Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2013-06-17 15:30
Finair można w klasie biznes za 7kPLN w tej chwili kupić, a RainbowLOT jest taniej i bezpośrednio. Przy zakupie jako część wycieczki sam lot za pewne wyjdzie znacznie taniej więc koszt takiej klasy biznes będzie jeszcze niższy. Dobra oferta!
krzysiekl
2013-06-17 15:23
bingo. Znalazłem na listopad na stronie rainbow tours. WAW-BKK-WAW za4400zł dopłata do klasy biznes 800PLN w jedną stronę. Czyli razem ok 6kPLN. Byłem blisko:)
krzysiekl
2013-06-17 15:19
1500PLN więcej za biznes to taniocha, nawet uwzględniając że sam serwis będzie jak w klasie ekonomicznej (a pewnie tak będzie?).
to za ile sprzedawać by mogli bilety w formule charter-mix na klasę biznes? ;) gdyby zakładac podobną dopłatę. 5500PLN na trasie typu Karaiby lub Tajlandia?
shorty: Chyba na stronie Rainbow Tours jest, że economy pemium 1 tyś PLN, a za biznes 1,5 tyś PLN. W sumie dopłata za byznes klas całkiem spoko. Zwłaszcza jak na 10h lot na karaiby;-)
shorty: Chyba na stronie Rainbow Tours jest, że economy pemium 1 tyś PLN, a za biznes 1,5 tyś PLN. W sumie dopłata za byznes klas całkiem spoko. Zwłaszcza jak na 10h lot na karaiby;-)
gosc_a5e49
2013-06-17 12:46
myślałem że dowiem się czegoś o 787 w obsłudze czarterów a czytam o benkach rajanera
jest doplata a na dlugim locie to warto doplacic, ale nie wiem ile , moze ktos wie?
gosc_8e90c
2013-06-16 11:56
Kto w przypadku rejsow czarterowych siedzi w biznes klasie? Jest opcja doplaty w biurze podruzy za lepszy fotel czy moze klasa biznes jest pusta ???
gosc_c8f5b
2013-06-15 18:16
nie dosc, ze 737 (pfui!) to jeszcze FR.
usuniety
2013-06-15 15:11
Ja nie pisze jakie to ma znaczenie, ja tylko stwierdzilem jak mniemam fakty na podstawie linku od b737800max
gosc_72f32
2013-06-15 15:02
uzywanych 738 to praktycznie nie ma na rynku wszystko biorą ruscy
gosc_c22d2
2013-06-15 13:43
@kasjanek A jakie to ma znaczenie, skoro i tak przeważnie wymienia się wnętrze pod swoje potrzeby. Tutaj wazniejsza sprawa jest, ze sa bardziej niezawodne, wymagaja mniejszych nakladow na serwisowanie. A do tego nowsze w wiekszosc pirzypadkow=oszczedniejsze.
usuniety
2013-06-15 12:48
Z linku wynika ze po RYR Benki biora same linie czarterowe oraz pozaeuropejskie.
gosc_5eed5
2013-06-15 12:25
RYANAIR ma najnowocześniejszą flote w Europie. Wymienia kilkuletnie samoloty na nowe, kiedy w innych liniach lataja po 20 lat..z reszta to calkiem niezly interes. Negocjuja duze znizki od Boeinga, a potem sprzedaja po cenie praktycznie tej samej co kupili..Boeing dosyc krzywo na to patrzy, ale Ryanair to zbyt powazny gracz, zeby sobie go olewac..w sumie zamowili ostatnio 150 737 plus 100 opcji dodatkowych na zmowienie..
LOT przy Ryanair, to mala niewiele znaczaca linia.
usuniety
2013-06-15 12:16
PS. Załączam linka z info, które linie używają Benków po RYANAIR.
zobacz link
usuniety
2013-06-15 11:59
gosc_17aa3: jakoś inne linie używają ex.RYANAIR B737-800 i jakoś nic nie marudzą. Tylko Polacy tak marudzą na RYANAIR.
gosc_17aa3
2013-06-15 01:12
@gosc_ea4a1 - no jakby LO kupiło 738 po Rajanku to bym się ze śmiechu chyba zakrztusił. Hejterstwo co na FRance najeżdżało, że w życiu nie wsiądzie do ich badziewnego samolotu, woli LOT chyba z kolei się zapłacze. Inna sprawa, że raczej zakup samolotu po FR wymagałby inwestycji w rekonfigurację kabiny (nie wystarczy naklejek wymienić).
gosc_ea4a1
2013-06-14 23:44
niby LOT tonie ale jak prezes wspomiał o wymianie embrionów na 738 to z dnia na dzien rozpoczeły sie pielgrzymki przedstawicieli ILFC,GEcas na 17 stycznia,oferty na po RYAnowskie 737
usuniety
2013-06-14 23:14
piotrek737: no niestety. NIEKTÓRZY nasi rodacy nie umieją uszanować niczego co nie jest ich i psują tylko po to aby zepsuć czyjąś własność.