gość_4903d
2020-10-04 12:19
Mam również problem ze zwrotem środków za odwołany lot na konto bankowe. Płątność za lot była kartą która już nie istnieje, a na moim koncie widnieje informacja że zwrotu dokonali na pierwotną metodę płątności... Jak złożyć reklamację? Czy mają jakiś email na który można napisać skargę?
gość_06157
2020-08-19 06:17
Witam, powtarzam przytoczone określenie odnośnie przewoźnika: Wizzair to banda oszustów i złodziei. Czekam na zwrot pieniędzy od stycznia, reklamacja była ponawiana 4-krotnie a roszczenie dotyczyło źle pobranej kwoty z karty kredytowej podczas transakcji (kwota x 2). Zwrotu dokonali po tygodniu, ale na konto Wizz wmawiając mi że takiej formy zwrotu sobie życzyłem. Dno, nigdy więcej i żałuję, że jeszcze nie zbankrutowali, bo takie linie powinno się eliminować z rynku. Nawet jeśli będą latać za przysłowiową złotówkę, na pewno nie skorzystam!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miałem tak: bilet 120 EUR, przyznali 75 EUR *120% na wykorzystanie (potrącając od razu 45 EUR nie wiadomo czemu), potem na wniosek o transfer bankowy przelali te 75 EUR i zaraz potem złożyłem reklamację o 45 EUR i w drugim przelewie przelali 45 EUR. Też wydawało mi się to naciąganiem, złóż reklamację na stronie
zobacz link oddali resztę, u mnie zadziałało.
gość_13540
2020-08-17 08:25
Wizzair to banda oszustów i złodziei. Na pieniądze czekam już 8 miesiąc. Ostrzegam !
gość_f0fbe
2020-08-14 21:14
Byc moze kurs waluty w dniu zakupu i "teraz"?. Mialem podobna sytuacje w Ryanairz-e.