×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Niekompencja w SWISS-ie


Przed chwila dzwonilem do SWISS-a aby dowiedziec sie o cene grupowa do BCN. Na stronie internetowej przewoznika byl zamieszczony numer telefonu gdzie mozna mozna zadzwonic i zrobic rezerwacje grupowa. Pani w call-center jednak podala mi drugi numer gdzie moge zadzwonic (odzial obslugi rezerwacji gupowych). Wienc zadzwonilem na drugi numer i od tamtejszego pana dowiedzialem sie ze SWISS juz nie robi rezerwacji grupowych dla osob prywatnych....musial bym sie skontaktowac z biurem podrozy. Doszedlem do wniosku ze informacja na stronie SWISS-a jest bledna. Dotego pani w call-center mogla tez mie uprzedzic ze jako osoba prywatna nie bede mog zrobic takiej rezerwacji grupowej. Wienc zadzwonilem jeszcze raz na pierwszy numer aby sie spytac czy informacja ktora dal mi pan z drugiego numer byla prawidlowa. Jakas inna pani odebrala na pierwszy numer i opowiedzialem jej cala historie....ona byla tez bardzo zdziwjona i powiedziala zeby on tez mie polaczyla z tym drugim numerem.....kazala mi czekac. Po paru minutach pani przeprosila mie i powiedziala mi ze SWISS juz nie robi telefonicznych rezerwacji grupowych (dla osob prywatnych) a bym musial skonatktowac Email-em.....pani mi jednak zaproponowala ze ja jej podam daty ile osob...i jakies daty podrozy itd...i ona da to do odzial rezerwacji grupowych.....no i gdzie jest tutaj logika???

01/01/1970 01:00,  
<>

gość_e2cd5 - Profil
gość_e2cd5
  

  
We wszystkich liniach lotniczych w call center-siedzi czasem niedoszkolona "Pani Basia"-ktora odesle nas do "Pana Jacka"poten zaliczymy jeszcze kilka osob a na koniec wrocimy do Basi. I jak swiat swiatem-firma firmą ciagle to samo:):):)
15/03/2008 18:37  

  
disorder: ale nie pisze.....pisze jezeli panstwo chca zrobic rezerwacje grupowa (od 10 osob) prosimy o rezerwacje bezposrednio w Call-Center SWISS...
30/01/2008 16:47  

Disorder - Profil
Disorder
  
W sumie mogliby napisać *- nie dotyczy osób prywatnych, czy jak im tam...
30/01/2008 16:44  

SZOT - Profil
SZOT
  
i wtedy mamy os razu e-mail do call center i zapytanie zainteresowanego odnośnie podróży... zwei in einem!
30/01/2008 16:43  

  
disorder: ale pani w call-center na pocztku nie wiedziala ze ja jako prywatna osoba nie moge zrobic takiej rezerwacji....dopiero pozniej (od mnie i jakas inna pani) dowiedziala sie ze musze napisac emaila....ale jednak pani w call-center wysluchala moje zamowienie...i przekaze dalej...;-) czili wlasciwie zrobilem to telefonicznie...ja nie jestem zly na ta pani....bo ta pani zato nic nie moze ze dodtaje bledne informacje....mojim zdaniem osoba odpowiedzialna powinna poinformowac pracownikow call-center i na stronie SWISS-a napisac adress tego emaila.....o duzej lepiej by bylo...a klient nie jest wprowadzany w blad. ;-)
30/01/2008 16:43  

SZOT - Profil
SZOT
  
No nie, Disorder, nie mogę się tu z Tobą zgodzić - to jest mieszanie - jasno i wyraźnie powinno być napisane co i jak albo powinien być formularz na zobacz link zapytań dla rezerwacji grupowych...
30/01/2008 16:42  

Disorder - Profil
Disorder
  
Hamburg: Jednak z Tobą to nie ma co dyskutować.
30/01/2008 16:40  

Disorder - Profil
Disorder
  
Oczywiście, że dobrze robi tak pisząc. Jest możliwość rezerwacji grupowej przez call center, zadzwoniłeś tam i dostałeś pełną informację. Napiszesz email i po kłopocie.
30/01/2008 16:38  

  
Disorder: I w czym sie myle? Czy bys mog sie wyrazac troche jasniej....bo nie rozumiem....twojego ataku na prywatna poczte ostatnio tez dokladnie nie zrozumialem.
30/01/2008 16:37  

  
Disorder: Czili twojym zdaniem SWISS dobrze postepuje....pisac na swojej stronie ze jest mozliwosc robienia rezerwacji grupowej porzes call-center....pozniej sie okazuje ze musze to zrobic przes biuro podruzy.....ale jednak pod koniec sie okazuje ze jednak bede to mog zrobic emailem....ale ze taki myli bylem dostalem mozliwosc zrobienia tego jednak telefonicznie.....straszny balagan...jak mie pytasz.....jestem jako klient wprowadzany w blad.....
30/01/2008 16:34  

Disorder - Profil
Disorder
  
Mylisz się Hamburg i robisz znowu z igły widły
30/01/2008 16:28  

  
roberto: a poza tym druga pani byla tez zdziwiona....postem SWISS...on ta tez nie wiedziala...bo jak bym jej nie powiedzial to by mi tez powiedziale ten numer do odzialo rezerwacji grupowej.
30/01/2008 15:34  

  
roberto: Jezeli sie przedstawiam nazwiskiem i tylko tym,(nie podajac jakies nazwy firmy) to mozna wnioskowac ze jestem osoba prywatnom....poza tym...czemu zadanie nie typowe?....Jezeli jest taka mozliwosc grupowej rezerwacji to pracownik powienien byc poinformaowany ze zaszedly zmiany.....a kto mowi tu o Warszawie? Byl to Call-Center w CH....no fakt a tam bezrobocia nie ma....
30/01/2008 15:32  

  
przesadzasz, skad niby ta 1 pani miala wiedziec ze nie dzwonisz w imieniu firmy. Osoby prawatne zwykle nie robia rezerwacji grupowych. Swiss w Wawie jest nieco zagubiony, ale bez przesady dales sie totalnie nietypowe zadanie. Wez pod uwage ze bezrobocia juz nie ma.
30/01/2008 15:27  

  
Przed chwila dzwonilem do SWISS-a aby dowiedziec sie o cene grupowa do BCN. Na stronie internetowej przewoznika byl zamieszczony numer telefonu gdzie mozna mozna zadzwonic i zrobic rezerwacje grupowa. Pani w call-center jednak podala mi drugi numer gdzie moge zadzwonic (odzial obslugi rezerwacji gupowych). Wienc zadzwonilem na drugi numer i od tamtejszego pana dowiedzialem sie ze SWISS juz nie robi rezerwacji grupowych dla osob prywatnych....musial bym sie skontaktowac z biurem podrozy. Doszedlem do wniosku ze informacja na stronie SWISS-a jest bledna. Dotego pani w call-center mogla tez mie uprzedzic ze jako osoba prywatna nie bede mog zrobic takiej rezerwacji grupowej. Wienc zadzwonilem jeszcze raz na pierwszy numer aby sie spytac czy informacja ktora dal mi pan z drugiego numer byla prawidlowa. Jakas inna pani odebrala na pierwszy numer i opowiedzialem jej cala historie....ona byla tez bardzo zdziwjona i powiedziala zeby on tez mie polaczyla z tym drugim numerem.....kazala mi czekac. Po paru minutach pani przeprosila mie i powiedziala mi ze SWISS juz nie robi telefonicznych rezerwacji grupowych (dla osob prywatnych) a bym musial skonatktowac Email-em.....pani mi jednak zaproponowala ze ja jej podam daty ile osob...i jakies daty podrozy itd...i ona da to do odzial rezerwacji grupowych.....no i gdzie jest tutaj logika???
30/01/2008 15:22  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy