osobiście zawsze w ramach siatki europejskiej wybiorę coś bardziej pewnego: sory, taki mamy rynek:)
greg0303
2014-01-24 19:32
Wczoraj, 23 stycznia, odbył się pierwszy komercyjny rejs Etihad Regional: F7 154 z Genewy do Rzymu (FCO) wykonany 50-osobowym Saabem 2000.
czy ktoś wie czy będzie cs z AB ?
gosc_df8ea
2014-01-20 00:51
Re: LCJ-ZRH, to już chyba - mam nadzieję - szybciej by się dało POZ-ZRH, czy to Etihad Regional/Darwin, czy Air Berlin - byle było bezpośrednie
@greg0303, dzięki. etihad miał kilka różnych malowań z F1
zobacz link
piotrek737
2014-01-18 12:12
solokhumbu: Zmienimy, ale na pierwszej konferencji w Dubaju, to właśnie takie daty był podawane ;) Co do CS czekają na decyzję. Koło początków lutego powinno być wszystko klepnięte.
gosc_7dd18
2014-01-18 10:56
@solokhumbu Pewnie czekają z decyzją o uruchomieniu CS aż urząd monopolowy się zgodzi na inwestycję. Bo gdyby już sprzedali bilety na loty długodystansowe to potem mieliby problem z odszkodowaniami.
solokhumbu
2014-01-18 08:14
A przy okazji: czy redakcja mogłaby poprawić błąd na www w kalendarzu? - podaliście 1.IV jako datę inauguracji lotów POZ-TXL, a będzie to 30.III :)
solokhumbu
2014-01-18 08:11
Tylko nieh w końcu wprowadzą ten CS na loty z POZ / WRO. Czas biegnie, a jakoś nie spodziewam się tłumów, ktore polecą z Pl do samego TXL.
gosc_dd079
2014-01-18 07:55
I teraz po rezygnacji SAS LCJ powinna postarać się o Etihad Regional np. do Zurychu, a nie walczyć o Eurolot, który i tak nic ciekawego nie zaoferuje i za jakiś czas się wycofa.
greg0303
2014-01-18 03:01
arahja, Coś dla Ciebie - A340-500 A6-EHA (Abu Dhabi Grand Prix 2012 Formula 1) na lotnisku w Genewie:
zobacz link
etihad ma dla mnie najładniejsze malowanie ze wszystkich dużych przewoźników z zatoki