×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Lot tnie rejsy z Katowic do Warszawy


Podobno się nie opłaca..., więcej w GW w dodatku Katowice jeśli ktoś ma ochotę poczytać.

26/03/2008 01:54,  
<>

gość_a8872 - Profil
gość_a8872
  

  
Cezary: to był taki żarcik raczej a nie poważna propozycja. :)
27/03/2008 22:04  

cezary - Profil
cezary
  
marian: to co proponujesz to raczej głupi pomysł. Niektóre lotniska krajowe nie mają wyboru. KTW jako pierwsze "prywatne" lub nazwijmy to niezależne lotnisko postawiło na Lufthansę i Low Costy. Szybciej wybudowały piękny terminal niż PPL T2 w Warszawie. Rozwijają się lepiej niz pobliskie małopolskie.
27/03/2008 21:39  

  
Cezary: może LOT i PPL powinny się obrazic też na inne lotniska, a wtedy te będą rozwijały się równie dobrze jak KTW. Co ty na to? hehe
27/03/2008 21:30  

cezary - Profil
cezary
  
Szkoda. Kiedyś już pisałem że może to wynikać z powiązań PLL LOT z Polskimi Portami Lotniczymi.
Jedne i drugie na lotnisko Katowice ponoć są obrażone. A do tego IC PKP, które licząć czas dojazdu na lotnisko, odprawę i czas lotu sa wyraźnie szybsze i pewniejsze.
Oczywiście bezpośrednich lotów z pominieciem WAW do Katowic LOT też nie zrobi bo przecież nie będzie liniom W!ZZ i Lufthansie dowoził pasażerów.
Kwadratura koła....
27/03/2008 21:22  

  
No właśnie - marian, racja. Nie ma się co dziwić jeśli rzeczywiście jest małe zainteresowanie, bo w niektóre dni co drugi lot jest odwołany! Nie mówiąc nawet o wieczornych lotach, które bardzo często odbywają się na pokładzie trzęsącego busika.
26/03/2008 19:16  

  
Kiedyś już o tym rozmawialiśmy: wiekszośc woli IC z KTW do WAW. Kupuje bilet i za 2:40h jest na miejscu i ma pewność lotu, a nie, że LO odwoła i łaskawie wyśle busa, którym pojadą 4h. Jak dla mnie to mogą nie latać z KTW do WAW.
26/03/2008 19:06  

  
I bardzo dobrze! I niech tną dalej, wiadomo, coraz więcej ludzi z Katowic może bezpośrednio poruszać się po Europie a nie przez warszawski port. Im więcej połączeń LO wytnie - tym szybciej wkroczą na rynek krajowy normalni przewoźnicy - I o to chodzi
26/03/2008 18:55  

  
a podobno WAW miał, ma ochotę być hub'em a LOT główną linią..., ale z drugiej strony południe nie ma co się martwić, zawsze jest FRA lub MUC, chętnie przecież lukę zastąpią. Poniekąd dziwne to jest, że gdzieś indziej się opłaca a w Polsce nie.
26/03/2008 02:41  

  
pasje dostaje jak czytam ze po ce zero nielotowi tez nic sie nie oplaca.ce zero tez zadna trasa sie nie oplaca.przelecieli polowe airportow w EU przez 4 lata i po za DUB i LGW nic sie nie oplaca.gdyby tak kazda linia sie nie oplacalo-mieli bysmy tylko polaczenia PL-LGW/STN/DUB.latac w swieta sie nie oplaca...latac do KTW sie nie oplaca...wkrotce powiedza ze WAW GDN i WAW WRO tez sie nie oplaca....wywalic w powietrze tego ptaka nielota i jego martwa corke
26/03/2008 02:20  

  
Podobno się nie opłaca..., więcej w GW w dodatku Katowice jeśli ktoś ma ochotę poczytać.
26/03/2008 01:55  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie