Pliki cookies
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.

×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Błąd linii lotniczej. Problem ze zwrotem kosztów


Spotkała mnie ciekawa przygoda z LOT-em. Zakupiłem bilet z Katowic do Paryża oraz powrotny, z przesiadką w Warszawie. Po perypetiach dotarłem do Paryża z kilkugodzinnym opóźnieniem. Po kilku dniach pobytu w Paryżu, zdążyłem ochłonąć a tu następna przygoda... Nie zostałem wpuszczony do samolotu, ponieważ okazało się, że mój bilet został anulowany... Nikt na lotnisku nie był mi w stanie odpowiedzieć, kto i dlaczego anulował mój bilet, zostałem pozostawiony bez jakiejkolwiej pomocy. Zakupiłem bilet powrotny przez Dusseldorf oraz udało mi się znaleźć hotel na lotnisku. Po powrocie do kraju niezwłocznie złożyłem reklamację na stronie LOT; po 4 tygodniach otrzymałem przeprosiny - błąd w systemie LOT oraz poproszono o przesłanie dalszych dokumentów. Po kolejnych 4 tygodniach poinformowano mnie, że zostanie mi zwrócona tylko część poniesionych kosztów, ponieważ "odstąpiłem od umowy", co oczywiście w przedstawionym powyżej kontekście brzmi absurdalnie. Przyznano mi przewidziane Rozporządzeniem odszkodowanie w wysokości 250€ oraz część ceny biletu (300€ z 420€), pomimo, że kupiłem najtańszy dostępny bilet do Warszawy i kontynuowałem podróż do Katowic samochodem. Koszty pobytu w hotelu oraz kolacja nie zostały mi zwrócone. Latam często i nie moge spobie pozwolić na takie przygody, dlatego też gotowy jestem skierować sprawę do sądu. Może ktoś mi doradzić co w takiej sytuacji moge zrobić?

13/09/2017 16:00,  
<>

gość_d3c5c - Profil
gość_d3c5c
  
Jaki jest wynik mnożenie 1 razy 5?

  
LOT to panstwowa firma .. mi obkradli bagaz w wawie .. LOTodszkodowal tylko po kilogramach i wyplacil smieszne grosze .. rachunki mialam .. LOT poinformowal ze NIE ODPOWIEDNE moje rachunki .. ONI ZAWSZE MAJA JAKIES WYMOWY .. nie baw sie polskimi sadami .. za duzo czasu stracisz i nerwow .. za to wykozystaj czas na polowanie tanich biletow
6 dni, 5 godzin temu  

gość_e9b04 - Profil
gość_e9b04
  
Ktoś się chyba procesuje o podobna sytuacje, z tego co pamietam sprawa jest w toku i była o niej tutaj mowa. O ile dobrze pamietam, te zapisy o anulowaniu biletu jeśli się nie poleci na wcześniejszym odcinku sa niezgodne z prawem.
14/09/2017 21:21  

gość_a79e1 - Profil
gość_a79e1
  
Latasz często jak piszesz, to powinieneś wiedzieć jakie masz prawa w przypadku ewidentnego błędu linii lotniczej - do której zresztą ona się przyznała. Napisz odwołanie od reklamacji i wypunktuj wszystkie swoje roszczenia. ostatecznie sąd
14/09/2017 10:37  

gość_a62d0 - Profil
gość_a62d0
  
Ja to radziłbym znaleźć dobrego prawnika w tej dziedzinie.
13/09/2017 19:23  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy