gosc_be33c
2012-11-14 17:34
to bzdury piszecie o CPT na 767, stosunke to 60% do 40%, część CPT jest instruktorami, szkoli i robi check innym na symulatorach dlatego CPT jest więcej niż F/O. "Znawcą" sugeruje potwierdzać informacje, a nie umieszczać plotek. Dzięki temu że w LO jest dużo doświadczonych pilotów nie ma wypadków. Gdyby CPT Wrona nie był mega doświadczony to lądowanie skończyło by się katastrofa. Respect dla lotników z LOT.
To 5 lat latania. Wydaje mi się, że to nadal jest trochę czasu. O mnogość kapitanów się nie martw. Po 60 r.ż. pilot nie może pełnić tej funkcji. Wg mnie nie ma co pozbywać się doświadczonych, dobrych pilotów w takich przypadkach. A TR na inny typ (np na EMB) też by kosztował. Dla mnie wydumany problem.
~orro, no właśnie, 60 lat ? to po jakiego wała szkolić takiego pilota ? ???? Aby polatał 5 lat i na emeryture ? Nie wiem czy wiecie, ale z pilotami na B767 doszło do chorej sytuacji, że prawie wszyscy byli kapitanami. CO to znaczy ? Ono, że trzech czy czterech pilotów (do HAN) jest drozszych niz dwoch cpt i jedne pilot
gosc_a870d
2012-11-14 01:54
jet29- Po co chłopie ten patos.. wez wyluzuj, ot mamy nowy samolocik i tyle.. do tego ten reklamowy slogan..
Jutro wielki dzien dla Polskiego Lotnictwa Cywilnego.W Warszawie wyladuje pierwszy BOEING 787 w barwach LOT-u.Od kilkunastu lat jestem pasazerem tras transatlantyckich.Dla wszystkich milosnikow lotnictwa bedzie to dzien wyjatkowy."Naszym horyzontem jest przyszlosc".pozdrawiam wiktor radzieta
john45, a na czym mają latać, skoro 767 już nie będzie? Poza tym Makula ma 60 lat, jeszcze sporo latania przed nim.
a czy wieczore i makula nie zblizaja sie do emeryturki ? brawo brawo ... nie ma to jak przeszkolic ludzi co zaraz odejda na emeryture.
usuniety
2012-11-13 21:21
Wie ktoś może do kogo powędrują ex.LOT Boeingi 767-300 ER?