piotrek737
2012-04-09 14:34
gosc_912ce: Ja nie wiem co Wy macie z tym google translate... Czy Wy sądzicie, że wszystko tam jest tłumaczone? Przecież to bardzo kretyńskie i idiotyczne narzędzie na które szkoda zachodu. Szybciej wychodzi tłumaczenie samemu...
nie "antena lokatora" tylko "antena lokalizatora", poza tym kilka literówek.
skoro widzieli czerwone światła końca DS, to czemu nie zwrócili uwagę na światła krawędziowe, które także sygnalizują odległość...
gosc_912ce
2012-04-03 08:56
Ciekawe, polecam avherald.com jak kogos interesuja wypadki czy incydenty lotnicze.. Co samego tekstu troche literowek z google translate ale nie przeszkadzaja za bardzo. Wiecej takich artykulow zamawiam;)
gosc_4ac48
2012-04-01 10:05
a czemu samolot wart dziesiatki lub setki milinow dolarow sam nie wazy/nie mierzy nacisku na podwozie, tylko jest to wyliczane (a raczej szacowane) na karteczce?
gosc_8da22
2012-04-01 08:38
Czujnosć człowieka kontrolującego maszynę została stępiona przez to, że latali na różnych tonażach. Jak Airbus wprowadzał "jeden kokpit" to już wtedy były glosy, że to niebezpieczne. Dobrze, że się nic nie stało.
gosc_70e1c
2012-03-31 20:26
kurcze a ja nic nie kumam, no ale ja jestem spoza branży
gosc_451a2
2012-03-31 17:30
Ladnie napisane.Tak naprawde to wysoka temperatura flex bezposrednio przyczynila sie do wypadku.Gdyby pozostawic predkosci takie jakie byly ale przy prawidlowej temp. flex(z doswiadczenia wiem ze zdarzaja sie takie przypadki) to raczej nic by sie nie stalo,poniewaz dysponowali by nadmiarem ciagu.Ciekawy artykul i czekam na wiecej moze z dziedziny CRM