Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_68910
2013-06-13 00:09
Czy to przypadek że w LCJ tak samo jak w POZ poważne spadki zaczęły się po zmianie starych ładnych logo na nowe ... ? poza tym decydenci i zarządy nie potrafią wykorzystać nowoczesnej infrastruktury obu portów lotniczych - choć i między nimi przepaść w ilości połączeń i odprawianych pasażerów ...
gosc_4392c
2013-06-12 13:10
W wakacje jedynym operatorem w Łodzi będzie Ryanair, więc cofamy się kilka lat do tyłu z rozwojem. Od jesieni zamilkły głosy, "jak będzie nowy terminal będą nowe połączenia". Terminal jest a połączeń ubywa zamiast przybywać.
gosc_cbfcf
2013-06-11 21:56
Podstawowym brakiem sukcesu, jest to,że poza SASem nie lata nic z tradycyjnych linii, oczywiście na innych kierunkach niż Kopenhaga.
gosc_60cos tam: akurat ceny w SASie nie mają aż takiego znaczenia, bo SASem lata biznes i czy bulet kosztuje 500zł w tę czy w tamtą, to im to rybka. O wiele ważniejsza jest siatka i godziny połączeń. Jeśli chodzi o SAS, to wbrew wielu opiniom jest on względnym sukcesem w Łodzi, gdyż samoloty nie latają puste.
gosc_0b439
2013-06-10 22:33
o czym Ty piszesz poprostu w waw jest duza konkurencja a i SAS lata 3 razy dziennie LOT 2x dziennie do kopenhagi w LCJ SAS jest monopolisto lata 4 razy w tygodniu i małym crj to normalne ze ceny sa wyższe
gosc_60b7d
2013-06-10 19:51
a tak gwoli prawdy - wystarczy porównać ceny lotów SAS z W i Ł - oczywiście 24. do 38. na korzyść W - a dlaczego , mimo , że to ten sam przewoźnik . Po prostu inne są układy wobec stolicy , która ma premię za to , że nią jest , a biednego , dwa razy tańszego , jeżeli chodzi o opłaty lotniskowe i w ogóle koszty lotu , lepiej skomunikowanego - najwięcej dróg i strategiczne położenie . Przesunięcie środka ciężkości z W do Ł to kwestia 2-3 lat - skończy się recesja , w Ł zakończą się inwestycje , ruch Cargo napędzi inwestorów - to już powinno wystarczyć .
gosc_3202d
2013-06-10 16:36
najpierw sie buduje lotniska terminale a puzniej szuka osób zeby latały z tych lotnisk i wmawiaja ze jest zapotrzebowanie
ostatnio czytałem wywiad z jakimś oficjelem z Łodzi który chwalil się że w ubiegłym miesiącu 1 osoba ( jedna !! ) leciała do Tokio rozpoczynając rejs w Łodzi !!! i on to traktował za sukces :)
gosc_72161
2013-06-10 01:09
LCJ od strony al.Włókniarzy-al.Jana Pawła II ma dobry dojazd, a po wybudowaniu S14 ekspresówka będzie przebiegać blisko Lublinka ... i parking nie jest droższy niż w stolicy.
gosc_87c6a
2013-06-09 21:15
"Pozostawienie samochodu na parkingu przy lotnisku w Łodzi jest prawie 2 razy droższe niż w Warszawie." gość_19870 chyba z choinki się urwał z tym tekstem
gosc_c9ac4
2013-06-09 21:13
jestem z okolic łodzi i tez korzystam z okęcia jeszcze jak bedzie łącznik z A2 na okęcie to bedzie bajka czas przejazdu godzina.
gosc_19870
2013-06-09 20:53
Na lotnisko w Łodzi muszę jechać godzinę. Brak dojazdu od strony zachodniej powoduje, że trzeba przejechać przez sporą część miasta. Na lotnisko w Warszawie dojadę w 2 godziny omijając Łódź. Pozostawienie samochodu na parkingu przy lotnisku w Łodzi jest prawie 2 razy droższe niż w Warszawie. Mizerną siatkę połączeń pozostawiam bez komentarza. Oferta lotów czarterowych - mizerna, a porównując te same oferty wakacyjne z wylotem z Łodzi i Warszawy - przy takiej samej cenie urlop z Łodzi jest o co najmniej 24 godziny krótszy. Dlatego nie latam z Łodzi.
gosc_f1bdd
2013-06-08 10:23
To lotnisko to dno kompeltne. Po co terminal skoro brak lotow Ryan będzie teraz rozdawał karty i LCJ będzie tańczył jak mu zagrają. Zarząd i Miasto mają to w d... Kase wzieli i tyle. Żadnych inwestycji !!!! Moim zdaniem by zwiększyć szanse na pozyskanie nowego przewoźnika i loty powinni zrobić równoległą droge kołowania. Tym czasem nie robią nic
gosc_62e96
2013-06-08 00:33
Dyplomacja wyjaśniania w/s utraconych połączeń posiadających dobre obłożenia - nie zastąpi ich braku ... dlatego Łodzianie z konieczności korzystają także z innych lotnisk ...
98 pasażerów w czarterach, ale to rozumiem, że w ruchu powrotnym? Czyli 49 na samolot tam i tyle samo na powrót? Chyba że dopiero polecieli i wrócą w czerwcu. Niezłe jaja.
gosc_ef7c3
2013-06-07 17:06
A ja mam pytanie, może trochę od czapy, ale... Czy ktoś z niżej piszących wie może jak się " załatwia" połączenia? Bo być może ktoś jest w posiadaniu wiedzy tajemnej, jak przekonać przewoźnika. Zamiast pisać truizmy w stylu" niech Zarząd nie śpi tylko coś załatwi", lepiej i szybciej wskazać metodę. Może wystarczy pojechać do siedziby linii lub zadzwonić i powiedzieć - chłopaki mamy fajne lotnisko i dużo mieszkańców dookoła zamawiamy loty do...... A tak przy okazji siatki połączeń ustalane są z przewoźnikami 2 razy do roku więc jeżeli zlikwidowali oni połączenia (Dortmund, Luton, Brema itd) to nie należy oczekiwać wzrostu PAX aż do zimowej siatki. Teraz nowych połączeń nikt nie otworzy, co najwyżej można nadrobić wzrostem PAX na dostępnych w obecnej siatce połączeniach. No ale to zależy już tylko od pasażerów.
gosc_098ec
2013-06-07 15:03
Dyskusja ta odżywa od 7 miesięcy przy kolejnym spadku ilości pasażerów. jak widać na bezradnym Zarządzie lotniska i władzach Łodzi - właścicielu lotniska nie robi to wrażenia
gosc_02f8b - koniecznie zostań prezesem tego portu !
gosc_02f8b
2013-06-07 13:59
W każdej branży są profesjonalne firmy zajmujące się uzdrawianiem - więc należy zatrudnić takich fachowców kiedy LCJ jeszcze działa ... samo zwiększenie dofinansowania na dłuższą metę nie rozwiązuje problemu, a wymówki dot skutków bliskości WAW/WMI już są nudne.