Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Linia lotnicza Enter Air (E4)


 5.9

/10

Enter AirEnter Air jest polską czarterową linią lotniczą, która powstała w listopadzie 2009, a pierwszy lot wykonała 25 kwietnia 2010.

Zarezerwuj hotel


Wypożycz auto


Zalety: Po przeczytaniu niektórych opini szczerze przyznaje że bałam sie wsiąść do samolotu. I po pierwszym locie tymi liniami naprawde nie rozumiem czego niektórzy ludzie pisza az tak krytczyne zle opinie. Na wakacje latamy co roku i musze przyznac ze linia Enter Air nie odstaje od zadnej , ktora mielismy okazje do tej pory podrozowac. Moze samoloty sa stare ale chyba tylko na papierze bo w rzeczywistosci sa bardzo zadbane i wygodne. Lecielismy z Wroclawia na Teneryfe - bez zadnych opoznien ani dziwnych sytuacji podczas lotu. Ladowanie i start w obie strony perfekcyjne. Mila obsluga oraz kapitan ktory kilka razy informowal nas co sie dzieje na zewnatrz i gdzie aktualnie jestesmy. Polecam.
Wady: Brak
8

/10

18/08/2016 13:25,  
Zalety: Stare samoloty wiec jest troche miejsca na nogi. To tyle.
Wady: Chcialbym sie dolaczyc do wszystkich osob ktore zwrocily uwage na negatywny atut obslugi. Gdyby wakacje mozna wybrac z obsluga innej lini lotniczej zawsze bym tak zrobil. Nigdy wiecej EnterAir!!! NIe mam problemu z tym ze lataja tanim zlomem ale z faktem jak traktuja swoich klientow. Wielkie panie z obslugi sa damami a reszta sie nie liczy. Nie bede sie wdawal w szczegoly, powiem tylko ze jest "room to improve"
1

/10

18/08/2016 10:31,  
Zalety: Nowoczesne i czyste samoloty, doskonały, grzeczny i pomocny personel. Podczas lotu z Burgas do Warszawy w dniu 14 sierpnia byłem zszokowany kapitanem, który dużo mówił i w sposób bardzo zrozumiały, witał na początku, pokazywał Dunaj, Wisłę i inne ciekawostki i bardzo miło pożegnał pasażerów. Do tego bogata i tania oferta sklepu wolnocłowego. Nie sądziłem, że to takie fajne i przyjazne linie. Polecam wszystkim bardzo gorąco i ubolewam, że nie są to regularne linie lotnice.
Wady: Trudno mi znaleźć wady - tym bardziej, że samolot wyleciał przed czasem oraz wylądował również przed czasem
10

/10

15/08/2016 22:19,  
Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Kalendarz lotniczy