×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Nieopłacona rezerwacja


gość_4cff0
gość_4cff0
Czy coś mi grozi za nieopłaconą rezerwację? Chciałam kupić bilet i nie popatrzyłam, że kupiłam na o mies. wczesniej, zamiast na sierpień, kupiłam na lipiec. Czy ta rezerwacja zostanie po prostu anulowana, a ja będę mogła kupić kolejny bilet?

13/07/2017 19:11,  
<>

gość_b6968 - Profil
gość_b6968
  

gość_f6474 - Profil
gość_f6474
  
24 godziny to tylko jeśli agent zakłada rezerwację lub ew. płaci się za opcję "zamrożenia ceny", wtedy generowany jest numer rezerwacji. Jeśli jest to po prostu dojście do finalizacji zakupu biletu na stronie internetowej, ale płatność albo się nie powiedzie, albo nie zostanie wykonana, to takie miejsce jest blokowane przez system tylko na ok. 2 godziny i dość szybko wraca do wolnej puli. (Ma znaczenie jeśli coś poszło nie tak, a chcieliśmy kupić ostatnie miejsce w tańszej taryfie, wtedy nie ma co płakać i w panice kupować miejsce w droższej tylko te dwie godzinki odczekać i tańsze miejsce pojawi się ponownie.
17/07/2017 08:23  

  
zazwyczaj nieopłacona rezerwacja jest anulowana po 24 godzinach, ale może być inaczej,
jeżeli nie zapłaciłaś to nie masz się czym martwić
17/07/2017 07:11  

gość_a97f7 - Profil
gość_a97f7
  
Dopóki nie opłacisz rezerwacji to nie można mówić że cokolwiek zarezerwowałaś. Status potwierdzony pojawia się dopiero po opłaceniu rezerwacji.
16/07/2017 23:40  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie
Kalendarz lotniczy