gość_88305
2017-03-04 09:00
Dlatego niektorzy lataja do Berlina albo Warszawy, zeby tylko uniknac W6 i FR
gość_06dc5
2016-11-24 16:06
Prędzej uwierzę w KLM niż BA. Holenderski przewoźnik lata do WAW,KRK. Z kolei do mniejszych KTW,WRO wysyła swoją tanią linię z CS KLM i zastanawiająca jest ta luka, zwłaszcza, że z GDN lata sporo ludzi z branży morskiej,stoczniowej.
Z Krakowa BA lata na LHR, a easyJet na LGW
GDN-LHR bylo by marzeniem - ja latam na trasie Londyn - Gdansk wiec mi by pasowalo idealnie. Z krakowa lata BA ale chyba na Gatwick, wiec w sumie LHR czy LGW bylby extra. Prezes GDN wspomina cos ostatnio o rozmwoach z 2 przewoznikami tradycyjnymi i podejrzewam ze to wlasnie BA i KLM, ale spodziewam sie predzej tego drugiego w Gdansku ;(
lysypiotr76
2016-11-19 16:17
garcba - Szczerze mówiąc nie wiem. To zestawienie ,, ściągnąłem '' z brytyjskiego portalu lotniczego.
lysypiotr; taką liste ma każde lotnisko?
lysypiotr76
2016-11-18 22:25
TOP 10 nieobsługiwanych tras z Gdańska w/g OAG ( za okres październik 2015 - wrzesień 2016 ) to w kolejności od pierwszego miejsca :Amsterdam ( AMS ) , Paryż ( CDG ) , Bruksela ( BRU ) ,Zurich ( ZRH ), Londyn ( LHR ), Shannon ( SNN ), Dusseldorf (DUS ), Wrocław ( WRO ), Mediolan ( MXP ), Newark ( EWR ), Madryt (MAD ) , Genewa (GVA ). Które miasta z tej listy są ,, w rozmowach '' prezesa na temat nowych połączeń linii tradycyjnych ? Trudno wyczuć
gość_ef724
2016-11-17 22:48
Kurde prawie zawału dostałem
Kelo,to taki frazeologizm...;)
gość_c7744
2016-11-17 21:35
Na Lhr nie ma slotow koniec dyskusji
gość_17857
2016-11-17 20:57
Uraziłeś dumę KTW tym wpisem:P Gdańsk nie ma takiego potencjału jak KTW tylko niestety żadna linia tego nie widzi i latają do Krakowa a niektóre nawet uciekają z KTW(karygodne to) a LOT specjalnie ma 6 lotów dziennie do Krakowa a 2 czy tam 3 do Katowic:P a tak serio latali kiedyś więc może wrócą prędzej czy później podobno mają jakieś 2 nowe linie wejść więc może... Ale najszybciej to bym stawiał na KLM bo oni nie mają problemów takich jak BA(post Kelo) a co do rodzaju paxów z GDN raczej nie latają tylko do pracy czy w odwiedziny wystarczy spojrzeć na ekspansje SASa - od sezonu 5x dziennie do CPH, LOT - 5x dziennie WAW czy lufe - akurat na sezon zimowy zmienili z embów na crj ale latem praktycznie zawsze emby czasem trafialy sie a321 lub crj
lysypiotr76
2016-11-17 20:49
krystian -Taki tytuł dałeś i do tego z wykrzyknikiem że w pierwszej chwili pomyślałem że to faktycznie będzie ....................................a to tylko życzenia. Ostatnio prezes gdańskiego portu w jednym z wywiadów potwierdził ze ,, mocno zaawansowane '' są rozmowy z dwoma tradycyjnymi liniami zainteresowanymi uruchomieniem połączenia . Większość komentarzy sugeruje KLM . Ale BA to byłby większy hit.
zielinskikrystian: Po rozbudowie (trzeci pas) w 2025 będzie więcej slotów na LHR to przylecą do Gdańska. W bardziej optymistycznej wersji jeśli jakieś miasto do którego teraz operują im nie będzie zakładanego zysku przynosić i podmienią je na GDN to może pojawią się wcześniej. Heathrow się udusiło we własnej opieszałości z inwestycjami i to jest poważna przeszkoda.
garcba:Zawsze ostre przedmioty w kieszeni nosisz :D?
No normalnie scyzoryk mi się w kieszeni otwiera jak to czytam. Myślisz, że BA chciał by wozić Polaków do pracy albo w odwiedziny? Od tego są takie linie jak wspomniałeś (W6 i FR).