Z Rzeszowa do Szczecina i Wrocławia

Z Rzeszowa do Szczecina i Wrocławia Eurolot uruchomi rejsy z Rzeszowa do Wrocławia i Szczecina, a także jednego portu poza granicami Polski. Najprawdopodobniej będzie to Lwów.- Wiadomość o nowych połączeniach lotniczych to dla nas zawsze powód do radości, szczególnie kiedy spojrzymy na to z perspektywy modernizowanego lotniska. To świetne narzędzie promocyjne dla regionu – podkreślał Stanisław Nowak....
22/07/2011 09:28   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
humbak 2011-07-23 02:04   
humbak - Profil humbak
flybe: Niejednokrotnie sam taką teorie tutaj już podnosiłem. Nie jesteś pierwszy. :o)
pcharasz 2011-07-23 00:22   
pcharasz - Profil pcharasz
marecki: racja, racja, pomyliło mi się z liczeniem odcinków podróży wliczanych do statusów ;)
b747400er 2011-07-22 23:30   
b747400er - Profil b747400er
Marecki: Luxair (LG) jest wyjatkiem, poniewaz MM jest ich programem FFP. W przypadku innych partnerow MM. Podobnie bylo z AirOne (AP) zanim stalo sie czescia nowej Alitalii. MM byl programem FFP AP i dlatego mozna bylo zbierac mile statusowe i premiowe, tak jak jest dalej z LG.
marecki 2011-07-22 23:13   
marecki - Profil marecki
@pcharasz: mechanizm nie jest taki; gneralnie wszystkie linie nalezące do *A dają mile statusowe i premiowe w MM; mile premiowe (tylko) dają partnerzy spoza *A. Są wyjątki od reguły: np. Luxair
pcharasz 2011-07-22 22:57   
pcharasz - Profil pcharasz
humbak: z tego co pamiętam, to jest na odwrót. jeśli linia przynależy do MiM, to można zbierać mile statusowe. Jeśli linia należy do star alliance, ale nie należy do MiM, to nalicza jedynie mile premiowe. w sumie to było by to ciekawe, gdyby K2 był w MiM ale nie w *Alliance, chociaż nie miało by to trochę sensu. wtedy przydał by się porządny codeshare z LO.
pcharasz 2011-07-22 22:53   
pcharasz - Profil pcharasz
b747400er: jedynym powodem dla którego (teoretycznie) BZG - KRK mogłoby być (bardziej) rentowne od BZG - WAW jest dużo większy dystans i gorszy dojazd pociągiem/samochodem, ale to oczywiście teoria. w praktyce nie ma żadnych szans na funkcjonowanie takiego połączenia.
flybe 2011-07-22 22:30   
flybe - Profil flybe
Wszystkie działania związane z ELO tylko potwierdzają moja "teorie" poparta wiedza ze w dość krótkiej dajacej się przewidzieć przyszłości K2 może stać się narodowym przewoźnikiem a LO skończy żywot kontrolowana upadłością. To tylko teoria :) która może się potwierdzić:)
marecki 2011-07-22 22:17   
marecki - Profil marecki
no zobaczymy co z tego wyniknie z punktu widzenia MM , ale zaczynam mieć wrażenie, że K2 skręca mimo wszystko na pozycję konkurencji wobec LO, zwłaszcza jeśli zacznie samodzielnie uruchamiać połączenia miedzynarodowe
b747400er 2011-07-22 22:10   
b747400er - Profil b747400er
Marecki: byl, ale teraz juz tak byc nie musi, bo powiazanie kapitalowe z LO jest mniejsze od 50%. A to jest granica. Z tego tez powodu, ELO nie moze juz teraz korzystac z GDSow w ramach umowy LOTu z GDSami jak i wszelkich innych systemow jakie LO posiada, tylko musi zawrzec oddzielne umowy jako niezalezny podmiot. Ciekawe jak na to spojrzy MiM.
marecki 2011-07-22 22:06   
marecki - Profil marecki
a czy K2 nie był dotąd zaliczany do grupy "member affiliates" podobnie jak wszystkie lufthanzopodobne linie typu eurowings, air dolomiti itd.? Powinien dawać więc oba typy mil.
b747400er 2011-07-22 22:04   
b747400er - Profil b747400er
Jesli chodzi o rentownosc polaczen rentownych z/do WAW to rentowne sa jedynie GDN i WRO, pozostale przynosza straty, ale utrzymywane sa z powodu tego, ze pozytywnie wplywaja na rentownosc polaczen miedzynarodowych dlatego, ze dowoza/rozwoza. KubaB222, skoro polaczenie WAWBZG v.v. (czyli miedzy stolica a Regionem, gdzie mozna domniemywac generacja ruchu jest wyzsza niz miedzy dwoma Regionami) jest nierentowne (najgorszy wynik wsrod polaczen krajowych LO z WAW) i bez dotacji nie bylo utrzymywane nawet majac na wzgledzie dowoz/rozwoz ruchu na polaczenia zagraniczne (bo lepiej bylo wykorzystac samolot na innej trasie bo w efekcie dawalo to lepszy wynik dla polaczenia i dla siatki) to dlaczego mialoby byc rentowne polaczenie miedzy dwoma regionami: zwlaszcza malym i duzym. Jesli chodzi o polaczenia miedzyregionalne w PL szanse na pozytywny wynik maja wylacznie polaczenia miedzy najwiekszymi osrodkami jak KRKGDN v.v., WROGDN v.v. Wez rowniez pod uwage, ze przewoznicy nie tylko oceniaja wynik finansowy danego polaczenia, ale ustawiaja je w ranking, poniewaz maja ograniczona liczbe samolotow i wybieraja te polaczenia, ktore sa najlepsze.
humbak 2011-07-22 21:50   
humbak - Profil humbak
Ale rozumiem, że nawet jak eurolot.com dostanie się do MM (co za durnota, że znak "angielskiego wygiętego and" odcina resztę tekstu), to i tak będzie można za przeloty K2 zbierać tylko mile premiowe, a nie statusowe, bowiem K2 członkiem Star Alliance nie będzie.
humbak 2011-07-22 21:49   
humbak - Profil humbak
Ale rozumiem, ze nawet jak eurolot.com dostanie się do M
domos 2011-07-22 21:26   
domos - Profil domos
chmurka, pitterek: Z tego, co mi wiadomo, to Eurolot złożył wniosek o przystąpienie do MiM, więc konkretna data przystąpienia leży w gestii operatora programu.
chmurka 2011-07-22 20:49   
chmurka - Profil chmurka
do miles i mores, nieprawdaz? dobre pytanie.
chmurka 2011-07-22 20:48   
chmurka - Profil chmurka
Litosci, czy ciagle musza byc jakies wstawki o wyborach? A czemy nie o seksie? Tez nosny temat i niektorzy o nim mysla non-stop- nomen omen.
Ja chcialbym wiedziec, jak sie udaja K2 dotychczasowe nowe trasy z pominieciem Warszawy. Miesiac minal i chcialoby sie wysnuc jakies wnioski z tych ich LF. Zna ktos?
pitterek 2011-07-22 20:45   
pitterek - Profil pitterek
iM
pitterek 2011-07-22 20:45   
pitterek - Profil pitterek
A kiedy dołączą do M
4tech 2011-07-22 20:02   
4tech - Profil 4tech
jurek, no fakt, pisząc o sondażu na FB nie wspomniałeś o porcie docelowym dla lotu ze Szczecina ( chociaż można wywnioskować że miał to być Kraków) gdyż to połączenie było w czołówce w sondażu natomiast połączenie do Rzeszowa nie było uwzględnione w owym sondażu.
jurek 2011-07-22 19:58   
jurek - Profil jurek
A czy ja coś wspomniałem o Krakowie ? Nie Tomaszu. Nie wspomniałem. Też bym wolał Szczecin-Kraków ale jeśli będzie to Szczecin-Rzeszów to też fajnie.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy