Singapore na razie nie przyleci do Polski

Singapore na razie nie przyleci do Polski - Zawsze rozglądamy się za nowymi rynkami gdzie moglibyśmy latać. Europa i Polska to interesujące i rosnące rynki, ale póki co nie mamy żadnych ścisłych planów, aby latać do Warszawy. Obecnie mamy podpisanie umowy code-share z LOT-em oraz SAS-em i to nam na razie wystarcza. Ogólnie stawiamy na rozwój siatki połączeń w Azji bo tutaj ostatnio mamy największe wzrosty, a...
15/12/2014 08:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mietek 2014-12-16 13:35   
mietek - Profil mietek
voyager1: A Hanoi to nie jest przypadkiem w Azji? Zgadzam sie z piotrek737, ze bez sensu obrazasz innych, bo Ty wychodzisz na "onetowego trolla".
piotrek737 2014-12-16 13:26   
piotrek737 - Profil piotrek737
voyager1: Mało znasz historii LO bo w 1988 r. LOT otworzył połączenie do Singapuru, które było obsługiwane bodajże do 1994 r. A poza tym niech zostanie, że nie mam pojęcia i w ogóle. Mała prośba ode mnie i innych, to abyś nie obrażał innych bo wszyscy do Ciebie zwracali się spokojnie. Tyle w temacie.
voyager1 2014-12-16 12:20   
voyager1 - Profil voyager1
piotrek737: taka linia jak SQ ma w dupie zależność między dostarczeniem nowych samolotów a otwieraniem nowych tras. Gdy widzą potencjał jakiejś trasy to ją otwierają a nie czekają na samoloty, więc bądź łaskaw nie pisać bzdur. To wizz czy FR liczy każdy cent i uzależnia otwieranie nowych tras od maszyn jakie mają a nie tacy przewoźnicy jak SQ. Zwyczajnie nie masz o tym pojęcia. Przez takich jak Ty potem jakieś onetowe śmiecie które tu piszą zarzucają ludziom, że wypisują bzdury o otwieraniu połączenia do WAW przez SQ od 2015 roku. Tylko zapominasz że tacy redaktorzy jak Ty najpierw piszą te bzdury jakoby mieli informacje o otwarciu połączenia od 2015 roku, więc potem każdy się na to powołuje. Przez takie artykuły robi się z tego portalu pudelek lotniczy.
voyager1 2014-12-16 12:12   
voyager1 - Profil voyager1
gosc-a30ab: onetowy trollu LOT nie otworzy nigdy połączenia do SIN, bo nawet nigdy nie miał takich planów żeby latać w tamte rejony poza Tokyo-NRT nie było nigdy żadnych planów otwierania połączeń do Azji. Daruj sobie swoje bzdury zatem.
gość_a30ab 2014-12-16 11:13   
gość_a30ab - Profil gość_a30ab
Otworzenie long-haula przez LO na trasie WAW-SIN (lub zbliżonej) od zimy 2015 ucieszy mnie o wiele bardziej niż to samo połączenie SQ. W dodatku należny pamiętać, że w takim przypadku ewentualne wpływy z podatków będą trafiały do budżetu Polski.
usuniety 2014-12-16 07:03   
usuniety - Profil usuniety
Nigdzie nie jest napisane, że Singapore uważa, że trasa do WAW nie ma potencjału. Napisane jest, że trasy w Azji mają dla tych linii wyższy potencjał, co jest logiczne bo jest to bardzo dynamicznie rozwijający się rynek. Swoją drogą powinno to być wskazówką dla LOTu w których kierunkach otwierać nowe połączenia long-haul.
gość_dd8e0 2014-12-16 06:44   
gość_dd8e0 - Profil gość_dd8e0
Nie ma co plakac nad niespelnionymi zyczeniami i wpatrzeniu w zagraniczne linie czy spekulowac o wejsciu tych czy innych lub w nieskonczonosc biadolic o blokowaniu Turkish czy dominacji Lufy. Trzeba zaakceptowac rzeczywistosc i miec nadzieje na "wyzdrowienie" i dobra kondycje LOT.
piotrek737 2014-12-16 01:23   
piotrek737 - Profil piotrek737
gość_b7676: A330-300 nie nadaje się na taką trasę bo jego zasięg to maks 11 tys. km, więc przy takim połączeniu SIN-WAW około 10 tys. km, w razie jakiegoś holdingu czy przekierowania miałby problem z paliwem. Tutaj tylko mniejsza wersja A330-200 dałaby radę lub nowy A330neo. Zresztą te samoloty w SQ latają głównie po miastach Azji, do Australii i np. do Korei Południowej.
piotrek737 2014-12-16 00:27   
piotrek737 - Profil piotrek737
voyager1: Nie jestem naiwny tylko obecnie taki jest trend w lotnictwie, że właśnie cały rozwój dużych przewoźników ustawia się pod nowe, oszczędne samoloty. Poza tym czy ja gdzieś napisałem, że jak otrzymają A350 to się rzucą na WAW? Nie. Przeczytasz cały mój wywiad na początku stycznia, to może Ci się bardziej rozjaśni pewna kwestia. Ja nie mówię, że tak musi być, tylko tak może być. To, że teraz nie ma potencjału, to nie znaczy, że nigdy się on nie pojawi. Z innej beczki to ANA otworzyła kilka połączeń tylko ze względu na oszczędności jakie daje B787. Poza tym to nie tylko oszczędność paliwa, ale także wiele wiele innych kwestii. Tutaj w przypadku SQ można porównać B777-200ER, którego właśnie A350-900 zastąpią. A359 jest dłuższy, pojemniejszy, zabiera więcej palet i kontenerów cargo, plus nowe silniki, a i tak jego wagi są mniejsze od Benka. Z najnowszych danych wynika, że A350 jest tańszy na fotel o 14 proc., więc nie można twierdzić, że linie tego nie widzą. Ale i tak wiem, że Cię nie przekonam ;)
gość_c2af5 2014-12-15 23:09   
gość_c2af5 - Profil gość_c2af5
trzeci swiat i tyle w temacie
gość_b7676 2014-12-15 22:35   
gość_b7676 - Profil gość_b7676
voyager1: Coś mi się nie wydaje, żeby połączenie SQ do WAW nie miało potencjału, ponieważ dużo ludzi z Polski lata do SIN tylko że z przesiadkami. Poza tym SQ jest w Star Alliance, więc przy CS z LOTem mógłby sobie zapewnić sporą ilość paxów głównie ze środkowo-wschodniej Europy ;)

piotrek737: Jak wyglądałaby sytuacja z kosztami przy lotach na A333?
voyager1 2014-12-15 18:53   
voyager1 - Profil voyager1
piotrek737: jesteś aż tak naiwny, że wierzysz iż wprowadzenie jakiegoś samolotu do floty konkretnego przewoźnika w tym wypadku SQ bedzie miało wpływ na ich pojawienie się w WAW. Niby jak ten A350 ma wpłynąc na otwarcie bądź nie trasy do WAW? Że mniej paliwa spala tak? To są bajeczki dla naiwnych, które próbujesz tłumaczyć pisząc niczym nie potwierdzone informacje. Jasne SQ mają prosty przepis. Otrzymają A350 i rzucą się na warszawe. Prawda jest taka że nie widzą potencjału w tym połączeniu. Gdyby było inaczej to nie czekaliby na żadne A350 tylko już dawno otworzyli to połączenie nie patrząć na koszty eksploatacji.
admin 2014-12-15 16:34   
admin - Profil admin
voyager1: Taką oto informację otrzymaliśmy wtedy od SQ: "Jeśli zdecydujemy się na uruchomienie regularnych połączeń pomiędzy Warszawa a Singapurem nastąpi to najwcześniej w 2015 roku." Chyba przekaz jest jasny...
piotrek737 2014-12-15 15:53   
piotrek737 - Profil piotrek737
voyager1: Ale takie wtedy były plany, które potem się zmieniły. To były "pół oficjalne" słowa General Managera SQ we FRA... Potem przyszedł kto inny i ocena planów się pozmieniała. Zresztą biznes lotniczy jest bardzo podatny na różnego rodzaju zmiany i tutaj to widać bardzo dobrze, ale chyba pisząc wywody w tym temacie dobrze o tym wiesz. "W tym artykule natomiast znajduje się kolejny domysł pana redaktora prawdopodobnie nie mający nic wspólnego z rzeczywistością." Jako ów redaktor mogę powiedzieć Ci tylko tyle, że albo nie znasz mechanizmów tej branży, albo po prostu chcesz tylko dowalić. Qantas nie był nigdy zainteresowany lataniem do PL, więc podawanie przykładu z 787 jest chybione. Co do SQ, to A350-900 dam im duże możliwości i to osobiście usłyszałem od nich w Singapurze. Mają ich zamówionych aż 70 plus 20 opcji. Także część samolotów powiększy flotę, a nie tylko wymieni stare maszyny. Stąd jak sami przyznają pojawia się opcja na nowe kierunki m.in. do Europy. Air Asia X dziś potwierdziła 55 A330neo i ma plany powrotu do wielu miast w Europie właśnie już na nowych samolotach, więc nie pisz i nie próbuj wciskać innym na siłę, że bzdurą jest to, że samolot i jego koszty operacyjne nie mają znaczenia, bo mają i to bardzo duże. SQ jest nieco droższe od EK i QR, więc żeby latać z zyskiem oraz trzymać niższe ceny, to niestety lub stety trzeba mieć tańszy samolot, a tego na trasie do WAW B772 lub B773 nie jest w stanie zagwarantować...
voyager1 2014-12-15 13:07   
voyager1 - Profil voyager1
nie kto inny tylko ten portal informował dwa lat temu, że Singapore w WAW pojawi się najwcześniej w roku 2015. Po co wypuszczać takiego informacje ala Fakt czy Super Express? Na podstawie czego pasazer.com informował w roku 2013 że SQ rozważa otwarcie linii do WAW w 2015 roku? Dlatego każdy logicznie myślący człowiek pomyślalby, że rok 2015 jest związany właśnie z otwarciem nowego terminala na okęciu po przebudowie i co za tym idzie zwiększonego miejsca do odpraw. Kazdy by pomysla że SQ właśnie czeka na otwarcie nowego terminala w 2015 roku żeby móc otworzyć to połączenia. Tak więc dla gości ponizej, wszyscy jak to nazywacie forumowi eksperci opierali swoją wiedzę właśnie na podstawie informacji przekazanej przez p.com że SQ ma otworzyć to połączenie w roku 2015. Teraz ten sam portal informuje, że w najbliższych latach SQ nie zamierza otwierać połączeń do Europy cytując jakiegoś managera tej linii. To ja zapytuje na podstawie jakiego faktu dwa lata temu zostało tutaj napisane że od 2015 roku prawdopodobnie wystartuje trasa do WAW? Na podstawie domysłów redaktora piszącego artykuł? W tym artykule natomiast znajduje się kolejny domysł pana redaktora prawdopodobnie nie mający nic wspólnego z rzeczywistością." Według nieoficjalnych informacji możliwość otwarcia połączenia do Polski pojawi się dopiero po dostawach kilku lub kilkunastu Airbusów A350-900XWB, które znacząco wpłyną na obniżenie kosztów operacyjnych na trasach dalekodystansowych." - Niepotwierdzona bzdura tylko domysł piszącego artykuł. Chcecie uchodzić za porządny portal lotniczy to nie można wypuszczać takich bzdurek. Równie dobrze pan redaktor mógłby napisać, iż nieoficjalnie wiadomo, że po dostawach boeingow 787 Qantas rozważa bezposrednie loty do WAW.
gość_6078f 2014-12-15 10:39   
gość_6078f - Profil gość_6078f
jeszcze niedawno nie mieliśmy tu ani EK, ani QR.. krzyk, że wiocha, że dziura. teraz ich mamy, to nie, trzeba SQ, CX, NH, OZ, a kto wie, może nawet FG, bo bez nich to jesteśmy trzeci świat. siąść i narzekać, to samo co na każdym innym portalu info, ehh.
gość_b70f6 2014-12-15 10:35   
gość_b70f6 - Profil gość_b70f6
gdzie są teraz ci co twierdzili, że Singapore nie wchodzi bo za mało miejsc do odprawy w starym terminalu, bo "całą ścianę" stanowisk odpraw potrzebują hahaha. Prawda jest taka, jak w każdym innym mieście w Polsce: otwarcie nowego terminalu nie ma automatycznego wpływu na ilość podróżnych.
gość_a30ab 2014-12-15 10:26   
gość_a30ab - Profil gość_a30ab
Widocznie na obecną chwilę QR i EK oferują wystarczającą ilość miejsc na azjatyckie przesiadki, ja osobiście obstawiam, że najszybciej może się pojawić EY ale to bardziej z przekory i chęci konkurencji z innymi szejkami niż z przyczyn czysto ekonomicznych. Na bezpośrednie transatlantyki z Polski w wykonaniu innych linii niż LO nie ma co liczyć, gdyż oferta z wygodnymi przesiadkami oferowana przez LH, AB, KL, BA jest bardzo bogata, konkurencyjna cenowo oraz czasowo.
gość_dd8e0 2014-12-15 09:23   
gość_dd8e0 - Profil gość_dd8e0
To bylo jasne. Jak niektorzy tu posali, ze nie ma takich planow to grupa tutejszych "ekspertow" i dyzurnych krzykaczy juz oglaszali wejscie SQ do WAW na 2015 rok. Prawda jest taka, ze najblizszy europejski port jaki interesuje ta linie to rodzacy sie w bolach BER. Bo kiedys powstanie. Ale na pewno nie WAW. W najblizszych latach nie wejdzie tez zaden przewoznik na transatlantyki, tam latac bedzie LO. A o reszte zadba ciocia Lufa dowozac ludzi do FRA czy MUC i stamtad mozna juz poleciec praktycznie wszedzie.
gość_23539 2014-12-15 08:41   
gość_23539 - Profil gość_23539
No i lipa. Wyglada na to że żadna poważna linia któryś rok pod rząd nie wejdzie na Okęcie i ogłosi jakiś dalekodystansowy kierunek. Liczyłem własnie na SINGAPORE ale wyszło jak zawsze
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy