Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_e10e8
2013-08-13 22:28
Właśnie kupiłem ten bilet i mam pewien problem. W procesie rezerwacji nie ma żadnej informacji że jest to czarter. Jestem w Egipcie od 4 miesięcy a w dniu wylotu będzie to ok 7 miesięcy a z tego co wiem czarterami mogą latać osoby które spędziły w Egipcie nie więcej niż miesiąc. Proszę o jakieś sugestie :/
gosc_1aa48
2013-08-04 10:04
Przepisy te nie sa az tak bezwartosciowe. W brew pozorom, ULC powinien stac na strazy wlasnego lotnictwz cywilnego. Stad pewne "regulacje" by kazdy kraj mogl rozwijac wlasne lotnictwo w odpowiednim tempie. Ze wzgledu na to ze nasz rynek jest jaki jest, firmy upadaja regularnie, powstaje nowy twor i na nowomupada, taka regulacja powoduje paradoksalnie, iz nie lataja z Polski sami rumuni, urkaincy, wlosi, niemcy i rosjanie, nie wsp o minajac o krsjach afryki. Skoro Wizz chce sie tak rozwijac charterowo, niech lata domHurgady ze swoimi Wegrami z Budapesztu a nie z Polakami z Ktw. Regulacje uwzam za sensowna.
gosc_7558c
2013-07-28 19:14
wizz LUBLIN TELE AVIW pewna linia JAK LOT nie chce to moze RYANAIR Do lublina rocznie z Warszawy i Krakowa oraz RZeszowa przyjezdza kilkanascie tysiecy obywatel IZRAELA na MAJDANEK SOBIBOR I co ciekawe jada tymi polskimi drogami zeby dostac sie do LUBLINA A wiadomo ze LUBLIN to 40 procent obywateli 1939 i 1944 r pochodzenia izraelskieg tu sa ich korzenie i cala historia 600 lat gminy zydowskiej
pacjonek
2013-07-28 01:04
Skoro to takie proste z tym ominięciem prawa to dlaczego nie robią tak wszystkie linie? Na zasadzie że działają w teorii jako biuro podróży.
gosc_98564
2013-07-27 19:11
tak czy inaczej zezwolenia mieć będzie musiał, bo to SERIA czarterów, a nie jednorazowy przelot...
gosc_7de69
2013-07-27 19:01
Wiele lat temu na tej zasadzie LOT latał do Toronto
gosc_1c429
2013-07-27 18:29
To nie jest zaden nowy wymysl Wizz Aira, w artykule wymienione sa loty z USA na Kube, a blizej nas na zasadzie czarterow lataly tanie rumunskie linie lotnicze Blue Air do Europy Zachodniej (np. bodajze do Maastricht) zanim Rumunia weszla do Unii Europejskiej. Tak wiec Wizz Air nie odkryl Ameryki i zaden Polak nie musial im w tym pomagac. Latanie jako czarter to nie tylko zalety, bo moga obowiazywac rozne restrykcje, na przyklad brak mozliwosci sprzedazy biletow w jedna strone. Redakcja moze sprawdzic czy ta restrykcja obowiazuje takze w Wizz Air.
infomodlin
2013-07-27 18:01
kasjanek
WAW/WMI - Kijów lub WAW/WMI - Moskwa
to mogło być ciekawe
usuniety
2013-07-27 16:51
Mam nadzieje, ze dzieki takim furtkom, doczekamy sie otwarcia polskiego rynku na Ukraine, Rosje i byc moze inne wschodnie kraje.
infomodlin
2013-07-27 14:48
powoli zaczynam sądzić że wizzair zmienia politykę działania z low cost na tradycyjne zachowując rozsądne ceny z dopłatą za dodatki.
Po padnięciu Malev linia która ma monopol na Węgrzech zaczyna iśc właśnie w tym kierunku. Jeszcze pewnie sądzą że LOT padnie..
gosc_4a0c1
2013-07-27 14:42
takie bzdurne przepisy to 1) biurokracja 2) blokowanie konkurencji
na bank jakiś polak im w tym pomógł :)
dpietrzak17
2013-07-27 13:53
i to jest linia ktora mysli o przyszlosci
Może TK też skorzysta z takiej możliwości i Krakusi doczekają się tych linii w Balicach? Jak widać da się, nawet mimo bzdurnych przepisów :)
No i bardzo dobrze. Szybciej dogadają się dwie firmy niż temat miałby przechodzić całą oficjalną ścieżkę uzyskania pozwolenia na połączenia regularne. Skoro istnieją możliwości to należy je wykorzystywać.
gosc_74ac1
2013-07-27 13:43
Brawo WIZZ a jednak dla chcącego nic trudnego, czekamy na KTW - IST !!!
marqoos_pl
2013-07-27 13:28
Mi się ten artykuł podoba i uważam, że interesujące jest pokazanie, na jakich zasadach niektóre linie lotnicze "mogą" coś zrobić, a inne mają "nieziemskie" problemy z nowymi trasami.
gosc_66cff
2013-07-27 13:17
i bardzo dobrze ze wizzair mysli i omija jakies malo sensowne regulacje
gosc_b7522
2013-07-27 13:06
no to kiedy WAW-TLV? ;)