Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Co do PromoLotu to potwierdzam. Wczoraj leciałem KRK-WAW za 115,25zł. W innych terminach też widziałem dostępne bilety w tej taryfie.
piotrxxx; wie. Bo wszystko już było :) Z Okęcia LOT w 1937 roku rozpoczął rejsy regularne do Bejrutu i Lydda w Palestynie. Do Palestyny latał przez Sofię, Saloniki, Ateny i Rodos. Kair o który pytasz stał się regularną destynacja w 1963. W tym samym roku Damaszek, Tunis oraz Bagdad. Do Nowego Jorku zaczął latać 17 kwietnia 1973. W 1976 do Bangkoku przez Dubaj i Bombaj // a teraz lipia :P :P :P // gral: zgadzam się co do bleblania marketoidów :o)
piotrxxx
2010-04-01 10:47
Prezes LOT-u zapowiadał otwarcie nowej destynacji za oceanem w tym roku i lotów do Kairu.. wie ktoś coś na ten temat ?
piotrxxx
2010-04-01 10:47
Prezes LOT-u zapowiadał otwarcie nowej destynacji za oceanem w tym roku i lotów do Kairu.. wie ktoś coś na ten temat ?
Czy nie ma innych pracowników LOT-u chętnych do udzielenia wywiadu? Pani marketingowiec powiedziała dużo, ale nie przekazała nic, co nie wiedziałby przeciętny użytkownik portalu. I ten slang reklamowy, łe.
szot: ja nie psioczę na LOT tylko na panią marketoid. Mam uczulenie na marketoidów. Oni w ogóle nie powinni się wypowiadać publicznie, bo wyuczonym bełkotem zwyczajnie szkodzą wizerunkom swoich pracodawców.
szot: Za to Ty nigdy zlego slowa na pracodawce nie powiesz ;)
driver: Zeby LOT dostosowal sie do moich zachcianek to musialby otworzyc polaczenie KRK-MCO no i jeszcze oczywiscie Dreamlinerem bo obecnymi 767 (w tym papa-error) to zaden komfort podrozy. Bardzo realne, nieprawdaz :) ??
bla bla bla - pojawił się temat LOTu i znów odzywają się burczymuchy psioczące na LOT. A w przyszłym tygodniu przylatuje kolejny E75 :) Pozdrawiam.
A w ogóle czym się podniecanie, panienka z PR, jak wszystkie panienki z PR, wypowiada okrągłe formułki, żeby tylko nic nie powiedzieć. Najbardziej rozbawiła mnie część o alkoholu na trasach transatlantyckich. W końcu wyjaśniła, i to nawet sensownie, o co chodzi, ale najpierw musiała rąbnąć piękną formułkę sprawiającą wrażenie, że to wszystko na żądanie klientów. W gruncie rzeczy cały ten wywiad nie wnosi absolutnie nic nowego, poza tym, że jest jedną wielką reklamą LOT-u. Nawet na konkretne pytanie o konkretne procenty pani nie potrafiła odpowiedzieć konkretnie, tylko frazesami. Szczerze? Po co publikować takie wywiady, które nic, ale to zupełnie nic nie wnoszą? Żeby kolejna panienka z marketingu kolejnej firmy czuła się strasznie ważna i dowodziła, jak bardzo potrzebne jest wydawanie przez (oszczędzającą) firmę pieniędzy na jej stanowisko pracy?
ojojo/telaslop/..czy jak tam jeszcze sie nazywales...tia LOT ma straty jak kazdy inny przewoznik lotniczy/ lub ich wiekszosc/, (nawet jak Twoja ukochana Lufa czy rownie kochany Wizz)..czego Ty z tworcza radoscia starasz sie nie zauwazac...Twoje prawo. Oczywiscie na "tym portalu" pisze sie tylko w samych superlatywach o PLL LOT i Ryanair a w negatywnym swietle przedstawia sie np. WizzAir....no cóż "prawo kaduka" tez jest prawem...oczywiscie ze ceny w PLL LOT sa wysokie bo takie byc musza aby pasazerowie mieli na pokladach samolotow tej linii "jedzonko", napoje, prase etc...no i za to placisz okreslona kwote jako pasazer...gdyz nawet PLL LOT jak i wiele innych linii ( a mysle ze wszystkie) nie jest instytucja prowadzaca dzialalnosc charytetywna, natomiast jest firma ( jakich wiele w tej branzy) nastawiona na zysk...Nowe kierunki jak najbardziej tak i oby bylo ich wiecej nie tylko z WAW ale tez z innych portow regionalnych w PL. Sa dowody na to "ojojo/telaslop" ze promoLot jest dostepny nawet na dzien przed wylotem ( wg relacji forumowiczow korzystajcych z tej propozycji LOT-u)....takze poczekaj jeszcze jakis czas a dowiesz sie jaka strate mial PLL LOT za 2009 i bedziesz mogl porownac ja ze strata LH,BA,AZ..etc...
Moim zdaniem te kierunki są dobre bo ... LO niema tam konkurencji, z którą z reguły (niemal zawsze) przegrywa (wygrał chyba tylko z Air Baltic na trasie do Wilna). Ale wielu takich destynacji nie ma. Teraz niech wróci do STR i HAJ, bo tam konkurencji nie ma, a to dobre biznesowo kierunki (może jeszcze LYS). Na zwycięstwo na trasach do OSL czy DUB nie ma co liczyć. Dobrze robią, że ich nie wznawiają.
ojojo: Na szczęście jest multum innych portali, które opływają w niesponsorowane artykuły i wywiady z czołówką branży, więc szukaj tam info.
No i po raz enty się okazuje, że LO będzie cacy, jak ułoży siatkę pod jedynego thata :D Ja przypomnę, że nie pod forumowiczów i ich zachcianki jakikolwiek przewoźnik będzie układał siatkę połączeń, bo jeżeli nikt z forum nie będzie latał na tej trasie, to nie znaczy, że nikt w ogóle latał nie będzie. Bratysława służy przeciągnieciu na transatlantyki właśnie, a Kaliningrad może się okazać niby niszowym, choć całkiem przyzwoite przychody przynoszącym połączeniem. Bo każdy przewoźnik będzie latał tam, gdzie zarobi a nie tam, gdzie ludzie chcą latać za złotówkę. W myśl zasady: po co obniżać cenę do 100, skoro coś dobrze się sprzedaje za 1000? I zapewniam, że Kaliningrad nie jest wynikiem rzucania kostką... :)
Po przeczytaniu pierwszej czesci wywiadu, ogolny nastroj wypowiedzi okreslam jako: "Super- LOT sie rozwija !! Polacy nareszcie moga poleciec bezposrednio ze stolicy do Tallina i Bratyslawy !!" . Przypomial mi sie e-mail jaki kiedys otrzymalem od PLL LOT, "uLOTne ceny" Kaliningrad juz od 199 zl !! No fajnie... kazdy wie, gdzie to jest ale nikt sie tam nie wybiera :] Jesli rozmawiamy o tradycyjnym przewozniku to dla mnie tak naprawde miedzykontynentalnych ma znaczenie, a nie jakies tam polaczenie WAW z Estonia, bo na WAW-BTS to jednie chyba gral z calej spolecznosci forum (a duzo z nas lata w roznie kierunki) skorzysta...
Tallin, Bratysława, Bejrut i Goeteborg - " gratuluje rozwoju " hi hi hi hi a może niech Pani DYREKTOR przyzna się że ceny w LOT są nadal wysokie a ich pojedyncze promocyjne " akcje " pod róznymi nazwami sa zwykłymi ofertami promolot ktorych dostepnosc jest prawie żadna - a LOT znowu jest bardzo drogą linią / chyba że na trasach włoskich i hiszpanskich gdzie musiał obnizyc ceny bo by woził powietrze - wizz/ryan/norwegian - zaatakował LOT a ten jak zwykle zmiekl po fakcie wprowadzenia tanszych biletów .... nadal LOT nie ma żadnego pomysłu na przyszłość a ten tekst jest PRowym gotowcem jak ostatnio każdy artykuł o LOT na tym portalu - zasada piszemy tylko dobrze / nie moge sie doczekać wyników finansowych LOTu za 2009 ....
ten PROMOLOT żeby jeszcze był dostępny ... a nie był tylko poklaskowym argumentem że coś robią / kolejny mdły sponsorowany wywiad
that: Wyjąłeś mi to z ust ;p
A czy zdjecie w tle, z banerem "Tyskie" to nowa siedziba administracji PLL LOT ?? :)
Szkoda, ze redaktor nie dopytał Pani Doroty o rozwijanie siatki połączeń krajowych.