Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Słowacy mają się dobrze, bo do Wiednia jest blisko, więc mają skąd latać.
spider_85
2011-02-06 00:22
gruszkatt: Tak dla ścisłości Słowacja około 5.5 mln a Estonia 1.3 mln :p
gruszkatt
2011-02-05 21:51
Slowacja jest ogolnie w bardzo zlej sytuacji; 7 milionych slowakow a Estonia nie osiąga nawet miliona a lepij sobie radzi, no coz moga liczyc na CSA
Ja nie mówię, że to dobrze, mają tam jedynie kilka jakiś małych linii, więc nie mogą z nikim konkurować o paxów. Air Slovakia i Sky Europe niestety upadły... Dlatego CSA jeśli chce być konkurencyjny na trasach do HAN powinien zaopatrzyć się w samoloty które są do tego przystosowane. Jeśli nie operacja Hanoi w czeskim wydaniu może przynieść liniom duże straty. Wpływa to także na ogólną opinię linii lotniczych. LOT był w złej sytuacji, jednak umiejętnie otworzył kilka nowych połączeń, które przyniosły zyski. Chodziło mi tylko o to, że inne linie, które przykładowo wykorzystałyby kłopoty czeskiego przewoźnika poszerzyły by swoje oferty z Czech, a CSA poniosło by jeszcze gorsze straty. Lepiej jest chyba mieć narodowego przewoźnika w dobrej sytuacji, które oferuje połączenia po Europie niż na siłę otwierać coś większego i na tym stracić. Oczywiście nie życzę nikomu aby jakieś linie upadły, lub tym którzy w ogóle w kraju mają bardzo słabo rozwiniętą siatkę lotniczą...
Kudak : I co uwazasz ze to jest ok, ze taki kraj jak Slowacja nie ma swoich linii lotniczych tylko moze liczyc na FR ? Pozostaje mi jedynie im wspolczuc ze znalezli sie w takiej sytuacji. Najlepiej jest gdy jest jakas konkurencja, np. tak jak w Polsce, gdzie jest miejsce dla roznych linii lotniczych.
Najpierw zwinęli się z LHR, a teraz na A320 do Hanoi? Może niech ATR-kiem zaczną latać do HAN przez SVO, SVX, OVB, ALA, PEK :) Czas chyba pomyśleć o nowych maszynach długodystansowych, bo planowanie i wykonywanie połączeń long-haulowych bez samolotów długodystansowych przy dobrej opinii i komforcie lotu graniczy chyba z cudem. Niech spojrzą na Słowaków, gdzie większość połączeń wykonuje... FR
gruszkatt
2011-02-05 15:00
Komentarz moderatora: gruszkatt, do wklejania linków służy specjalnie do tego przeznaczone pole z którego możesz korzystać po napisaniu postu. Proszę z niego korzystać. Dziękuje
gruszkatt
2011-02-05 15:00
OK150 PRG0900
gruszkatt
2011-02-05 15:00
Nie da rady, skonczy sie to tak samo jak LOT z Pekinem: o to rozklad
OK150 PRG0900
gruszkatt
2011-02-05 14:37
oj no nie wiem, CSA to swietna linia, lecialem ich A320 i nie bylo zle, nie stare. LOT sprzedaje strasznie drogie bilety do Hanoi i nim lataja raczej ci z tranzytem w WAW a ludzie ktorzy lataja z polski do wietnamu nadal wola latac taniej przez Moskwe na dodatek nowoczesnym A330 i to SU zwiekszyl z 2 do 4-5 lotow do Hanoi tygodniowo. CSA z takim miedzyladowaniem to chyba nie da rady
luuukasz17
2011-02-05 14:10
myślę że większośc będzie wolała dopłacic tą rożnicę ( o ile będzie) aby leciec komfortowo ( chociaż nasze stare 767 nie są najlepsze ) te kilka godzin. No chyba że biedniejsi mieszkańcy Kazachstanu pracujący w Polsce/Europie będą woleli tłuc się w takich warunkach, ale za niższą cenę.
Zalezy, jakie wprowadzą ceny. Chociaz prespektywa lotu prawie 8000 km A320, jeszcze z miedzyladowaniem w Kazachstanie nie wyglada zbyt ciekawie. Komfort tez jest wazny 8)
No to jedynie jeśli cena będzie przyzwoita to może niektórzy się skuszą. Oczywiście lot będzie dłuższy niż LOTem, a w dodatku mniejszym samolotem, i trzy razy w tyg. tylko w wakacje, a LOT już teraz lata 3 razy. Myślę, że daleko nie zajadą.
usuniety
2011-02-05 10:44
Będą się tłukli do HAN A320-tką, widać że bardzo im zależy na zrobieniu psikusa Polaczkom
jjemiolo
2011-02-05 04:25
No to "bratanki" podbieraja LO czeska czesc rynku na podstawie ktorego motywowana byla linia do HAN. Ciekawe jak to sie skonczy.