Czy linia lotnicza może żądać dopłaty po locie?

Witam! To mój pierwszy post na tym forum, więc bardzo przepraszam was jeżeli wpisuję to nie w temacie. jednak potrzebuję pilnie waszej pomocy. W listopadzie odbywałem lot do Stambułu. Lot z przesiadką, jedna linia na jednym bilecie. Podczas lotu powrotnego jeden odcinek lotu był anulowany. Zaproponowano mi oczywiście inny lot, jednak szybciej zorganizowałem sobie powrót innym środkiem transportu. Złożyłem reklamację do linii lotniczej o zwrot pieniędzy za odwołany odcinek i tutaj zaczyna się problem. linia reklamację uznała, jednak pieniądze zwróci dopiero kiedy ja zrobię dopłatę. Podczas płacenia za lot, faktycznie ostateczną cena okazała się niższa niż ta w wyszukiwarce. Płatność była dokonana przez stronę linii i zapłaciłem dokładnie tą kwotę, którą zażądał system płatności. sprawę można olać czy faktycznie mogą się domagać dopłaty? Z góry dziękuję za pomoc.
11/01/2018 11:00  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Buriti 2018-03-08 11:41   
Buriti - Profil Buriti
Czasem bywają różne sytuacje, ale linie lotnicze raczej do tego nie dopuszczają.
wolnywiatr 2018-02-28 23:45   
wolnywiatr - Profil wolnywiatr
Pierwsze słyszę!
Crisalide 2018-01-13 12:34   
Crisalide - Profil Crisalide
z Wrocławia do Stambułu z przesiadką w Warszawie
gość_7ceb5 2018-01-12 22:07   
gość_7ceb5 - Profil gość_7ceb5
nie ma podstaw do dodatkowych dopłat.
gość_9bcbd 2018-01-12 18:31   
gość_9bcbd - Profil gość_9bcbd
Czy to był lot z/do Unii Europejskiej?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy