FlyCentralEurope: Bilety w sprzedaży!

FlyCentralEurope: Bilety w sprzedaży! FlyCentralEurope uruchomił już sprzedaż biletów lotniczych między USA i Europą, w tym na rejsy do Krakowa. Z systemu internetowego strony www.flycentraleurope.com wynika, że polecimy z Krakowa zarówno do Chicago, jak i do Hamilton w Kanadzie. Ceny na rejsy z Krakowa do Chicago oscylują w granicach 1130 dolarów (około 3200 zł) w dwie strony. Koszt przelotu do Hamilton w...
27/01/2011 11:10   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mietek 2011-01-31 09:31   
mietek - Profil mietek
Ja niestety również nie widze tego połączenia: bilety przez WAW, FRA itp są tańsze, tutaj wcale nie wiadomo czy bedzie polska obsługa, brak możliwości przesiadek, B767 ma się nijak do A340 Lufy za niższą cene. Podsumowując tylko idiota wybierze połączenie starym B767 za wyższą cene...
andrzej 2011-01-29 22:42   
andrzej - Profil andrzej
Acha to nie wiedziałem, że w USA panują takie zasady.
marqoos_pl 2011-01-29 19:47   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
'andrzej' - jeżeli ORD było pierwszym portem w USA, to każdy pasażer ma obowiązek stawienia się do odprawy z bagażem (odprawa celna), bez względu na to, czy leci dalej, czy to był jego port docelowy. Stąd prawdopodobnie były te bagaże widoczne w ORD.
andrzej 2011-01-29 19:07   
andrzej - Profil andrzej
PS: Jak były tranzytowe to jakim cudem je oglądałeś w ORD ?
andrzej 2011-01-29 19:06   
andrzej - Profil andrzej
that: Nie wiem może akurat leciała jakaś duża grupa gdzieś dalej. Ja się pytałem przez kilka miesięcy pasażerów na każdym rejsie więc chyba jest to bardziej miarodajne niż Twoje spostrzeżenia.
that 2011-01-29 04:03   
that - Profil that
andrzej: Lecialem raz na trasie KRK-ORD / LO i z samej ciekawosci patrzylem na etykiety bagazowe wychodzace w ORD, i powiem smialo ze 50% z nich (a widzialem moze ok 100...) byla nadana jedynie jako tranzytowa przez ORD. Wiekszosc na rejsy UA.
tomwkr7 2011-01-28 19:51   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
Więc zamykając temat: Nie spróbujemy to się nie dowiemy a nóż widelec się uda:)
4tech 2011-01-28 19:20   
4tech - Profil 4tech
andrzeju, nie napisałem że " wszyscy" a tylko że część. Czy było to 5% czy 15% tego nie wiem, jednakże tacy podróżni byli i to jest fakt. A "prawie" robi różnicę oczywiście trochę żartując:) Nie jestem przeciwny takim połączeniom tylko mam uzasadnione obawy co do jego powodzenia.
andrzej 2011-01-28 19:03   
andrzej - Profil andrzej
4tech: Brałem udział w badaniach na temat połączeń z Balic. Prawie nikt się nie przesiadał na dalsze loty. Chicago i okolice, do których dojazd był już drogą lądową było ostateczną destynacją dla ponad 95% pax.
4tech 2011-01-28 17:21   
4tech - Profil 4tech
tomwkr7, 800$ to cena biletu z KRK a nie WAW.
tomwkr7 2011-01-28 17:17   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
4tech; Ja nie mówię że tak nie jest nie orientuję się w cenie lotu z WAW ale podobnie jak airliner twierdzę że te loty do Chicago mogą znaleźć chętnych bo nie są codziennie. Jedyne obawy mam do Hamilton bo to swego rodzaju nowość. A co się tyczy cen to nie jest też powiedziane że nie zostaną obniżone. Może dali na początek takie żeby sprawdzić jak będą się sprzedawały a jeżeli słabo to obniżą.
airliner 2011-01-28 16:27   
airliner - Profil airliner
Ceny rzeczywiście nie są specjanie atrakcyjne (na razie, może się to zmienić). Sądzę że klienci się znajdą, tym bardziej że to tylko dwa rejsy w tygodniu. LOT w sezonie letnim operował nawet na tej trasie 7xweek. Więc z zapełnieniem dwóch samolotów w tygodniu nie powinno być dużego problemu.
4tech 2011-01-28 16:05   
4tech - Profil 4tech
tomwkr7, sprawdź w LO ile kosztuje bilet KRK-WAW-ORD-KRK....cena oscyluje w granicach 800$ w promoLocie/economy Server...to jest różnica 300$. I tak jak napisał flybe, nie było klientów ( paxów) na bilety droższe ( gdyż w KRK sprzedawały się jedynie te najtańsze wyjątkowo droższe a BC praktycznie wcale) to widzisz potencjał zapełnienia samolotu paxami którzy muszą zapłacić 300$ więcej n iz w LO? Nie twierdzę że nie będzie ich wcale jednak bardzo trudni będzie utrzymać to połączenie przy takich cenach. Inna sprawa że część paxów przesiadała się w ORD na loty w "głąb" USA a tego to połączenie nie daje.
tomwkr7 2011-01-28 15:17   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
flybe; dobrze ale czy tylko krakusi mają tym latać? połączenia są dla regionu nie tylko Krakowa. Poza tym nie wiem czy te połączenia będą o wiele droższe niż te przez WAW trzeba tam dojechać (dolecieć). Jeżeli okaże się że są nie rentowne to je zamkną ale co szkodzi spróbować? Ważne że coś się robi w kierunku rozwoju siatki i promocji kraju.
flybe 2011-01-28 15:06   
flybe - Profil flybe
tomwkr7, owszem masz racje, z malym zastrzezeniem, dla kogo te loty? Jezeli krakusow nie bylo stac na zakup biletow w BC w podobnej cenie a nawet czasami taniej w LO to bedzie ich stac na bilet w Y za 1100$? watpliwe.
tomwkr7 2011-01-28 12:43   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
Ludzie ja nie wiem Wy zamiast się cieszyć że przybywa połączeń i porty się rozwijają to marudzicie że a nie wpisze się, a komu to potrzebne trafiają się nawet słowa zawiści że krakusy to czy tamto. Najlepiej zlikwidować wszystko niech nie będzie niczego.
usuniety 2011-01-28 03:45   
usuniety - Profil usuniety
Zgadzam się z humbakiem. Co więcej myślę, że to połączenie wpisze się świetnie w inne dziwne "biznesy polonijne" w USA, jak ich "słowiańskie banki" i tym podobny szajs.
humbak 2011-01-27 22:06   
humbak - Profil humbak
A ja sobie myślę, że to połączenie chwyci, bowiem "stała klientela" zwraca uwagę na to, aby było bezpośrednio i po polsku (oba warunki AIP spełnia), zaś nie zwraca uwagi na komfort (którego AIP nie ma). Cena nie jest tak istotna, bowiem "skoro taka cena za bezpośredni rejs po polsku, to widocznie tak musi być".
humbak 2011-01-27 22:04   
humbak - Profil humbak
pcharszu: Wierz mi, że Y w amerykańskich liniach to tandeta. Nawet szkoda wymieniać mile na bilety liniami amerykańskimi.
marqoos_pl 2011-01-27 21:54   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Żaden z "kluczowych przewoźników amerykańskich" nie ma potrzeby latać do KRK, tym bardziej, że LOT nie był w stanie zarobić na tej trasie... Jest to bardzo sezonowa i "marudna" trasa z oczekiwaniami najniższej ceny i brakiem ruchu biznesowego, więc ani UA/US/AA/DL/cokolwiek nie ma potrzeby "marnowania" czasu i kasy na takie połączenie... I też amerykańskich przewoźników bym tak nie gloryfikował. Większość z nich w economy jest dużo gorsza (i starsza) niż większość sieciowych linii europejskich...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy