Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl
2012-06-08 13:42
może nie do Dubaju ale EK to dostęp do całego świata który obecnie realizowany może być m.in. lecąc LOTem z przesiadka na Lufthansę itp.
W czyjejś opinii może to więc być konkurencja.
Choć fakt, że to mało prawdopodobne.
Jednak omijanie Polski przez wszystkie linie z tego regionu jest zastanawiające.
Z trzeciej strony: podobnie można pytac dlaczego EK nie lata do Berlina?
ciekawe czy po otwarciu nowego lotniska coś się pojawi.
usuniety
2012-06-08 13:17
@krzysiekkl: a po co polskie władze miałyby blokować połączenia z DUB do WAW via Emirates? Przecież LOT nie lata do Dubaju czy do Abu Zhabi, więc konkurencji nie ma? Na 100 % jestem pewien, że połączenie Flydubai WMI-DUB byłoby sukcesem. Przynajmniej omijałoby się FRAMUCDUS
krzysiekl
2012-06-08 12:34
ale to żaden argument, że mają "wąskokadłubówki".
co najwyżej łatwiej im będzie uruchomić loty(co oczywiście jest istotne, ale i tak ich także u nas nie ma) a zakładając, że przewoźnik już jest obecny i tak i tak, lepiej jeśli lata większym samolotem. a EK ma więcej połączeń na cały świat = lepiej.
Natomiast Etihad ma np. znacznie lepsze warunki "wpuszczania" do saloników od Emirates dla członków programu lojalnościowego, ale to dla większości osób jest mniej istotne....
czapl1997
2012-06-08 11:47
Etihad lub Qatar (z tych okolic) byłyby lepsze, ponieważ mają wąskokadłubłówki w swojej flocie.
pcharasz
2012-06-08 11:32
Jak już o emiratach mowa, to ja bym wolał jednak Etihad w WAW zamiast Emirates, gdyby można było wybierać ;)
krzysiekl
2012-06-08 10:22
a ta wersja ze EK chce latac do PL ale mu nie pozwalają tez jest możliwa. Podobnie z Kanada, chcieliby mieć więcej połączeń ale Kanada mówi twarde niet.
krzysiekl
2012-06-08 10:20
a dodatkowa wada rejsow laczonych z flydubai nie mozna kupic na stronie Emirates.
co do LOTu i Dubaju to mozliwosc jest tylko jedna - musi to byc w ramach umowy z EK aby dowozic ludzi na przesiadki. sam Dubai to na pewno za mało, ale z uwzględnieniem możliwości kontynuowania podróży innymi rejsami EK mamy ogromny potencjał.
gosc_8ffa6
2012-06-08 10:15
A dlaczego LOT tam nie może latać, skoro kiedyś tam latał, a każdy Polak w ZEA kojarzy się z biznesem - zamiast szukać szczęścia w Wietnamie czy Chinach, gdzie juz raz zmoczył dupcię...
krzysiekl
2012-06-08 10:06
także wolałbym Emirates od flydubai.
no ale nie ma ani jednego ani drugiego...
może mogliby jakies międzylądowanie zrobić w Polsce? to zwiększyłoby szanse takiego połączenia.
docelowo chcą latać "wszędzie" więc prędzej czy później ta Polska (i to nie tylko Warszawa:P ) musi się pojawić;)
o ile przetrwają tak długo :)
a są gdzies dostępne dane ile mają uczestników Skywards w Polsce a np. Czechach (gdzie latają)?
No i LO nie chce im pozwolić, to jest raczej główny powód.
pcharasz
2012-06-07 17:49
Bo Polacy bardzo mało latają samolotami, proste.
gosc_9430f
2012-06-07 15:11
Polska to jednak lotniczy zascianek, trzeci swiat :(((( czemu nikt nie chce latac z /do PL? niby 40 mln rynek, a nikt sie nie kwapi latac do WAW nazywajacej sie chetnie centrum Europy srodkowej....
gosc_bd44c
2012-06-07 12:37
Dziwimy się dlaczego Arabowie nie chcą latać do Polski. Z pewnością powodów jest wiele, ale główne z nich to kiepska gospodarka naszego kraju oraz bardzo liczna grupa górali z góry Synaj.
gosc_202c4
2012-06-07 11:54
Dla sprostowania LOT latał jeszcze do Bahrainu.Do Polski EMIRATES lub QATAR latałyby puste.Dla nas to egzotyczne kraje.Przykładem może być wycofanie się z Polski ROYAL AIR MAROC i TUNIS AIR.
gosc_3c4a8
2012-06-07 10:15
I aż wierzyć się nie chce, że kiedyś LOT miał dwa regularne polczenia do Emiartów: WAW - Abu Dhabi i WAW - Sharajah z miedzylądowaniem w Larnace na Cyprze, gdzie zostawiał wycieczkowiczów na Cybr i fakultatywny Izrael
Flydubai można wysłać do modlina, choć oni jako LCC korzystają raczej z głównych lotnisk. To jest taki troche lepszy LCC.
OLT mógłby zacząć latać z PL do Dubaju ;]
Po co chcecie ściągać do Polski to coś. Polska czeka na prawdziwe linie Emirates a nie jakąś tanią podróbę.
gosc_15c67
2012-06-07 08:01
Też uważam, że jakieś połączenie Polski z Dubajem, byłoby potrzebne. Skoro nie ani LOT, ani Emirates (wielka szkoda), to przynajmniej ten flyDubai. Bo połączenie Entera nie można nazwać regularnym.
czapl1997
2012-06-07 00:02
To jest low cost, więc w PL byłoby zainteresowanie:(