FischerAir zmienia nazwę

FischerAir zmienia nazwę Polski przewoźnik charterowy FischerAir Polska zmienia nazwę na EuroCharter. Zmiana sezonu z letniego na zimowy oraz wrześniowe międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw stały się dobrą okazją, by linia lotnicza zaprezentowała nową nazwę EuroCharter - czytamy w komunikacie prasowym. - To także decyzja nowego właściciela firmy (został mianowany na początku tego roku)...
19/09/2006 15:26   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
manly 2006-09-23 05:08   
manly - Profil manly
gosc_szot: to co mowisz o polaczen z polski do azji wcale nie jest prawa! Jest wiele osob w polski ktorzy leca do azji, trzeba tylko zobaczyc na lotnisku w Bangkoku! Fakt jest ze polacy lecia do azji przez Frankfurt, Londyn, Paryz czy Amsterdam, bo LOT nie ma nonstop polaczen!
LOT lecial kiedys do Bangkoku, Singapore, Bombay i Peking. Polski rzad sprzeda czesc LOTu dla Swissair, a ten forceowal LOT zeby przestal latac do Azji bo tylko Swissair chcial.
Jesli chodzi o flote LOTu, LOT NIE MA CZASU! Minelo 17lat od momentu kiedy LOT kupil Boeingi 767! 17 lat, i dopiero rok temu zamowil nowe Boeingi 787. Czy latales ostatnio LOTowskim B767? Te samoloty sa wstydem! Wszystkie LOTowskie B767 trzeba bylo 7 lat temu odnowic. Poza tym to z LOT zamowil tylko 7 B787 a teraz ma 7 B767 jest decyzja bez glowy i bez planu o rozwoju.
gosc_JA 2006-09-21 12:38   
gosc_JA - Profil gosc_JA
Jakby lot gospodarował pieniędzmi z głową to nie powołałby do życia CentralWings a już na pewno nie na te same trasy co lata tradycyjnymi połączeniami! Co do Fischer Air to już pisałem, że zmiana nazwy wymuszona jest umową z poprzednim właścicielem a nie ze złą renomą. Jakby tak było, to co sezon każda linia zmieniałaby nazwę, bo w sezonie każdy ma opóźnienia i więcej usterek niż poza nim. EuroCharter powinien pomyśleć o samolotach z większym zasięgiem i wejść na rynek USA (takie plany już były ale coś przycichło). Mam nadzieję, że jednak coś ruszy w tej kwestii.
gosc_szot 2006-09-21 07:51   
gosc_szot - Profil gosc_szot
chyba ktoś ty albo przesadza albo ma złe wsponienia związane z LOTem. LOT po prostu stara się dobrze i z głową gospodarować pieniędzmi i lepiej tak niż miałby wpaść w sytuację w jakiej był Swissair który nonstop pakował wielkie pieniądze w Sabenę i zbankrutował. To i tak podziw, że takie potężne linie upadają a LOT trwa! Dajmy mu czas na całkowitą wymianę floty. Fischerair myślę, że zmienia markę także także dlatego, że w ostatnich czasach jest zle kojarzona - awarie, spóznienia, pijani klienci czartrowi. A co do Azji to z Europy jest mnóstwo połączeń w taktym kierunku. A to że nie ma ich z Polski, świadczy o tym, że nie jesteśmy jeszcze na tyle interesującym krajem przede wszytkim od względem gospodarczym, ażeby połączenia azjatyckie miałyby być opłacalne dla jakiegokolwiek przewonika, nie tylko dla LOTu!
manly 2006-09-21 06:24   
manly - Profil manly
2 x B757 jest lepiej niz nic! Polski LOT tylko ma 7 x B767, a LOT ma byc nasz narodowy przewoznik! LOTowi brakuje samolotow dalekodystansowych. A co jest jeszcze gorsze, LOT zamowil tylko 7 nowych B787!!!!!!!!!! (a 7 sa jako "opcje"). Dlaczego LOT nie zamowil 14 ODRAZU! Jest jasne ze LOT nie ma pojecia co robi i nie ma zadnego planu rozwoju! Jesli nie EuroCharter, polacy by musieli czekac do 2050r nim PLL LOT otworzy nonstop rejsy z warszawy do azji!
gosc_buaha 2006-09-20 14:34   
gosc_buaha - Profil gosc_buaha
Fisch po prostu źle wybrał samoloty. Trzeba było zakręcić się za B767, które mają lepszy zasięg i pojemność oraz bardziej standardowe silniki. A jeśłi już B757 to też z łatwiejszymi do nabycia silnikami. Poza tym dwa samoloty - jak widać - to za mało przy tylu i do tego dalekich destynacjach. A swoją drogą to żenada, by 40mln kraj miał raptem półtora przewoźnika czarterowego, z mniej niż 10 samolotami łącznie. Ale jak Polacy nawet do Grecji i Hiszpanii Jeżdża samochodami (do tego jeszcze na LPG) :P :P :P. Samolot ciągle jeszcze kojarzy sie z luksusem i czymś nadzwyczajnym. W każdym razie kolejna awaria może być dla Fisza zabójcza.
gosc_My 2006-09-20 12:22   
gosc_My - Profil gosc_My
Do Gosc_dziewczyna:

Niestety tutaj sie mylisz. Suzby lotniskowe na Okeciu dzialaja dobrze - przyklad: Wizz ma 25 minutowy turnaround na dokladnie tym samym lotnisku.

Zbyt duze wykorzystanie floty, przy 2 samolotach zawsze bedzie sie konczylo tak jak w tym sezonie.
gosc_JA 2006-09-20 10:57   
gosc_JA - Profil gosc_JA
DLA NIEDOINFORMOWANYCH:FISCHER ZMIENIA NAZWĘ PONIEWAŻ Z UŻYCZONEJ (FISCHER) MÓGŁ KORZYSTAĆ TYLKO DO KOŃCA ROKU.WIĘC NIE PISZ KOLEGO PIOTREK GŁUPOT ŻE TA ZMIANA NIE BYŁA PLANOWANA. CO DO EUROCHARTER TO NA DALEKIE DESTYNACJE ŻYCZĘ CIUT WYGODNIEJSZYCH 767 I OCZYWIŚCIE ŻYCZĘ SAMYCH SUKCESÓW!!!
gosc_dziew 2006-09-20 10:11   
gosc_dziew - Profil gosc_dziew
Drodzy Koledzy,
Opóźnienia, nie tylko Fischa, generowane są w większości przez słabo działające służby handlingowe na Okęciu i w zagranicznych destynacjach. Ale to może zaobserwować osoba, która jest "bliżej" lotniskowego życia:). Kłopoty techniczne to norma nawet dla gigantów. Nie każdego przewoźnika byłoby stać wykaraskać się z takich opałów.Brawo Flying Fish za odwagę i klasę, której brakuje innym!!!A Państwa, którzy nie orientują się w bieżącej sytuacji proszę o troszkę pokory!!!!!!
manly 2006-09-20 01:33   
manly - Profil manly
Te daleko-dystansowe loty jest poczatek! Brawo! W konciu beda loty nonstop z Warszawy. Narazie czartery, ale za rok czy dwa, kto wie, moze zostana normalne rejsy. Skoro LOT tylko chce lecic do USA i Kanady, brawo EuroCharter!
airliner 2006-09-20 00:10   
airliner - Profil airliner
mk: Fischer Air Polska ma dwie maszyny 757 (SP-FVP,FVR). Kiedys mial 737-300 SP-FVO ale zostal sprzedany do Centralwings i nosi nr rej SP-LME.
Cezary 2006-09-19 23:48   
Cezary - Profil Cezary
Trzy samoloty to nie jest potęga lotnicza.... Widocznie tu jest przyczyna koszmarnych dla pasażerów opóźnień. A zmiana nazwy to ma być prawdopodobnie taka "zciema" żeby pasażerowie nie pamiętali i nie wiedzieli jaka linią wspaniałą polecą na wakacje.
kubik 2006-09-19 23:41   
kubik - Profil kubik
mają trzy: 2x 757 i 1x 737
Cezary 2006-09-19 23:31   
Cezary - Profil Cezary
Bo z tego co czytam to w Fischer mają jeden lub dwa samoloty. Jak się zepsuje jeden to wszystko sie wali (cały plan i rozkład lotów). Trzeba koczować na lotnisku a samolot do serwisu. W tym czasie pasażerowie mogą np spać na podłodze lotniska i czekać na zmiłownie boskie że samolot naprawią. W tym wolnym czasie mogą się modlić że nie zepsuje się podczas lotu...
Nazwę zmienili bo widocznie wszystkim zapadła w pamięci z niepunktualnością.
aguirre 2006-09-19 23:02   
aguirre - Profil aguirre
Z tą nazwą to się nie wysilili. Ale zmiana była konieczna, bo opinia o FAP była tragiczna. Za dużo wpadek.
gosc_Piotr 2006-09-19 16:11   
gosc_Piotr - Profil gosc_Piotr
Czyżby dlatego, że w tym sezonie Fischer cieszy się słabą opinią? Te opóźnienia, lekceważenia pasażerów koczującyh na lotniskach. Telewizja Podróże (własciciel FA Polska) nie miała w planach zmieniać nazwy, ale wyszło co wyszło.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy