Farnborough zamówieniami stoi

Farnborough zamówieniami stoi Nowo powstała firma zajmująca się finansowaniem i leasingiem samolotów – Air Lease Corporation (ALC) – swoje pierwsze zamówienie na nowe samoloty złożyła bezpośrednio w firmie Airbus podczas targów i pokazów lotniczych w Farnborough. Fundusze leasingowe zapomniały o kryzysie? Zamówienie obejmuje 20 samolotów A321 i 31 samolotów A320. W ceremonii...
20/07/2010 21:37   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
4tech 2010-07-21 17:51   
4tech - Profil 4tech
d800:jurku? Ty " zlosliwcze pospolity":)) co do stoiska ATR przyznaje Tobie racje.
2010-07-21 16:24   
 - Profil
Oczywiście, jurku, że masz rację. Jednak nie jest to aż takie od zera, jak się może wydawać. A poza tym, lepszy jest Bombardier i tyle. Pod każdym względem, poza ceną. A ATR skreślony winien być za samo "stoisko" i prezentację swojego ATRa w wersji... "cargo". ŻENUA ;p
4tech 2010-07-21 16:14   
4tech - Profil 4tech
d800: o ile się orientuję w tych sprawach to mając nawet dopuszczenie na np B767/737 do lotu "noc trudne" to nie możesz lecieć Q400/ATR600 w takich warunkach. Pisząc "od zera" nie miałem na mysli nauki od podstaw natomiast chodzilo mi o poszczegolne dopuszczenia zalog do lotow w danych warunkach oraz do kategorii np: ILS. A caly proces szkolenia pilota przy zmianie typu samolotu nie trwa dwa tygodnie. Mowienie ze " przeszkole pilota w dwa tygodnie" mija sie z prawda i jest wg. mnie totalna bzdura.
4tech 2010-07-21 15:44   
4tech - Profil 4tech
d800: zapomniaes dopytac paru rzeczy. Przeszkolenie a i owszem natomiast nabycie uprawnien do wykonywania lotow w roznych warunkach juz nie.
2010-07-21 15:40   
 - Profil
4tech: Nie, nie zaczynamy od zera, albowiem rozmawiałem z osobą, która będzie instruktorem polskich LOTowskich pilotów, jeżeli LOT zdecyduje się na Q400. Ci, którzy latają na Embraerach serii 70/75 są wstanie przeszkolić się na Q400 w dwa tygodnie. ATRowcy w niewiele więcej. "Od zera" to będzie, gdy LOT kupi Airbusy. Choć i tutaj bym nie przesadzał.
piotrek737 2010-07-21 15:27   
piotrek737 - Profil piotrek737
No właśnie zapomniałem tego dodać ;) To samo dotyczy B737 lub A320 też jeżeli wybrać by tego drugiego no to jedziemy od zera a nie wiem czy przy obecnej sytuacji LOTu byłoby to dobre.
4tech 2010-07-21 15:23   
4tech - Profil 4tech
piotrek737: dochodzi jeszcze kwestia przeszkolenia zalog na nowy typ samolotu..czyli zaczynamy od "zera"
piotrek737 2010-07-21 15:18   
piotrek737 - Profil piotrek737
Mam podobne zdanie jak Flybe, że nie przekreśliłbym kategorycznie najnowszego dziecka ATR czyli wersji 600. Wszyscy z Lotu mamy porównania do pierwszych wersji jakie tylko były no i troszkę nowych wersji 42-500. Poza tym jeżeli wybiorą ponownie 737 ale NG no to wypada coś wziąć z Europy a wtedy ATR jest idealny. Ale obojętnie który by nie był w LO to wiatraki są fajne ;)
jsg 2010-07-21 14:30   
jsg - Profil jsg
Też jestem za Q400 szczególnie ,New Generation'. Chociaż nadal ustępują 'dżetom'.
flybe 2010-07-21 14:20   
flybe - Profil flybe
latam na DHC-8-402Q (Dash8) i na E90. Miłe samoloty, ale nie przekreślałbym ATR-a 600.
tomcat_bzg 2010-07-21 13:44   
tomcat_bzg - Profil tomcat_bzg
Jestem całym sercem za zakupem Q400. Są szybsze od ATR-ów, praktycznie na trasach na jakich latają czas przelotu niewiele rózni się od odrzutowców a ekonomicznie są znacznie wydajniejsze od tych ostatnich. Leciałem kiedyś z POZ do MUC i vice versa i byłem bardzo zadowolony z wygody w porównaniu z ATR-em
blizz 2010-07-20 22:02   
blizz - Profil blizz
Chodzą plotki, ze były by to Q400 i w ilości 20 sztuk.
Oby szybko zapadły decyzje na ten temat :)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy