Co do spóźnień to masz rację, są bardzo częste na trasie ZRH=WAW=ZRH i dotyczą wszystkich 3 rejsów, sam rejs ze SWISS-em ma bardzo mało wspólnego( załoga i samolot to niemiecki CONTACT AIR. BSL jest w 100% SWISS, poza tym uwielbiam latać Avro
mpawelec
2009-01-03 01:23
no ja nie miałem przyjemności leciec Swiss do BSL, wypowiadam się na podstawie moich częstych lotów Swiss na trasie WAW-ZRH, szczególnie tym o 14.35, który prawie zawsze jest spóźniony.
Swiss w klasie C oferuje naprawdę dobry serwis nawet na trasach europejskich. Latam do BSL i przez BSL i jest super, są znacznie lepsi niż LH
julkoska
2008-12-30 23:58
aynis: świetny raport 'od kuchni' :D
gosc_SEN: tak masz racje. czesc zdjec pochodzi z A340 z rejsu Shanghai - Zurych gdzie mielismy okazje sprobowac owych nowosci:)
mpawelec
2008-12-26 11:05
cos Polska nie jest dla nich juz tak ważnym rynkiem, albo nie chca wchodzić w konflikt interesu ze swoim właścicielem Lufthansa.
gosc_SEN
2008-12-23 00:27
Przed AVRO na trasie ZRH-WAW latały nowe Embraery RJ145, a za czasów Swissair (SR) i Qualiflyera nawet A320. To byly piękne czasy :-) ... a i SAAB 2000 latał na trasie GVA-WAW.
mpawelec
2008-12-22 17:49
mogliby tylko zrobic troche wiecej miejsca na nogi w tym pierwszym rzędzie gdzie jest business class, bo tak to tylko siedzenie 1D, jest tylko ok :)
Faktycznie, Fokkery są wysłużone - panele nad głową wyglądają na przedpotopowe. Ale siedząc z przodu było wyjątkowo cicho :)
mpawelec
2008-12-22 17:41
no tak. kiedyś Swiss oferował swoje usługi na trasie WAW-ZRH i latały Avro Rj100, a teraz te stare Fokkery 100 latają z Contact Air na tej trasie.
Moje zdjęcie w profilu pochodzi z lotu ZRH-WAW ;)
gosc_SEN
2008-12-22 12:53
To ostatnie zdjęcie nie pochodzi raczej z lotu ZRH-WAW. Trasę tę obsługuje Contact Air i nawet w BC serwuje zimne posiłki. Co więcej jest to samolot z systemem rozrywki, więc A330 lub A340, który raczej w WAW się nie pojawia.
Było bardzo mniam mniam :)