greg0303
2016-10-19 08:19
Według prezesa Qatar Airways jednostki napędowe Pratt & Whitney mają również ograniczenia eksploatacyjne w wysokich temperaturach, które są charakterystyczne dla klimatu Zatoki Perskiej. Silniki z poprawkami fabrycznymi będą niestety dopiero dostępne w przyszłym roku.
Boeing może zwolnić terminy montażu B737-Max 8 dla Qatar Airways w latach 2017-18, gdyż kilku przewoźników chce opóźnić odbiór tych maszyn, min. GOL Airlines, Turkish Airlines i Monarch Airlines.
lysypiotr76
2016-10-08 11:23
Dario2015 - O właśnie takie zdjęcie mówi wiele.
lysypiotr76
2016-10-08 09:19
,,Wielki" Al Baker postawił na swoim. Już w grudniu 2015 były zgłaszane problemy. I nie dotyczą one tylko silników ale również systemów hydraulicznych i oprogramowania.Gdzieś czytałem że silniki w nowym Airbusie są głośniejsze w czasie kołowania . A system hydrauliczny w czasie startu jak pamiętam wydaje jak to określa się odgłos ,, szczekajacego psa " . Tyle że w tych samolotach jest to wyjątkowo głośne . Chciałem wkleić zdjęcie ale nie mogłem znaleźć. Na nim lotnisko w Tuluzie i Airbusy Qatara stojące w równym rzędzie . Opakowane silniki i koła.Fajnie to wygląda.