Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_33daf
2014-05-07 10:28
Jak dobrze pójdzie, loty cargo z Rzeszowa do Miami zostaną uruchomione już w przyszłym roku. W dalszej perspektywie możliwe są przeloty pasażerskie:
zobacz link
gosc_b2efe
2014-05-02 08:38
LH lata do MEX z MUC na 346 i z FRA na 748. A więc uświadczymy Lufthansę w Meksyku :-)
gosc_a1784
2014-04-29 17:39
Bicie piany, wielkie bicie piany i brak czytania ze zrozumieniem. Od samego poczatku pół roku temu mówi sie tylko i wyłącznie o połączeniach cargo - powtórzę: C-A-R-G-O! Czyli towarowych! Właśnie ze względu na Dolinę Lotniczą, Mielec itd. Nie ma mowy o lotach pasażerskich - wbijcie sobie to do głowy.
gosc_bc814
2014-04-29 15:44
Co wy się tak uparliście na połączenia pasażerskie. Tutaj mowa jest głównie o przewozach cargo i w dalszej perspektywie o możliwości połączeń pasażerskich. Połączenia pasażerskiego na pewno nie będzie z RZE jeśli już coś będzie to w pierwszej kolejności cargo.
gosc_81073: ale ja mam nadzieje, że Ty widzisz różnice pomięzy wejściem LH do Lublina a oczekiwaniem, że AA otworzy rejsy do RZE? Niemcy to państwo sąsiadujące z Polską i Lufthansa ma blisko, więc otwarcie połączenia do LUZ nie powinno dziwić, bo LH od dawna lata z polskich regionów. Gdyby Polska leżała daleko w azji południowo wschodniej to zamiast Lufthansy z każdego większego miasta w Polsce latałby Singapore Airlines i Malaysia Airlines a Lufthansa już niekoniecznie. Mniej więcej tak się ma ta relacja obrazowo przedstawiając. AA czy Delta też często i gęsto latają do kanady czy meksyku bo mają tam blisko w związku z tym nie uświadczysz tam Lufthansy a linie z USA jak najbardziej.
gosc_6ab59
2014-04-29 14:37
gosc_81073: ale ja mam nadzieje, że Ty widzisz różnice pomięzy wejściem LH do Lublina a oczekiwaniem, że AA otworzy rejsy do RZE? Niemcy to państwo sąsiadujące z Polską i Lufthansa ma blisko, więc otwarcie połączenia do LUZ nie powinno dziwić, bo LH od dawna lata z polskich regionów. Gdyby Polska leżała daleko w azji południowo wschodniej to zamiast Lufthansy z każdego większego miasta w Polsce latałby Singapore Airlines i Malaysia Airlines a Lufthansa już niekoniecznie. Mniej więcej tak się ma ta relacja obrazowo przedstawiając. AA czy Delta też często i gęsto latają do kanady czy meksyku bo mają tam blisko w związku z tym nie uświadczysz tam Lufthansy a linie z USA jak najbardziej.
gosc_b7667
2014-04-29 14:35
gosc_81073: ale ja mam nadzieje, że Ty widzisz różnice pomięzy wejściem LH do Lublina a oczekiwaniem, że AA otworzy rejsy do RZE? Niemcy to państwo sąsiadujące z Polską i Lufthansa ma blisko, więc otwarcie połączenia do LUZ nie powinno dziwić, bo LH od dawna lata z polskich regionów. Gdyby Polska leżała daleko w azji południowo wschodniej to zamiast Lufthansy z każdego większego miasta w Polsce latałby Singapore Airlines i Malaysia Airlines a Lufthansa już niekoniecznie. Mniej więcej tak się ma ta relacja obrazowo przedstawiając. AA czy Delta też często i gęsto latają do kanady czy meksyku bo mają tam blisko w związku z tym nie uświadczysz tam Lufthansy a linie z USA jak najbardziej.
gosc_81073
2014-04-29 14:10
Poczekajmy. Pożyjemy, zobaczymy. Podobne twierdzenia padały na temat wejścia LH na sąsiednie lotnisko i co wyszło?
żadna hubowa linia typu AA, DL czy UA nie wejdzie bezpośrednio na trasę MIA - RZE ani do żadnego innego regionalnego portu lotniczego w Polsce tak mi się wydaje. Te linie nie latają chociażby do dziesięc razy większego wiednia (mowa o lotnisku, nie mieście), to czemu miałby zacząc latać do RZE. To jakaś bzdura. Już najmniej prawdopodobne jest AA, które obsługuje tylko duże huby w Europie, UA też ma mode hubowy. DL kiedyś miała strategie latania na mniejsze lotniska, ale nie tak mała. Poza tym strategia Delty się zmieniła. Zrezygnowała z OTP,BUD,KBP. W tym regionie europy ostała jest tylko Praga jeżeli chodzi o Deltę i to sezonowo. Ktoś musi mieć niezłą wyobraźnie, żeby liczyć tu na którąś z tych linii.
Slusznie napisal @gosc_257d9 bez zniesienia obowiazku wizowego trudno spodziewac sie lotuw do usa, bo co z tego jak od od decyzji ze chce leciec, do mam wize i czym tu poleciec jest dluga droga. Szzegolnie ze w polsce panuje przekonanie ze o wize trudno wiec malo kto zdecyduje sie na zakup biletu pod wplywem reklamy
gosc_adf18
2014-04-29 11:47
Patrzac na spora ilosc polskich pasazerow korzystajacych z lotow AB z lotniska Berlin Tegel do MIA to takie polaczenie mogloby miec sens. Tylko kto mialby ten kierunek operowac? Chyba najpredzej AA lub LO.
gosc_94442
2014-04-29 11:23
Od około dziesięciu lat latam z Polski do Miami parę razy w roku ( z rodziną ).Ostatnio latam nawet częściej.Jako że pokonałem tą trasę wielokrotnie wypowiem się na temat połączeń.Latam zawsze z tym z ,którym mi po drodze czyli kto w danym momencie jest dobry cenowo.W ostatnich latach zauważam zwiększenie zainteresowania Polaków tą trasą z roku na rok o 100% większe.Latałem Lufthansą,United,air France ,Italią, ostatnio namiętnie AA i Air berlin.Połączeniem z Polską jest zainteresowane AA i tylko z Warszawą .Rzeszów to zasłona dymna.AA posiada wielką flotę 767 ,latają z powodzeniem do większości miast europejskich, samoloty są okropnie stare ale za to ludzie są wspaniali i jak coś się stanie po drodze na lotnisko i masz kłopot po prostu idziesz do nich i w AA nie ma problemu z uśmiechem ci pomogą bez dodatkowych opłat.
gosc_79b98
2014-04-29 09:54
@@gosc_acc83: być może biorąc pod uwagę całe regiony może to wyglądać inaczej (i jest to pewnie spowodowane większym procentowym udziałem ludności wiejskiej w tzw. Polsce B), ale odnośnie samych miast to Rocznik Statystyczny nie potwierdza aby stolice wschodnich województw były biedniejsze od stolic z centrum. Odnośnie ludności wiejskiej to z moich obserwacji wynika, że tzw. bieda to po prostu statystyka - znaczna część obrotów i dochodów nie jest bowiem rejestrowana. Znaczna część ludzi na wsi żyje obecnie na całkiem dobrym poziomie (zwłaszcza po wprowadzeniu dopłat unijnych). Właściciele średnich i większych gospodarstw to są przedsiębiorcy. Nawet ci biedniejsi posiadają zazwyczaj dom z działką dookoła i żyje im się może nawet lepiej niż biednym w mieście.
gosc_98fca
2014-04-29 09:47
@gosc_acc83: z podanych miast jedynie w Szczecinie są wyższe płace niż w Rzeszowie. Przy okazji sprawdziłem też Lublin, z którego pochodzę i w tym mieście też są wyższe pensje niż w Bydgoszczy i Łodzi. Bydgoszcz: 3364 | Lublin: 3607 | Łódź: 3427 | Szczecin: 3762 | Rzeszów: 3533
gosc_257d9
2014-04-29 04:23
Nie mam pojęcia co MIA może interesować w Rzeszowie... Jedyne rozsądne połączenie pasażerskie może być albo z Warszawy, albo z Krakowa (dodając, że cholernie mocno rozreklamują w Miami Kraków). Generalnie stawiam na Warszawę bo Kraków pewnie by się zwrócił w kilka lat (jak Amerykanie rozpropagują między sobą wieści o pięknym Krakowie) a Rzeszów będzie tak samo stratny dla potencjalnej linii lotniczej jakby był Szczecin czy Zielona Góra. A w drugą stronę, jeśli chcą mieć pełne samoloty do Miami to najpierw USA musi nam wizy znieść
gosc_3c39d
2014-04-29 00:37
marekd: na czym te Eastern Airlines miałyby latać? Na A319?
gosc_acc83
2014-04-28 22:02
gosc_400e8: porównaj sobie chociażby średnie wynagrodzenie, PKB na mieszkańca itp. Pod linkiem od strony 666 (nomen omen). Dane GUS z 2013
zobacz link
gosc_400e8
2014-04-28 17:28
A w czym Bydgoszcz, Łódź czy Szczecin są bogatsze od Rzeszowa? W ilość biedaków?
gosc_a6bc9
2014-04-28 15:44
Rzeszów ma świetny rozkład lotów. Wiadomo, zawsze przydałoby się coś więcej, ale sami porównajcie z większymi i bogatszymi Bydgoszczą, Łodzią i Szczecinem
gosc_dc003
2014-04-28 15:21
Analogocznie do letniego rozkladu w ubiegłym roku jest 4 kierunki ryana mnie ale za to doszły polączenia do Rzymu,Paryża a także druga Lufthansa dziennie.Więc teoretycznie są trzy nowe połączenia.Ale fakt że mogli by się postarać o coś nowego, szczególnie przydał bu się drugi przewoźnik low cost.