gość_d5df4
2014-09-21 22:01
Na marginesie: czyli teraz głowa kościoła katolickiego będzie latać muzułmańskim liniami ;-)
Okaże się, że są równi i równiejsi...
gość_3efa0
2014-08-09 22:38
EY za pieniadze szejka kupuje co popadnie. I nie ma to glebszego sensu. Mam nadzieje, ze UE czepnie sie inwestycji w AZ. EY nie tylko kupuje 49% AZ, ale takze odkupuje program FF, sloty na LHR (ktore potem odda w leasing AZ) i bedzie mialo kontrkt na zarzadzanie. A zatem to jest przejecie pelnej kontroli (a na to prawodawstwo UE nie pozwala).
gość_3efa0
2014-08-09 22:36
Tylko, aby nikt nie wpadl na idiotyczny pomysl sprzedania LOTu jakimkolwiek liniom z zatoki, bo to bylaby totalna porazka. Wystarczy spojrzec do czego doprowadzil sojusz Emirates z Qantas dla tych drugich. Qantas dzieki temu ledwo zipie. NIechcialbym tez by LOT znalazl sie wsrod takich tuz jak AZ czy AB. Dodatkowo warto zauwazyc, ze EY bardzo blisko do skyTeamu, a zatem jesli finlnie EY i jego 'dzieci' przystapia do skyTeam, to w tym aliansie bedzie az 5 przewoznikow z Europy Srodkowej i Wschodniej: AB, OK, RO, SU, JU. Wiec dla LO z pewnoscia miejsca tam nie ma. LOT powinien sie wiazac z Turkish'em i wspolnie przeniesc sie do oneworld.
gość_84b45
2014-08-09 19:23
Mam nadzieję że Unia się czepi tej inwestycji, bo "Etihad podpisał dwuletni kontrakt na wyłączność w zarządzaniu włoską linią" jest ewidentnie działaniem niedozwolonym.
infomodlin
2014-08-09 18:40
shorty@ a nie lepiej Turkish ? Etihad robi molocha żeby nie przeinwestowali
żeby jeszcze LOT kupili to by było super. pewnie polaczenia z przesiadka w Rzymie do USA otworzą . powodzenia