×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Czy linia lotnicza może żądać dopłaty po locie?


Witam! To mój pierwszy post na tym forum, więc bardzo przepraszam was jeżeli wpisuję to nie w temacie. jednak potrzebuję pilnie waszej pomocy. W listopadzie odbywałem lot do Stambułu. Lot z przesiadką, jedna linia na jednym bilecie. Podczas lotu powrotnego jeden odcinek lotu był anulowany. Zaproponowano mi oczywiście inny lot, jednak szybciej zorganizowałem sobie powrót innym środkiem transportu. Złożyłem reklamację do linii lotniczej o zwrot pieniędzy za odwołany odcinek i tutaj zaczyna się problem. linia reklamację uznała, jednak pieniądze zwróci dopiero kiedy ja zrobię dopłatę. Podczas płacenia za lot, faktycznie ostateczną cena okazała się niższa niż ta w wyszukiwarce. Płatność była dokonana przez stronę linii i zapłaciłem dokładnie tą kwotę, którą zażądał system płatności. sprawę można olać czy faktycznie mogą się domagać dopłaty? Z góry dziękuję za pomoc.

01/01/1970 01:00,  
<>

gość_a56f0 - Profil
gość_a56f0
  

  
z Wrocławia do Stambułu z przesiadką w Warszawie
13/01/2018 12:34  

gość_7ceb5 - Profil
gość_7ceb5
  
nie ma podstaw do dodatkowych dopłat.
12/01/2018 22:07  

gość_9bcbd - Profil
gość_9bcbd
  
Czy to był lot z/do Unii Europejskiej?
12/01/2018 18:31  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy