Wydrzyk pod skrzydłami żurawia

Wydrzyk pod skrzydłami żurawia W październiku linie lotnicze Centralwings kończą niskokosztową działalność rejsową przekształcając się w przewoźnika czarterowego. Portal pasazer.com podsumował cztery lata działalności “polskiej taniej linii lotniczej”. Orzeł to czy wydrzyk? Pierwszy rejsowy samolot Centralwings z czerwonym wydrzykiem na kadłubie - który w początkowej fazie przedstawiany...
30/09/2008 22:28   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
farmer 2008-10-05 16:43   
farmer - Profil farmer
bardzo fajny artykul:) zal naszego C0 z wielu powodow, ale powiedzmy szczerze nie mial on racji bytu przy takiej konkurencji, nienajlepszym zarzadzie i logistyce. powodznia w kazdym razie na czarterach!!
mrader 2008-10-05 15:57   
mrader - Profil mrader
broniłem się dłuuuugo przed przeczytaniem całego artykułu...jego objętość "powala"już na dzień dobry ,ale dowiedziałem się w końcu ilu było prezesów;)no i ten text"Nauczeni doświadczeniami ostatnich miesięcy postanowiliśmy skupić się na..."mam nadzieję,że nie na ...własnych kieszeniach;)
4tech 2008-10-03 19:12   
4tech - Profil 4tech
"...a mnie tam szkoda Centrala..." i o kim terz bedziemy pisac....
notam 2008-10-03 19:00   
notam - Profil notam
Spodobał mi się ten artykuł o Centralu, swoją drogą to było do przewidzenia bo C0 stworzyli ludzie bez wczesniejszego doświadczenia w segmencie LCC ... o ile mi wiadomo :-)
Pamiętam jak starałem się o pracę w C0 ale nie wówczas była personalna zwierucha i nic z tego nie wyszło - na szczęście ... :-)
A teraz coś bardziej zabawnego: jakiś czas temu leciałem czarterem C0 do PMI i podchodząc do lądowania jakaś bardzo młoda stewka życzyła wszystkim, cytuję "Miłego pobytu na Palmie... " :-))
aguirre 2008-10-03 12:39   
aguirre - Profil aguirre
Jednym z NAYZAKów wracalem czarterowo z MLA. Jeśli chodzi o artykuł to podoba mi się opis mechanizmu serwisu pokładowego ;). Plus info o kwalifikacja kolejnych menedżerów po Kociołku. Ale wymowa artykułu jest tragiczna - Polacy nie potrafią poprowdzić porządnie żadnego przewoźnika, niezależńe czy to LCC czartery czy też linia tradycyjna.
mimis 2008-10-03 12:00   
mimis - Profil mimis
Bardzo długi i bardzo fajny artykuł. Gratulacje Stenus i Admin :). Szkoda tylko że opowiada o sprawach dość w sumie smutnych. P.S. Stenus, zrobić Ci korektę ;))?
gral 2008-10-03 11:42   
gral - Profil gral
ale o co wam sie w ogole rozchodzi, skoro juz w 2009 roku centralwings osiagnie dodatni wynik? :))) tak pisza na swojej stronie :)
humbak 2008-10-03 11:35   
humbak - Profil humbak
chlopcy: Chodzi o to, ze ten z NAYZAK caly czas jest w Polsce, a nie w Libii, gdzie byc powinien. To,z e sobie lata po POlsce, to chyba tylko dziala na niekorzysc, bo na wode nie lata.
adamlubin 2008-10-03 11:22   
adamlubin - Profil adamlubin
tomekk-81: też widziałem go 17 września we Wrocławiu na lotnisku z logo NAYZAK ... mam fotke.
admin 2008-10-03 11:18   
admin - Profil admin
tomekk-81: czeka na dlugo planowany wylot do Libii
tomekk-81 2008-10-03 10:34   
tomekk-81 - Profil tomekk-81
1) maszyna Centralwings pomalowana w barwy libijskiej firmy chyba nie czeka, tylko juz lata, mam w profilu zdjecie samolotu C0 zrobione dwa tygodnie temu w KRK, samolot wykonywał normalne loty.
2) nadmuchany samolot-reklama był ustawiony na dachu budynku w Łodzi i w większości brakowało w nim powietrza, więc leżała sam flak z logo Centralwings.
gral 2008-10-03 00:59   
gral - Profil gral
jeszcze info dla Paolo - wedlug info na stronie C0 pozostal jeszcze tylko jeden jedyny lot rozkladowy. 7 pazdziernika, Warszawa-Lizbona. Moze dadza jakies nagrody? :)
gral 2008-10-03 00:57   
gral - Profil gral
ladny tekst chlopaki, dzieki. a ze szklaneczka ginu z tonikiem smakowal wybornie.
marqoos_pl 2008-10-03 00:29   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
No i cała prawda o Centralwings... Tak się ładnie zapowiadało, a wyszło... jak zwykle... Osobiście się cieszę, że C0 nie operuje już na normalnych rejsowych lotach, gdyż znaczy to tyle, że jest mniej problemów dla pasażerów i osób, które rezerwowały bilety... Sądne dni, gdy C0 kasował na początku roku wiele lotów, całkowicie uniemożliwiały jakikolwiek kontakt z linią i uzyskanie informacji o istniejących (lub już nie) rezerwacjach... W ciągu kilku tygodni jedyną szansą na dodzwonienie się był środek nocy lub nawet jeszcze później... Oczywiście kontakt poprzez e-mail był całkowicie niemożliwy... Do tego spóźnienia, odwołania lotów itd. C0 był lubianą linią na początku swojej działalności, jednak bardzo szybko sam sobie zepsuł markę, jakość i stracił zaufanie klientów.
tomekk 2008-10-03 00:18   
tomekk - Profil tomekk
Bardzo ciekawy raport i dobrze napisany :)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy