gosc_e2090
2012-10-22 16:48
ja tez wlasnie dzis dostalam zwrotny list lipa i co dalej pomocy!!!!!!!!!!!!
gosc_abcff
2012-10-11 23:50
Wysłałam reklamację na adres: Długie Ogrody 8-14, 80-755 Gdańsk i dostałam zwrot listu:( Gdzie mam wysłać?
gosc_cfa5f
2012-09-26 01:40
To masz szczęście, że płaciłeś kartą kredytową, ja płaciłem przelewem z konta i jestem 400 zł w plecy i powiedzieli mi że mogę reklamację złożyć najwyżej u Pana Boga, pod warunkiem że znam adres e-mail do Nieba
ja wczoraj dostałem charge back :) wkońcu!
gosc_57794
2012-09-17 16:10
Witam jest jednak szansa na odzyskanie kasy ukazał się właśnie materiał w TVP Gdańsk z 17:16,15.09.2012
jak to uczynić. Należy napisać podanie w charakterze wierzyciela w dwóch egzemplarzach do Wydział VI Gospodarczy Sądu Gdańsk-Północ .Dopisać sygnaturę czego ta nasza sprawa dotyczy o nr. VI.GU.148/12 dołączyć dokumenty potwierdzające naszą osobę w dokumencie jaką stratę czyli ksero lub przedruk z mail bilety, suma zakupu itp. i zaadresować to na ul. 80-126 GDAŃSK UL. PIEKARNICZA 10 w razie nie jasności pytać jak to uczynić pod tym telefonem 58-321-37-00 . Padajcie to info dalej innym prośba.
gosc_53dbb
2012-08-12 14:51
ale po co WY chcecie wysyłać pozwy zbiorowe ? jak ta firma zbankrutowała i na ich koncie jest O zł , z czego WAM zwrócą z O zł ? szkoda kasy na telefony i polecone - tej kasy już nigdy nie zobaczycie - poszła na garnitury dla Pana PREZESA PLICHA i reklamy telewizyjne piramidy ufności w którą uwierzyliście , niestety
gosc_c8e2f
2012-08-12 14:43
możecie sobie robić pozwy zbiorowe , trzeba było przed zakupem biletu porównać " cenę z bajki 50 i 99 zł " i najgorszą kolej ..... pieniędzy nie odzyskacie bo ich fizycznie nie ma
na innych forach piszą osoby które dostały już zwrot
gosc_8ec8e
2012-08-10 23:54
Nie ma i nie bedzie zadnej kasy.... niestety....
gosc_1aaf0
2012-08-08 13:08
stosownym byłoby w najgorszym przypadku, zamiast smarować bez końca, zebrać odpowienią grupę ludzi i wystosować pozew grupowy. Nikt z pasażerów nie zawinił a wszystkie przesłanki obciążają przewoźnika.
gosc_2587d
2012-08-07 19:40
zapomnijcie o kasie , jej już nie mam
@gosc_ea88b właśnie wysłałąm reklamację i dodatkowo dzwoniłam no i czekam ale cierpliwości już mi brakuje
gosc_ea88b
2012-08-04 00:57
Nika 31 nie wariowac.wyslac reklamacje i czekac
Osoby które dostały już zwrot od oltexpress za bilety proszę o kontakt
zobacz link
Dziekuję i pozdrawiam
@gosc_b90be prosze o kontakt na e-mail
zobacz link
gosc_b90be
2012-08-03 18:28
Zwrot za bilet 6 dni od daty zgloszenia poprzez opcje reklamacje. Bilet zakupiony dnia 24.07 na lot dnia 9.08 . Platnosc karta.
gosc_7bc8d
2012-08-03 17:23
@gosc_2a6dc proszę o więcej szczegółów odnośnie zwrotu za bilety
gosc_2febd
2012-08-03 17:17
Po jakim czasie zwracają pieniądze za bilet?
gosc_51234
2012-08-03 17:13
jak długo trzeba czekać na zwrot za bilety od oltexpress