jesli to prawda co mowi tos to to jest jaks porazka, moze Polakow zatrudnia i nie bedzie problemu a beda pracowac za polowe tego co skandynanwowie
Czesc problemow SASu wynika stad, ze linia ta "nalezy" do trzech krajow: Danii, Norwegii i Szwecji. To roztrojenie jest zrodlem wielu dziwnych przepisow. Na przyklad na kazdym locie transkontynentalnym personel pokladowy musi byc reprezentowany w rownym stopniu przez te trzy kraje. Wiekszosc takich lotow odlatuje z Kopenhagi, mniej ze Sztokholmu, z Oslo nie ma obecnie zadnego. Wiec czesc stewardes musi najpierw dojechac jako pasazerowie/pasazerki ze swoich portow macierzystych do Kopenhagi. Czasami nawet dzien wczesniej (co wymaga noclegu w hotelu), bo inaczej pracowalyby zbyt dlugo. Z pilotami jest mniej wiecej podobnie. Trzeba zatrudnic odpowiednia liczbe pilotow dunskich, mimo ze Dania ma mniej polaczen wewnetrznych od takiej Norwegii, gdzie transport lotniczy jest duzo wazniejszy od kolejowego. Ciekawy jestem w jaki sposob ta linia moze byc konkurencyjna?
gosc_olo
2006-01-25 15:12
zobacz link
wiem ze sie nie umieszcza linków w komentarzach ale to nie reklama tylko on line info o statusie rejsów sas na biezaco
gosc_gosc
2006-01-25 15:06
Strajk sie skonczyl przed chwila.
marqoos_pl
2006-01-25 15:04
Następni, którym jest chyba za dobrze...