gosc_9a961
2012-06-11 20:16
Z taka polityka taryfowa dziwne ze wogole sa chetni.
Bilet w 2 strony to min 400 EUR, a linia to lowcost, taki wizzair z ta roznica ze w cenie jest bagaz.
Z Warszawy taniej jest tradycyjnymi liniami - SAS lub Lufthansa wychadza korzystniej, a przy tym mamy wszystkie korzysci latania tradycyjnymi przewoznikami - miles and more, serwis na pokladzie, pewnosc ze dostanie sie na miejsce w razie komplikacji itd
b747400er
2012-06-10 14:31
Ja bym raczej powiedzial inaczej... Islandia ma w tej chwili trzech 'swoich' przewoznikow, ktorzy zaczeli sie bic i zobaczymy jak z tej wojny wyjda. Czy przy okazji nie pozabijaja sie wzajemnie i za rok czy dwa ostanie sie jeden przewoznik albo nikt. Na takim malym rynku przewozow jak miedzy kontynentalna Europa UK a Islandia moim zdaniem nie ma miejsca dla trzech: FI, WOW i Iceland Express.
czapl1997
2012-06-10 13:01
Żeby tylko OLT "dożył" do października.
gosc_c3807
2012-06-08 01:11
Jeszcze dobrze nie zaczęli, a już ograniczają, hehehehe
gosc_55908
2012-06-08 00:16
gosc_49e00: Taniej OLT Expressem- min. 300 zł w dwie strony :D
gosc_49e00
2012-06-07 22:33
nie mam sensu leciec jakim WOW czi ICexpresss, najlpesze bilet można kupić przez stronę SAS. Ostatnio leciałem na Islandię A/R przez CPH w konfiguracji SK/FI za 280 EUR.
Nawet nie wystartowali jeszcze, a już kasują. Poza tym nasze OLT Express tam poleci. Albo i nie. :P
gosc_7938b
2012-06-07 22:28
cos sie dzieje z lotami na Islandię, z Polski kasują, z Niemiec to wojna cenowa aktualnie..