Z podanego niżej linku wynika, że te 3 państwa mają niecałe 43% akcji. Pozostałe akcje są rozproszone.
spotter10
2017-02-03 14:18
Hehe, sam się zakręciłem w swoim komentarzu. Tak, racja - nie mają po połowie, ale w połowie, co sam zresztą zaznaczyłem. Nie mniej jednak brakuje informacji do kogo należy druga połowa.
gość_1f9ce
2017-02-02 20:22
zarobki FR są największe właśnie w Irlandii - za lot CC ma chyba 17 euro
gość_e7801: stabilność i przewidywalność ekonomiczna; CIT 12,5%, powszechna znajomość angielskiego; zdecydowanie mniejsza skłonność ludności do kombinatorstwa. Wymieniać dalej? I płaca minimalna na poziomie 9€/ h nie przeszkadza. A podejrzewam, że w ludzie z branży lotniczej na propozycje z okolicy płacy minimalnej dostaliby zajadów ze śmiechu. BTW wie ktoś ile FR płaci załogom zbazowanym w Irlandii?
Należący w połowie do rządów trzech państw, drugą połowę posiadają zapewne inne firmy, lub akcjonariusze, zatem nie po połowie, a połowę na 3!!!
gość_0f9ef
2017-02-02 15:30
@spotter10: a nie nauczyli Cię różnicy pomiędzy "w połowie" a "po połowie"?
gość_3f02d
2017-02-02 15:02
@spottek: a słyszałeś o teorii względności? ;-)
spotter10
2017-02-02 14:57
"Skandynawski przewoźnik, należący w połowie do rządów Szwecji, Danii i Norwegii..."
Od kiedy pamiętam, to mnie zawsze uczyli że połówki są dwie i zawsze równe. Więc jak to możliwe, że trzy kraje mają po połowie udziały w SAS'ie?
gość_e7801
2017-02-02 13:05
co takiego jest w Irlandii czego Polska nie ma>?