Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_Czyte
2009-01-13 20:17
Skad my to znamy? Bedzie ciag dalszy, choc w innym zestawie. Miejsce SkyEurope zajmie kolejny znany specjalista o produkowania utajnionych strat.
gosc_dario
2009-01-13 13:23
pmi napisał w inym wątku : "Podobno Sky Europe też już bez samolotów i lata za nich Slovak. Ostatnie 3 maszyny zabrał im leasing. Ktoś, coświe na ten temat?"
Na stonie lotniska w Pradze widzę 3 odloty o 10.00,10.10,10.20 do Ostravy.Być może chodzi właśnie o te 3 maszyny gdyż sky do Ostravy wcześniej nie latał
viajero: nie bardzo rozumiem, jaki jest bezpośredni związek między PLL i ULC a wyprowadzką NE. Poza tym podział rynku LCC po odejściu NE wcale nie stał się dychotomiczny (W6/FR); są na nim również inni ważni gracze, jak np. DY czy EZY. Żaden z tych przewoźników nie zastąpił też w pełni siatki NE, który posiadał np. sporo rejsów na kierunkach południowych, a z kolei niektóre inne kierunki porzucone po odejściu NE przejęli gracze spoza tego teamu. Wreszcie nie wiem, czy na dominującej pozycji jednego przewoźnika tak mocno zyskują pasażerowie - raczej lepszy jest wybór między liniami niż wybór jednej linii z braku innych.
A ja myślę, że PPL i ULC troszkę "pomogli" SkyEurope opuścić Warszawę, a później Kraków. Zauważcie Panowie, jak obecnie FR i W6 uzupełniają się w siatce. Czy to przypadek? W6 rządzi (ku mojej ogromnej uciesze) w EPKT, EPWA i EPGD, a generalnie silniejszy FR uzupełnia luki na pozostałych lotniskach i trasach. Układ w stylu "gentlemen's agreement". Pozbyli się aroganckich Słowaków, którzy obecnie miotają się, wracając do formy sprzed lat pięciu. Uważam, że NE zabrakło pokory na rynku europy wschodniej... Ale osobiście bardzo cieszy mnie ten stan, gdyż zyska na tym siła W6, a co za tym idzie także pasażerowie! Váradi to dobry i rozsądny menadżer, w przeciwieństwie do zuchwałego Alain'a Skowronka, który w porę wycofał się z prezesury.
stenusie: taki mały estetyczny dodatek... a z drugiej strony nie wiem jak oni chcieli robic kase w Bratyslawie. Okropne wrazenie zrobilo na mnie to lotnisko - był tam jeszcze zauwazalny powiew komunizmu. Jak siedzialem w knajpce, to zaobserwowałem, ze na wystawce stały butelki coli, sprite itp... ale były tak wyblakłe i powykrzywiane, ze musiały tam satać chyba dobrych kilka lat :) patrzac na boarding do londynu naliczylem moze z 60/70 paxów a moim lotem do dubrovinka lecialo lacznie z zaloga 27 osób. wiec wyjscie z KRK okazalo sie pomyłką... niestety bolesną.
marianie: Malowanie to mają faktycznie bardzo ładne.
osobiscie to szkoda takiej lini jaka jest (jeszcze) NE. leciałem nimi tylko 2 razy i za kazdym razem samolot był opozniony, ale generalnie wszystko inne było okej. no i te ich samoloty, jak dla mnie piękne :)
janusz_d
2009-01-11 08:24
wieeelka szkoda, że całkowicie się wycofali z KRK :(
gosc_Bolo
2009-01-10 16:34
KRK WAM NIE PASOWAł SAMOLOTY BYŁY PEŁNE A TERAZ CO PLAJTA
Na miejsce NE już wchodzi W6. W systemie Wizz'a już jest 6 tras z Pragi (od 20 lutego)
gosc_lolek
2009-01-10 09:40
NE powoli zaczyna dopadać hasło z samolotu Ryana. Wczoraj GECAS zabrał im 6 leasingowanych przez nich samolotów. SKY lata na WET żeby nie wyłożyć swojej siatki. Ciekawe jak długo pociągną? :-(((
paolo: Mając kilkurazowe doświadczenie z Vuelingiem jakoś nie potrafię zaklaskać posadkami z rozkoszy na ich produkt i serwis. Owszem, jest nieźle, ale każdy mój rejs był opóźniony, a samoloty czystością nie grzeszyły. SkyEurope zdecydowanie lepiej wypada w moich statystykach.
Sky był bardzo fajny jako linia, tylko słabe zarządzanie i ciąg błędnych decyzji go zabiły. Szkoda! :-(
paolo-79
2009-01-10 05:43
NE to juz stan ''byl''..zrobili experyment,uciekli z dobrego rynku myslac ze w VIE zrobia wielki cash i doopa.VIE to nie to co BUD i KRK...Teraz Wizz robi wielka siathe w BUD, duza w KTW, wlasnie zzerajac klientow krotych w KRK i BUD chcial miec Sky.z VIE KOMPLETNIE nie udalo sie...bye bye NE...bagi, a najlepszy LCC w EU to Vueling.Polecam baaaardzo..na porannych lotach barcelona-italia zawsze dyskretnie wygaszaja swiatlo i nie obudzaja agresywnymi reklamami jak FR. +bardzo dobry servis,sliczne A320 i cute cabin crew zarowno F jak i M...mozna sie czuc jak w liniach tradyzyjnych:)
bagi : ale to NE się na nas obraził i uciekł z Polski. Czy tak nie było ?
NE to dla mnie to najlepszy Lcc jakim lecialem. Uprzejme i ladne panie w stylowych uniformach, numerowane miejsca, zawsze przed czasem!! I najwazniejsze ptraktowali Polakow nie jako zaplecze robotnicze zach Europy! - mam tu na mysli bogata siatke na poludnie Europy!! Zawsze jak jestem w KRK to mysle o tych liniach!! szkoda szkoda i jeszcze raz szkoda:((((
Gwoli ścisłości, to koledzy odeszli od tematu wątku...
Chociaż... pogrzebałem w skylights i... od września będzie chyba stał arbuzik, bo jest LTN o 6:10 z PRG :) BVA ląduje po 23ciej, FCO 00:20 - kolejna baza, to jednak PRG :)
kubik: Aha......ale racja, kto wie? ;-)
Jak na razie bazy nie będzie, to są to połączenia 'W' - chociaż kto wie, na jesień jedna landryna w PRG? ;)