Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
piotrek737
2010-07-09 09:26
Tak jesienią 2008 roku było goło :P
A wycięli je w końcu? :o))))
piotrek737
2010-07-08 22:39
damciock łącznik płyty miał być gotowy w wakacje 2008 roku :D takie były ambitne plany tylko jak wtedy widziałem, że wycinają krzaki i drzewa 4 miesiące no to już było jasne, że będzie to trwało lata ;)
sprawdzam to za duzo powiedziane ( a raczej napisane) , ja jestem poprostu ciekaw efektow spotkania :):)
krispie, sprawdzasz, mówisz?
no więc jak ? podpisano tą umowę czy nie ? :)
damciock
2010-07-05 23:06
Pamuła- "krakowski bajkopisarz" :P
Dobre... :)
Mnie to najbardziej śmieszy sprawa łącznika miedzy płytą postojową, a drogą startową. Miał zostać ukończony do końca czerwca a jak mi się zdaje to gdzieś za pół roku ;)
jurku: O KBP prezes Pamuła nic a nic nie wspominał...
albo takie circle line KRK-VNO-KBP-OTP-KRK i jednym samolocikiem obskoczy się wszystkie ejrporty :P
tomcat_bzg
2010-07-03 01:25
@stenus: fajne kółko by było, hehe
To może od razu IST-OTP-KRK-VNO? :o)
Kiedy beda lecic lot Gdansk - Wilno??
marqoos_pl
2010-07-02 20:17
Tez mi sie to malo prawdopodobne wydawalo, szczegolnie, ze na zadnej innej trasie takiej opcji nie ma... Tak mnie ponioslo wczytujac sie w watek, hihi.
tomcat_bzg
2010-07-02 19:39
@Marqoos: Jakoś nie przychodzi mi do głowy żeby TK robił ostatnio trasy z międzylądowaniami.Nawet IST-RIX i IST-MSQ i IST-LWO są oddzielnie. Ale fajnie by było :-)
marqoos_pl
2010-07-02 19:27
A moze to w takim razie bedzie polaczenie TK IST-KRK-VNO... :)
Malev latał do KRK głównie CRJ200 i były to jak najbardziej odpowiednie samoloty z tego co wówczas miał. Czasem były oczywiście podmianki, głownie na 736.
tomcat_bzg
2010-07-02 15:53
jjemiolo: IST-KRK jest w najbliższych latach w perspektywie Turkish Airlines. Podobnie jak np. IST - VNO. Ale widocznie na razie nie jest to dla nich priorytet skoro akyualnie poszerzają siatkę na Bałkanach, Kaukazie czy w Egipcie
Malev nie miał mniejszych samolotów do obsługi BUD-KRK i to był błąd. Czy LOT i KRK pokuszą się o niespodziankę, czas pokaże.
piotrek737
2010-07-02 15:34
tomcacie: W sumie racja ;) blizz: te czasy z 737 Malevu zdarzały się bardzo często. Mam wiele zdjęć z Malevu z maszynami B737, i B738 a wiadomo bookingi były na wspomnianym przez Ciebie pułapie niewspółmierne do tego co te samoloty zabierają. Co do Prezesa no to różnie to bywa z takimi panami ;) Tak więc jak najbardziej również czekam na połączenia a nie tylko samą gadkę na ten temat ;)
jjemiolo
2010-07-02 15:29
W istocie OTP czy VNO wydaja sie byc bardziej watpliwe, ale moze my nadal cierpimy na uprzedzenia co do waznosci pewnych rynkow (czytaj: krajow). Nie wykluczam ze podczas gdy my uwazamy sie juz za "wazny" rynek w Europie, tacy Niemcy, Wyspiarze czy Francuzi moga nadal uwazac to za nasze megalomanskie marzenia. W koncu Rumunia to ponad 20 milionow, tez sie stopniowo zmienia jak my, sa juz w UE i NATO (jak my). Z kolei Litwa jest (troche temu sam nie wierze!) wyzej pod wzgledem dochodu na glowe niz Polska jak tez mamy duzo obopolnych powiazan. Tym samym, nadal sadzac ze sa to chyba slabsze punkty niz MOW czy IEV, nie sadze ze sa one calkowicie bez sensu.
A tak naprawde to nadal brakuje mi z KRK: AMS, IST oraz sezonowo Bulgarii Chorwacji. Ale to osobiste chciejstwo.