pablakiss
2020-04-29 23:24
LH struga jarząbka.Wczoraj wieczorem kupiłem bilet ,dzisiaj rano odwołali mi ten lot. proponowali voucher do konca sierpnia a po ewentualnym nie wykorzystaniu go,dopiero zwrot kasy .Wyszedłem z propozycja zamiany na bilet LOT ,pomarudziła Pani ale sie udało.
gość_7b135
2020-04-27 09:53
w kwietniu zwracając bilet LH poinformowano mnie, że zwrot pieniędzy może potrwać nawet pow 3 m-cy
gość_8d9fd
2020-04-26 14:41
Zgłosiłam chargeback i oczywiście wykazałam kontakt z easyjetem który na moje maile i wiadomości na FB jedynie odpisywał automatycznymi wiadomościami, było to grubo ponad miesiąc temu a nadal nic :)
martiitka
2020-04-23 21:57
Ja właśnie za jeden bilet, który miałam do Berlina lini EasyJet zgłosiłam chargeback. Do 28.04 czekam na rozpatrzenie reklamacji... No ciekawe z tą Lufthansą.
gość_c2ae3
2020-04-23 21:40
Nie przejmuj customer service mówi ,że około 2 miesiące.
haile_cracovia
2020-04-23 20:47
Chyba mają kilkadziesiąt więcej spraw niż normalnie i nie wyrabiają... Też czekam prawie miesiąc na zwrot za pociąg z Monachium do Krakowa (zamiast odwołanego lotu). To było 31 marca, dopiero dziś odpisali. Trzeba cierpliwie czekać.
gość_49cfc
2020-04-23 20:42
Ha, ha, napijcie się zimnej wody. Te pieniądze wrócą, ale możliwe, ze nawet za rok. Hotele niemieckie otrzymały prawo stosowania zasady - odwołana rezerwacja = voucher ważny rok. Dopiero jeśli w ciągu tego roku voucher nie zostanie wykorzystany, gość otrzyma zwrot poniesionych kosztów. Nie wiem jak będzie de facto wyglądało to w przypadku Lufthansy, ale nie spodziewałbym się dużej różnicy. Wątpię czy banki będą uznawały chargeback jeśli linia obiecała zwrot pieniędzy, a nie ogłosiła upadłości. Przypominam, ze do chargeback klient musi wykazać, ze kontaktował się ze sprzedawca i ten kontakt był nieskuteczny lub sprzedawca odmówił zwrotu.
gość_047e9
2020-04-23 17:58
Ja czekam już niemal 6 tyg.po odwołanych lotach do FRA i na Barbados.Dostałem podobny mail.Pani z Lufthansy podczas dzisiejszej rozmowy prosiła o cierpliwość.Tak więc nie wiadomo.Zastanawiam się czy nie złożyć reklamacji chargeback w Banku, którego kartą płaciłem za bilet.