Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2014-02-11 01:51
Od 1 maja tego roku Air Canada skieruje swoje B787 na trasę Toronto (Lester B. Pearson) - Montreal (Trudeau). Dreamlinery będą obsługiwały 10 rejsów tygodniowo, a od 1 lipca nastąpi redukcja częstotliwości.
greg0303
2013-12-07 03:20
Bilety w przedsprzedaży od 10 grudnia: AC 005 YYZ HND 13:00 14:55*; AC 006 HND YYZ 17:40 16:40 . *następnego dnia
greg0303
2013-12-07 02:55
Linie Air Canada uruchomią również 1 lipca 2014 roku codzienne rejsy samolotami B787 Dreamliner na trasie Toronto - Tokio Haneda. Przewoźnik oferuje też bezpośrednie loty do portu lotniczego Tokio Narita z Vancouver, Calgary i Toronto.
greg0303
2013-12-05 21:30
@gosc_cde66: Wszystko się zgadza. Nowa generacja foteli zrobiła też swoje. Układ 3-4-3 był oryginalnie zaprojektowany dla B747 (szerokość kabiny pasażerskiej 6,1m). Emirates myślą nad konfiguracją 3-5-3 w A380.
piotrek737
2013-12-05 18:44
maciek_waw: W jaki sposób to policzyłeś? Skoro LOT ma 18 miejsc w biznesie, a Air Canada 20 foteli... to kto więcej zarabia? ;) Tylko mi chodziło przede wszystkim o komfort paxów. Ponadto, to że na biznesie się zarabia, to wiadomo. A co do wypełnienia, to czasem jest to bardzo różne i zależy od rejsu, dni tygodnia itp. Niestety przewoźnicy nie podają do wiadomości load factoru z biznesu i pierwszej klasy.
maciek_waw
2013-12-05 18:23
*na jednym rzędzie
maciek_waw
2013-12-05 18:16
@piotrek737: tylko, że na jednym LOT wychodzi na plus o jakieś 20tys.zł. Coś za coś. Dziś czytałem w Rzeczypospolitej,że klasa biznes w dreamlinerze LOTu jest praktycznie zawsze wypełniona (a to właśnie biznes zapewnia rentowność trasy).
gosc_cde66
2013-12-05 18:04
greg0303 - zauważ ze układ 3-3-3 w B777 mają już tylko nieliczni. Większość albo zamawia albo przerabia posiadane maszyny do układu 3-4-3. A trend rozpoczęły wychwalane przez wielu za komfort Emirates.
greg0303
2013-12-05 17:44
B787 przy szerokości kabiny pasażerskiej 5,74m były zaprojektowane na układ siedzeń 2-4-2 w klasie ekonomicznej (taki układ mają JAL i ANA), ale wielu przewoźników zdecydowało się na wersję 3-3-3 (standard w B777, który ma kabinę pasażerską szerokości 5,86m).
piotrek737
2013-12-05 12:48
Właśnie ja tego też nie rozumiem ;) Przynajmniej ma prawdziwy biznes (1-2-1) gdzie każdy pax ma dojście do przejścia, a nie jak w LO (2-2-2)... Ponadto te fotele w AC wyglądają nieco przytulniej i ciekawiej.
gosc_18a21
2013-12-05 12:42
gosc_aec8a: Rustykalne??? A co w nim rustykalnego?
Czyli 4 maszynę dostaną jakoś w lipcu szybko, bo inaczej chyba nie dadzą rady obsługiwać 4 połączeń od 1 lipca na B787: 2 do LHR, ZRH i TLV?
@gosc_0d7e0: o ile sie nie myle, rowniez w przypadku E170 LO byl pierwszym europejskim uzytkownikiem. Tylko, ze to zaden powod do dumy: pierwsze samoloty na ogol sa sprzedawane z duzym upustem, bo z uwagi na ich awaryjnosc powoduja ciagle zaklocenia siatki. Ale co tam komfort pasazerow i niezawodne polaczenia, wazne ze LO jest pierwszy.
gosc_aec8a
2013-12-05 07:34
Dość rustykalne wnętrze. Lot ma ładniejsze. Jak skończą się problemy dreamlinerow to będzie swietna maszyna:D
greg0303
2013-12-05 02:17
Air Canada ma specjalną stronę internetową dedykowaną B787:
zobacz link
piotrek737
2013-12-04 23:36
ryrek: Pierwszy w drugiej połowie marca, drugi w kwietniu, a trzeci w czerwcu ;)
gosc_8fb7e
2013-12-04 20:15
a ten absurdalny fakt bycia pierwszymi w europie mial jakiekolwiek znaczenie? blamaz tak...po uziemieniu w niespelna miesiac po...
gosc_52200
2013-12-04 19:42
Podoba mi się dużo bardziej niż wnętrze LOTu
To kiedy otrzymają 1 swojego Dreama ?
gosc_0d7e0
2013-12-04 19:29
A czy ktoś jeszcze pamięta, że byliśmy pierwsi w Europie?