Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_5d36a
2013-11-28 14:54
A poza tym ten wywyaid to rozmowa ze ścianą - żadnych odpowiedzi. Czy cjceice Boeinag 777x... ble ble ble jesteśmy zadowoleni z tego co mamay. Czyli chcecie w przyszłości czy nie ? W dopoweidziach tegfo Pana nie ma tak naprawdę żadnych odpoeidzi oprócz bełkotu marketing style.
@marcowy: fajno by sie dowiedziec, co takiego dokladnie jest w tej bazie. O ile mi wiadomo, potoki z jednego lotniska na drugie sa dostepne, na tej podstawie bada sie mozliwosc otwarcia polaczen bezposrednich, ale nie jest powiedziane jakimi liniami ani przez jaki hub pasazer lecial. Zreszta, jezeli takiej LH czy SAS oplaca sie wozic Polakow, a BA w tym nie widzi interesu, to nie wydaje sie to byc spojne.
czyli reasumując - masz wiedzę np ile w danym miesiącu było globalnie pasażerów na trasie GDA - NYC
sauvi: niedawno Kloskowski - prezes GDA chwalił się że zakupili dostęp do bazy danych która podaje informację nie tylko tych wylatujących / przylatujących na poszczególne lotniska ale podaje również dokładne wielkości potoków pasażerów w poszczególnych kierunkach.
gosc_8d46d
2013-11-28 10:16
czyli jest gorzej ale wg Pana Petra jest lepiej. ot PR...
@marcowy: dokladna ilosc globalnie wylatujacych z poszczegolnych lotnisk, zgoda. Ale ile z tych osob podrozuje np. do USA przez inne huby, to nie sa dane ktore bylyby dostepne ze wzgledu na tajemnice handlowa. BA lata np. do wielu miast USA i Kanady ktorych inni przewoznicy europejscy nie obsluguja. Zamiast przesiadac sie w Stanach, wygodniej jest zrobic to na LHR. Przykladowo na trasie GVA-LHR BA proponuje 8 lotow dziennie w dni powszednie. Do tego dochodzi 8 lotow ZRH-LHR i 4 loty BSL-LHR. Do tego jeszcze 4 loty dziennie ZRH-LCY (z GVA obsluguje je wylacznie LX) i pojedyncze loty GVA-LGW. W 8-milionowej Szwajcarii te lotniska sa blizsze siebie niz WAW i POZ, a maja w sumie 20 lotow dziennie, wiecej niz cala Polska w tygodniu. Ale duza czesc z tego to wysokoplatny ruch businessowy lub dalekodystansowy. Oczywiscie istnieje tez spora oferta ze strony lowcostow (EZY, FR) np z GVA na LGW, LTN, STN, Southend EZY ma w sumie do 13 lotow dziennie w tygodniu i 25 w soboty w sezonie narciarskim.
sauvi - nie do końca, poprzez globalne systemy rezerwacyjne maj dostęp do dokładnych ilości pasażerów podróżujących z i do Polski
@marcowy: ... albo jak bardzo polski rynek jest przez te firme niedoszacowany.
Niestety, to pokazuje nam jaką opinie o Polsce mają BA
usuniety
2013-11-28 07:52
Farmazony, bełkot, żadnych konkretów. Najpopularniejsze kierunki dalekodystansowe, to chyba wymienil wszystki jakie w ogóle BA ma w siatce...?
gosc_76446
2013-11-27 22:31
Po tym co powiedział gość wywiadu wnioskuję że Lot mógłby otworzyć trasę WAW-LAX i było by to opłacalne połączenie, nie za częste np. raz czy dwa w tygodniu ale zawsze.
dpietrzak17
2013-11-27 22:06
14 lotow tygodniowo z 40 milonowego kraju ,tak to bardzo dobra oferta , smiechu warte to wszystko i tyle!
I to sie nadaje do gazety...."Pomimo tego, iż obsługujemy mniej lotów między Warszawa a Londynem, nie oznacza to, że oferujemy naszym klientom mniej opcji." jak scenariusz z Misia....
oh taki medialny bełkot że ciężko czytać.. żadnych konkretnych odpowiedzi na zadane pytania
idiotyczne odpowiedzi. nawet jego hobby to PRowski bełkot. współczuje Panu Piotrowi że musiał prowadzić taki wywiad
Panie Peter. Bełkot marketingowy
gosc_b5896
2013-11-27 19:01
5 co do wielkosci gracz w przewozach miedzynarodowych na swiecie zmniejsza obecnosc w 40 mln bliskim kraju. zenada...
pcharasz
2013-11-27 18:48
Zabrakło mi pytania o loty WAW-LCY. Jeszcze na początku tego roku mówiło się, że mogą one wrócić...
gosc_98afa
2013-11-27 18:42
Beznadziejny wywiad z beznadziejnym Petr Duchek, który beznadziejną ofertę BA z Polski "sprzedaje" jako bardzo dobrą.
gosc_97fa4
2013-11-27 18:14
Oferta BA bedzie po prostu bezkonkurencyjna gdy w ogole zlikwiduja polaczenia do Polski. Pan Duschek ma chyba ludzi za idiotow.