Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
maciek222
2011-07-04 15:44
Ci pasażerowie z przekierowań liczą się do liczby paxów?
antypilot
2011-07-04 15:35
Ale 9 samolotów nam usiadło w KTW z Balic dzisiaj.
antypilot
2011-07-04 15:06
A ja piszę serio - dźwig jest 500 metrów od lotniska.
Tam rzeczywiście cuda się dzieją i nic mnie już nie zdziwi:) ale pytam serio. A jeżeli to prawda to co z drugim podejściem?
antypilot
2011-07-04 14:54
Tomwkr7, lotnisko w Balicach jest zamknięte, bo ktoś na podejściu dźwig postawił i sobie halę buduje:-)
Wie ktoś dlaczego samoloty z KRK są przekierowywane do KTW.
@Piotrek737, pełna zgoda. Jeżeli już otwierać GDN-POZ to w ramach trasy GDN-KRK ze stopem w POZ, a takie połączenie powinno być uruchomione na długo przed E2012 po to aby uświadomić potencjalnych paxow na temat tego połączenia, powinno być one reklawane również w krajach uczestników mistrzostw tak aby kibice mieli również świadomość takiego połączenia tylko czy na jakimś etapie rozgrywek bedą przemieszczac się miedzy GDN a POZ? tzn czy nie jest tak ze np. drużyny są przypisane do konkretnego stadionu? być może jest ze np. 2 z 3 meczów grają w POZ a jeden w GDN lub odwrotnie? To wszystko należy brać pod uwagę pod kątem E2012. I trochę uszczypliwie w stosunku do jednego z forumowiczow: nie dość ze maruda to jeszcze czytać nie potrafi;) pozdro z CDG;))
piotrek737
2011-07-03 11:37
voyageur: No to nie można sobie otworzyć połączeń lotniczych na czas Euro i ich zamknąć bo to nawet PKSy tak nie robią :P Można robić czartery na Euro i proponować wyloty do Lwowa, Kijowa itd. ale tracić kasę na otwieranie połączenia po czym go zamknąć po Euro to już lekka przesada ;)
voyageur
2011-07-03 10:49
Te połączenia, które wymieniłem są w perspektywie EURO. Nie wiem czy po turnieju będą opłacalne, ale chodzi mi oto aby polskie miasta były ze sobą połączone komunikacją lotniczą w owym czasie.
jurek, czytaj dokładnie wątek a nie jak zwykle po łebkach.
odległość, nie odłegłość, ale swego czasu Swiss miał (nie wiem czy nadal ma) w siatce ZRH - BSL a to mniej więcej tyle co KRK - KTW , na której to trasie LOT z reszta latał... przed wojną :)
4tech ale po co GDN-KRK z międzylądowaniem jak jest bezpośrednio ? Nadal liczę na SZZ-POZ-KRK :)
voyageur, WRO-POZ odpada ze względu na odległość podobnie jak POZ-GDN...jeśli już do GDN-POZ-KRK tylko międzylądowania zawsze podnoszą koszty.
WRO-POZ i POZ-GDN mało realne. Za bliskie odległości ;) Większe szanse upatrywałbym na połączeniu WRO, POZ i GDN z miastamie Euro na Ukrainie: Lwów, Kijów, Doniecka i coś tam chyba jeszcze. Chociaż Donieck i Kijów ma obstawiony LOT
piotrek737
2011-07-03 02:18
voyageur: WRO-POZ? 177 km i chcesz otwierać połączenie lotnicze ;)?
voyageur
2011-07-03 02:02
ELO powinien skomunikować gospodarzy Euro. Czyli WRO-POZ i GDN-POZ, bo te połączenia mają także spore szanse na powodzenie także przed i po mistrzostwach. Jednak KRK-POZ to oczywista oczywistość ;-)
Nieoficjalnie Wrocław-Rzeszów/Lwów
Od początku jak gruchnęła wieść o nowych połączeniach mam nadzieję na to SZZ-POZ-KRK :)
A drugim ma być Kraków-Szczecin via. Poznań.
Od września po jednej maszynie ma bazować ELO w Gdańsku i Krakowie.