Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Przyjrzalem sie cenom Lotu i sa bardzo podobne ;) :lol:
aguirre: ale powolutku zmierzamy do tego, zeby każda linia miała RT=2OW.
Jeszcze jedno: Aguirre w SN nie zawsze RT=2OW, nie raz kupowalem osobne bilety OW bo bylo taniej - oni maja tak system skostruowany (chyba), ze nie pozwala wybrac tanszego miejsca w jedna strone, podczas gdy w druga miejsce jest drozsze - musisz wybrac w obie strony ta sama cene ;)
Stenus - dla okreslenia miasta a nie lotniska - nie napisalem, ze BXL to lotnisko ;)
Aguirre: Warszawa - Bruksela, 28.12.05, 7.00 wylot, E170, cena 199PLN + taksy ;) Powrotny byl nawet ciut drozszy wtedy ;)
tos - jakos nie zauwazylem tego wymogu a mieszkam tu troche...
Na promocyjnych billboardach, czy tez innych reklamowkach podaja ceny netto i rowniez SN ;) W necie jest podobnie, raz podaja ze wszystkimi oplatami a raz net. Nie raz mnie kusil np KLM.be biletem RT za 125 € - koncowa cena o 100 wyzsza ;) :))
tos: to mi się podoba. I dobrze świadczy o SN, że podaje te ceny tak samo na polskich stronach www. stenus: nie pisałem, że Lot nie ma taryf OW, tylko że RT nie jest równe 2OW, jak w SN, Aer Lingus czy tanich liniach.
Aguirre, SN podaje ceny ze wszystkimi podatkami i oplatami poniewaz taki jest wymog w Belgii. Podobnie jest np. na belgijskich stronach Lufthansy. Z tego powodu niektore linie glowia sie, w jaki sposob podawane taryfy "obnizyc" w swoich komunikatach o promocjach. Na przyklad Austrian wymienia najpierw koszt biletu dla dziecka do lat 11, a obok dla doroslego. Zawsze to ladniej wyglada, gdy sie napisze "Rome from 85 EUR / from 183 EUR"
aguirre: LOT ma taryfy OW, ale one wcale nie muszą być zgodne z RT=2OW. Jakkolwiek OW wychodzą lepiejjak masz wrócić nastepnego dnia, bo RW kosztuje 5000 zł, a 2OW - 1200 zł.
gs: dokąd ? Na krajókach nie miałem problemu, ale z międzynarodowymi - owszem. Co nie zmienia faktu, że SN wszędzie RT=2OW i to jest ok.
gs: Wpisałem sobie owe BXL w google i jakoś nie zauważyłem tej "powszechności" używania tego skrótu na oznaczenie lotniska Brussels National. Za to sporo stacji radiowych i owszem mają ten skrót "powszechnie". Skrótem Brussels National Airport jest BRU.
Do Stenusa: BXL to skrot od Bruksela - uzywany powszechnie ;)
Aguirre - w grudniu lecialem Lotem w jedna strone i nie bylo problemu z tanim biletem OW ;)
Do plusów SN zaliczyłbym też podawanie na stronie webowej cen ze wszystkimi podatkami i opłatami. Oraz -miłośnkiów dla egzemplarzy wycofanych z produkcji - loty maszynami Avro/BAe. Za kilka lat w Europie trudno będzie je znaleźć, np. FlyBE wymienia je na Embraery190 :-(. Moim zdaniem SN czy Aer Lingus to dobre przykłady dla Lotu, który powinien analizować strategię takich włąśnie linii, a nie tych, kóre moga go w każdej chwili połknąć. A przynajmniej wprowadzić bilety OW na takich samych zasadach jak powyższe linie.
gosc_Old: Masz rację, tam jest 10,50 EUR. 13 EUR jest z 'Bowe' do Paryża. gs: A co to jest BXL? :o) A tak w ogólne to SN to są bardzo cute airlines. Mam do nich jakiś sentyment. No i te ich loty do Afryki! A od bardzo dawna polecam znajomym lecącym do BRU (lub z BRU) własnie wybór SN, a nie W6, bo ceny podobne, a za to fajniej sie leci.
Dolacze swoja wypowiedz - jako ze to moje ulubione linie. SN ma wiele roznych i tanszych promocji - po prostu trzeba sledzic ;) Ale dobrze sie dzieje, ze zeszli z cena podstawowa biletu, widocznie konkurencja wymusza ;) Jak w marcu Sky zacznie latac do BXL (mam nadzieje) to jeszcze obniza. Marza mi sie ceny takie jakie sa w przypadku Londynu - czyli niewiele wyzsze od lowcostow :))
gosc_Old
2006-01-21 20:29
O ile wiem, to z Charleroi do Gare Midi płaci się 10,5 Euro, natomiast opłata Wizza jest *. Wolałbym płacic ta kwotę w ramach ceny biletu. Taryfy SN do Brukseli są atrakcyjne, szczególnie w sezonie, gdy Wizz nie ma już promocji. Wtedy SN jest tańsze. Ma też fajne taryfy na loty z Brukseli oraz (rzadkośc u tradcyjnych przewoźników) loty OW. Ciekawe co się stanie z ta linią po merge'u z Virgin Express ?
gregory: To nie jest "dużo obiecywania", tylko taryfy rządzą się swoimi prawami. Jeśli w danym dniu nie ma już dostępnych miejsc w tej taryfie, bo zostały już wykupione, to nic na to nie można poradzić (bądź zarezerwowane, więc jeszcze mogą się pojawić, jak ktoś zrezygnuje). Tych miejsc jest więcej niż jedno. Poza tym, ta taryfa za 236 PLN dotyczy innej promocji, niż ta, o której mowa w informacji (tylko w jedną stronę).
Jak zwykle linie tylko dużo obiecują, a rzeczywistość wygląda już nie tak różowo. W newsleterze od SN pisze jak byk:
"Jesli dokonacie Panstwo rezerwacji na dwa miesiace przed podróza, cena biletu z Warszawy do Brukseli, wliczajac wszystkie oplaty, zaczyna sie od 236 zl."
Więc albo pomyłka, albo ten promocyjny bilet za 236zł był tylko jeden na każdy rejs.
Poza tym, cena na Wizza wcale nie musi być mniejsza dużo od tej ceny SN na dwa miesiące przed podróżą. A trzeba doliczyć jeszcze po 13 euro za dojazd z CRL do Bukseli w jedną stronę oraz opłatę manipulacyjną Wizza. :o)
Uważam że kwota 501 PLN jest bardzo rozsądna i naprawde niewielka jak na SN. Sprawdzcie sobie bilet w LOTcie na te same terminy ---> cena wynosi ponad 700 PLN. Jasne można wybrać Wizzair z Warszawy, ale po 1 lot odbywa się późnym wieczorem,a po na oddalone lotnisko Charleroi( o 60 km ) od Brukseli !!!! Wybór należy do WAS ! Pozdrawiam :-)
Tak, tylko, ze za te "501 zł" ma się jeszcze wartości dodane: przylatujesz na centralne lotnisko Brukseli, które jest rzut beretem od miasta, lecisz poważną linią, która dowiezie Cię na miejsce (A SN to jedna z lepszych linii w Europie, choć małych), zbierasz punkty, które potem możesz zamienić na mile, masz jakikolwiek posiłek na pokładzie, etc, etc.
gosc_tytus
2006-01-21 14:29
Jak chcecie podrozowac za 200 zlotych w dwie strony to jezdzcie autostopem..... i sie nie osmieszajcie tutaj ze 500 zl to "nie tak fajnie". Juz kiedys ktos powiedzial ze latanie nie jest dla biedoty...... i skner