Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
bardzo fajny artykul:) zal naszego C0 z wielu powodow, ale powiedzmy szczerze nie mial on racji bytu przy takiej konkurencji, nienajlepszym zarzadzie i logistyce. powodznia w kazdym razie na czarterach!!
broniłem się dłuuuugo przed przeczytaniem całego artykułu...jego objętość "powala"już na dzień dobry ,ale dowiedziałem się w końcu ilu było prezesów;)no i ten text"Nauczeni doświadczeniami ostatnich miesięcy postanowiliśmy skupić się na..."mam nadzieję,że nie na ...własnych kieszeniach;)
"...a mnie tam szkoda Centrala..." i o kim terz bedziemy pisac....
Spodobał mi się ten artykuł o Centralu, swoją drogą to było do przewidzenia bo C0 stworzyli ludzie bez wczesniejszego doświadczenia w segmencie LCC ... o ile mi wiadomo :-)
Pamiętam jak starałem się o pracę w C0 ale nie wówczas była personalna zwierucha i nic z tego nie wyszło - na szczęście ... :-)
A teraz coś bardziej zabawnego: jakiś czas temu leciałem czarterem C0 do PMI i podchodząc do lądowania jakaś bardzo młoda stewka życzyła wszystkim, cytuję "Miłego pobytu na Palmie... " :-))
Jednym z NAYZAKów wracalem czarterowo z MLA. Jeśli chodzi o artykuł to podoba mi się opis mechanizmu serwisu pokładowego ;). Plus info o kwalifikacja kolejnych menedżerów po Kociołku. Ale wymowa artykułu jest tragiczna - Polacy nie potrafią poprowdzić porządnie żadnego przewoźnika, niezależńe czy to LCC czartery czy też linia tradycyjna.
Bardzo długi i bardzo fajny artykuł. Gratulacje Stenus i Admin :). Szkoda tylko że opowiada o sprawach dość w sumie smutnych. P.S. Stenus, zrobić Ci korektę ;))?
ale o co wam sie w ogole rozchodzi, skoro juz w 2009 roku centralwings osiagnie dodatni wynik? :))) tak pisza na swojej stronie :)
chlopcy: Chodzi o to, ze ten z NAYZAK caly czas jest w Polsce, a nie w Libii, gdzie byc powinien. To,z e sobie lata po POlsce, to chyba tylko dziala na niekorzysc, bo na wode nie lata.
adamlubin
2008-10-03 11:22
tomekk-81: też widziałem go 17 września we Wrocławiu na lotnisku z logo NAYZAK ... mam fotke.
tomekk-81: czeka na dlugo planowany wylot do Libii
tomekk-81
2008-10-03 10:34
1) maszyna Centralwings pomalowana w barwy libijskiej firmy chyba nie czeka, tylko juz lata, mam w profilu zdjecie samolotu C0 zrobione dwa tygodnie temu w KRK, samolot wykonywał normalne loty.
2) nadmuchany samolot-reklama był ustawiony na dachu budynku w Łodzi i w większości brakowało w nim powietrza, więc leżała sam flak z logo Centralwings.
jeszcze info dla Paolo - wedlug info na stronie C0 pozostal jeszcze tylko jeden jedyny lot rozkladowy. 7 pazdziernika, Warszawa-Lizbona. Moze dadza jakies nagrody? :)
ladny tekst chlopaki, dzieki. a ze szklaneczka ginu z tonikiem smakowal wybornie.
marqoos_pl
2008-10-03 00:29
No i cała prawda o Centralwings... Tak się ładnie zapowiadało, a wyszło... jak zwykle... Osobiście się cieszę, że C0 nie operuje już na normalnych rejsowych lotach, gdyż znaczy to tyle, że jest mniej problemów dla pasażerów i osób, które rezerwowały bilety... Sądne dni, gdy C0 kasował na początku roku wiele lotów, całkowicie uniemożliwiały jakikolwiek kontakt z linią i uzyskanie informacji o istniejących (lub już nie) rezerwacjach... W ciągu kilku tygodni jedyną szansą na dodzwonienie się był środek nocy lub nawet jeszcze później... Oczywiście kontakt poprzez e-mail był całkowicie niemożliwy... Do tego spóźnienia, odwołania lotów itd. C0 był lubianą linią na początku swojej działalności, jednak bardzo szybko sam sobie zepsuł markę, jakość i stracił zaufanie klientów.
Bardzo ciekawy raport i dobrze napisany :)