Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
pcharasz
2012-06-25 17:41
Okazuje się, że loty po prostu zostaną przeniesione na JFK, czyli nie zostanie ograniczona frekwencja do Nowego Jorku i okolic. Po prostu, tym samym zaoszczędzą kasę i tyle. Zaprzecza to hipotezie o "myśleniu tylko o Azji".
Chyba juz Nike nie ma zludzen ze lot tylko mysli o azji ale to more byc poczta trek ich up adieu Bo konkurencja jest ogromna a Newark I okolice mama duza polonie I duza obywateli amerykanskich z manhattanu korzysta z ewr .
pcharasz
2012-06-24 14:31
Myślę, że to dobra decyzja, JFK i EWR za bardzo siebie kanibalizują a i współpraca z United nie układała się bynajmniej wzorowo w EWR. Pytanie tylko, co zrobią ze zwolnionym samolotem? Mówiło się od dawna o lotach do IAD, było by miło a 5 razy w tygodniu spokojnie by zaspokoiło póki co zapotrzebowanie.
gosc_58c1a
2012-06-24 14:29
Myślę, że to dobra decyzja, JFK i EWR za bardzo siebie kanibalizują a i współpraca z United nie układała się bynajmniej wzorowo w EWR.
Pytanie tylko, co zrobią ze zwolnionym samolotem? Mówiło się od dawna o lotach do IAD, było by miło a 5 razy w tygodniu spokojnie by zaspokoiło póki co zapotrzebowanie.
usuniety
2012-06-23 22:50
Gośc_8c54d: bo Polacy wolą dać zarobić Niemcowi w lotach przez FRAMUCDUS zamiast nastawiać się na to żeby kasa zostawała w POlsce.
gosc_615bd
2012-06-23 22:46
mniej wiecej od roku ptaki cwierkaly o tym, ze lot wybierze tylko jedno lotnisko nowojorskie...decyzcja jest sluszna i rozsadna a wiadomosc nienowa...
gosc_8c54d
2012-06-23 11:41
A czemu np. jakaś linia z zewnątrz nie zostanie wpuszczona do Polski? Jeżeli jest np. popyt na loty do Azji, to czemu nie otworzą połączenia jacyś Air China czy ktokolwiek i nie zrobi sobie CS z LO? Bo to LOT chce usilnie mieć loty dalekodystansowe, z których będzie czerpał kokosy na pokrycie strat z lotów feedujących?
gosc_e5435
2012-06-23 11:11
Kolejnymi kierunkami do otwarcia będzie Shenzen i Szanghaj - umowy z Air China już podpisane. Zaraz potem pewnie pojawi się Tokio i Nowe Delhi, które już kilkakrotnie było wymieniane w liście tych "przyszłych" kierunków.
gosc_27632
2012-06-22 17:42
do Moderatora: porównując ortografię z sensem wypowiedzi to mam wątpliwości, czy to z powodu ortografii komentarz gościa 41838 powinien być usunięty ;-)
Podejrzewam, że gdyby niektórzy z forumowiczów zasiedli w radzie nadzorczej LOTu, to bysmy latali do LAX, SYD, SIN, BKK i NRT... ;) A tak poważnie, to mam nadzieję, że LO wie, co robi, i ma jakiś długoplanowy plan na rozwój linii, a likwidacja tras do EWR i FCO ma tylko pomóc w jego realizacji :).
gosc_41838
2012-06-22 14:50
LOT nie mysli, zamykaja trasy tam gdzie jest Polonia albo gdzie sie zarabia kase jak Hanoi. Jak by LOT, ludzie LOTu tak naprawde pomysleli to mogli by byc jedna z lepszych i wiekszych linii na swiecie, ale Polacy w Polsce sie latwo sprzedają. Polska za komuny latala wszedzie. A nie mówiąc ze bylismy lepsi w sporty, a teraz wolna Polska sie niszczy sprzedaje, jest bez pomyslu na przyszlosc! Komentarz moderatora: Prosimy zwracać uwagę na ortografię! Następnym razem komentarz zostanie usunięty!
gosc_387af
2012-06-22 13:01
Niech sie rusza do Hartford, CT. 300,000 Polakow mieszka w stanie CT i nie liczac Massachusetts.
LOT podobno chcial sie rozwijac na Wschod... Skoro wiec przez 5 dni w tygodniu bedzie wolny samolot, to moze warto otworzyc jakis kierunek dalekowschodni... Moze Szanghaj, Guangzhou albo Seul :).
gosc_ae134
2012-06-22 07:01
i własnie stąd wcześniejsza umowa o wspólnej rezerwacji miejsc z JetBlue, czyli już od jakiegoś czasu widać konsekwencje w LO
pomimo ze LOT jest codeshare z UA ,a UA ma swoj hub na Newark, to jednak kupujac bilet LOTU na zachod lub poludnie Stanow w wiekszosci rejsy obslugiwane sa przez JetBlue, po przesiadce na JFK, gdzie jest hub JetBlue.
gosc_39c0b
2012-06-22 00:38
Jeśli to prawda to znaczy, że LOT jest tak głupi, że szkoda słów... Pogratulować pomysłów - podobnie, jak z rezygnacją z Hanoi... Paweł Gębski
usuniety
2012-06-21 23:36
Mam nadzieje że nie skończy się tak, że posprzedają wszystko a pózniej upadną bo nie będą z czego mieli finansować dalszej działalnosci (chyba że polski rząd pod przykrywką czegoś dofinansuje LOT)
gosc_dfc32
2012-06-21 22:54
czy ktoś wie jaki jest palnowany winik finansowy LOT na działaności podsawowej za 2012???. Ostatnio pisano ze 52 mln ale wynik skonsolidowany i zamierzają sporo posprzedawac
usuniety
2012-06-21 22:02
gosc_607d6:wiesz jacy przewoznicy są zainteresowani naszymi B767 po wycofaniu ich z floty LOT? Albo inaczej: ktos wie?
b747400er
2012-06-21 22:00
Uwazam, ze lepszym rozwiazaniem jest przeniesc polaczenia z EWR na JFK i rozwozic ruch po USA we wspolpracy z jetBlue (jak robi to wielu przewoznikow) i w niedlugim czasie otworzyc polaczenie do IAD, gdzie mozna korzystac z siatki UA po calej Ameryce, jednoczesnie wchodzac na nowy rynek. Moze via IAD bedzie mozna lepiej wykorzystac code share z UA poniewaz via EWR/JFK z UA czy wczesniej z CO efekty byly bardzo mierne. Zreszta i tak i tak UA swoj ruch kieruje swoimi rejsami przez Atlantyk do europejskich hubow, poniewaz ma z tego wieksze wplywy niz z dowozu ruchu do USA przez europejskich partnerow.