Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_dd23d
2013-07-07 00:55
do gosc_dcd00: to, że byłeś(aś) ostatnio "kilka godzin" w Rzeszowie zapewne powinno być kamieniem milowym dla strategicznych decyzji w regionie, przynajmniej tak wynika z twojego żenującego posta. weź się chłopie/dziewczyno ogarnij i na spokojnie odwiedź swój rynek w Mławie (par excellance), byle przed 22.00, bo na ostatniego jabola się nie załapiesz. ale lepiej już pisz te posty, niż miałbyś wódkę po bramach trąbić.
gosc_7a486
2013-07-06 12:18
Może i nie słychać hiszpańskiego czy włoskiego, ale angielski i niemiecki słyszy się w Rzeszowie coraz częściej
gosc_423e3
2013-07-05 23:49
gosc_dcd00 - Bezsensowny to jest twój post który niczemu nie służy? Jedyny wniosek jaki wyciągnąłem z twojej wypowiedzi to ewidentna zazdrość że na Podkarpaciu samorząd dotuje otwieranie nowych kierunków. Jeśli byś się orientował w działaniu Rzeszowskiego lotniska wiedział byś że w założeniu będzie ono przynosić straty do 2017 roku.Jednak przy takim tempie rozwoju ruchu lotniczego może uda się wcześniej wyjść na plus. Jeśli połączeń nie byłoby z RZE to emigranci latali by od sąsiadów z KRK i tam wydawali pieniądze i tam napędzali ruch.Pisanie o zagranicznych turystach to już totalny idiotyzm Rzeszów nigdy nie był i nigdy nie będzie miastem Turystycznym a i samo Podkarpacie nie ma tylu walorów co zabytkowe miasta: Warszawa,Gdańsk,Kraków,Wrocław,Toruń-Bydgoszcz. Kierunek rozwoju u nas to biznes i ewidentnie widać że pomalutku to idzie do przodu, LH codziennie lata do Frankfurtu ze znaczną ilością biznesmenów. Poczekaj jeszcze trochę to dojdzie CARGO na większą skalę. Jeśli nie masz pojęcia o Podkarpaciu nie pisz na jego temat!
gosc_4993f
2013-07-05 21:50
gosc_dcd00 kolego to powiedz mi w takim razie kto nocuje w 50 hotelach które działają w Rzeszowie? Jeżeli nie biznesowi goście czy turyści to kto? Przylatujący emigranci? Jak chcesz usłyszeć języki obce to wejdz do któregokolwiek pubu czy restauracji. Dopłaty dla lowcosów to niestety standard i to nie tylko w Polsce, także daruj sobie te pseudowywody
gosc_98600
2013-07-05 18:55
Tylko podam dla "lepszych" Polaków parę faktów z "gorszego" regionu. Tak z głowy w branży lotniczej w Dolinie Lotniczej zatrudnionych jes obecnie 22 tysiące wysoko wykwalifikowanych pracowników. Ta liczba stale rośnie. To jest branża, która ciągnie ten region do góry.
gosc_dcd00
2013-07-05 17:17
Lotnisko powinno być motorem napędowym do rozwoju regionu, a nie działać na zasadzie zastaw sie i postaw sie przynoszac wielomilionowe straty . Dopłacanie do wywozu mieszkanców na wakacje ( Girona, Sycylia) czy do pracy ( Wyspy/Oslo) nie sluzy rozwojowi regionu a jedynie marnotrawieniu publicznych pieniedzy. Podobnie bezsensowne jest dopłacanie do lotów 100 km pod Paryżem, co próbujecie tutaj sprzedać jako Paryż, a każdy wie, że Beauvais to lotnisko dla lowcostów i inwestowanie w takie połączenie jest wyrzucaniem publicznych pieniędzy w błoto, bo z góry wiadomo, że ruch będzie tylko w jedną stronę ( gdyby otwarto CDG byłoby to co innego). Z tego ze mieszkancy Podkarpacia lataja z RZE na wakacje dzieki dotowaniu FR region nie ma zadnych korzysci. Te połączenia działają na diametralnie innej zasadzie niż kierunki południowe z KRK czy GDN, WRO, gdzie goście zagraniczni stanowią niekiedy 80-90 % samolotu i potem wydaja pieniadze w hotelach/restauracjach itd. co wpływa na rozwój regionu. Wielu userów probuje Wam to uzmysłowić( nikt nie neguje ze Podkarpacie sie rozwija, bo sie rozwija podobnie jak cała Polska) , ale jesteście niestety ślepo zapatrzeni w PR władz samorządowych i lotniska. Byłem ostatnio w Rzeszowie w weekend- przez kilka godzin na Rynku i w okolicach nie spotkałem ludzi mówiących po hiszpańsku czy włosku, co nawet w takim Lublinie jest standardem. Okazuje się więc, ze te polaczenia turystow Wam nie sciagaja. Najwazniejsze sa dla was słupki, którymi probujecie zakryć rzeczywiste problemy jakie ma region. Natomiast to, ze z RZE lata wiecej ludzi niz z BDG nikogo nie dziwi, bo na południu Polski mieszka po prostu więcej ludzi niż na północy, wiec i potencjalnych paxów jest o wiele więcej. I nie piszcie tu o Dolinie Lotniczej bo ona nie ma zadnego związku z dopłatami dla Ryanaira czy Eurolotu...
grzesiek_lublin
2013-07-05 16:15
goluz ale walnąłeś laurkę Rzeszowowi ale fakt masz racje.
usuniety
2013-07-05 15:47
Ja to w ogóle nie te tereny;). Spokojnie dla Lublina i Rzeszowa wystarczy. Lublin niewiele zabiera. Podobne kierunki z LUZ i RZE latają pełne. Jak dla mnie powstanie LUZ jak na razie pozytywnie wpływa na RZE. Kilka osób na stołkach zaczęło coś w końcu robić. Zdrowa konkurencja jest zawsze dobra...a jak będzie w przyszłości, to już wróżką nie jestem;).
gosc_9eaba
2013-07-05 15:46
Ja to w ogóle nie te tereny;). Spokojnie dla Lublina i Rzeszowa wystarczy. Lublin niewiele zabiera. Podobne kierunki z LUZ i RZE latają pełne. Jak dla mnie powstanie LUZ jak na razie pozytywnie wpływa na RZE. Kilka osób na stołkach zaczęło coś w końcu robić. Zdrowa konkurencja jest zawsze dobra...a jak będzie w przyszłości, to już wróżką nie jestem;).
marlenax88 masz racje ale lublin coś wam teraz zabiera a dodatkowo jak zacznie latać do niech Lufa a tak będzie prędzej czy później to zobaczymy czy tego nie odczujecie
usuniety
2013-07-05 15:22
@b737800max Bo lepiej było dodać drugi lot mniejszym. Podmianki na większe się zdarzają, ale nie przesadzajmy w druga stronę..Rzeszów to nie Poznań, czy Wrocław. Widać jednak, że to lotnisko się rozwija, a dopłaty przynoszą realne korzyści. Można sobie porównać 2x większą Bydgoszcz z podobnymi dopłatami...a skutek praktycznie 2x gorszy. W Polsce wschodniej jest potencjał i zaczyna wreszcie się budzić.
gosc_bbb94
2013-07-05 15:21
@b737800max Bo lepiej było dodać drugi lot mniejszym. Podmianki na większe się zdarzają, ale nie przesadzajmy w druga stronę..Rzeszów to nie Poznań, czy Wrocław. Widać jednak, że to lotnisko się rozwija, a dopłaty przynoszą realne korzyści. Można sobie porównać 2x większą Bydgoszcz z podobnymi dopłatami...a skutek praktycznie 2x gorszy. W Polsce wschodniej jest potencjał i przy drogim zachodzie zacznie się budzić.
krzysiekl
2013-07-05 15:17
@b737800max
na razie dali więcej lotów, co jest w sumie korzystniejsze.
Rzeszów ma świetne wyniki w ilości odprawianych PAX, co roku rozbudowuje siatkę połączeń i inwestuje w infrastrukturę lotniska więc należy mu gratulować i się cieszyć (choć jak widać wielu zawistnych ludzi z niby tej lepszej części Polski nie potrafi). Do tego Rzeszów jest centrum Doliny Lotniczej i ściąga co raz więcej zagranicznych przedsiębiorstw z tej branży. Mimo,że cały region jest biedny, to nie siedzą z założonymi rękami i widać,że mają parcie na zmiany. Wierzą w swoje miasto i region, są z niego dumni, nie narzekają i robią swoje i dlatego należy im się szacunek, a nie pogarda.
usuniety
2013-07-05 14:59
marlenax88: skoro samoloty LH do FRA latają pełne, to dlaczego nie dadzą większego samolotu jak np Embraer 195 albo Arbuza A319?
przemolot
2013-07-05 14:53
Ciekawe, czy ktoś z piszących o "biednym Podkarpaciu" w ostatnim czasie chociaż raz tam był?
Prawda jest taka, że niski czynnik PKB powstaje stąd, że wiele osób wyjeżdża za granicę, pracują tam legalnie i płacąc podatki. Wiele osób nie widzi perspektywy pracy na Podkarpaciu i ucieka. M. in stąd wynika problem z biedą.
usuniety
2013-07-05 13:53
@gosc_15046 Totalna bzdura. Oczywiście, że jest duży ruch emigracyjny z USA, ale również jest bardzo duży ruch biznesowy z Rzeszowa. Ceny nie są małe, a samoloty LH latają pełne. Biznes tutaj na pewno stanowi większość.
tragedia, to oceniać ruch lotniczy w regionie z powodu (NP! - najlepszy jest ten 'na przykład') jednej firmy.
Nie, Asseco ma wszystko w Rzeszowie na ul.Olchowej 14.