TravelFan
2022-04-03 10:17
Lot nie jest zdolny do konkurencji bez silnego protekcjonalizmu pozycji w hubie w WAW i wsparcia finansowego Państwa. Niestety. Artykuł wskazuje, że będzie giga problem, ale wg mnie go nie będzie, bo Państwo (sasinopółgłowki) obronią skarbonkę bez dna, blokując sloty w głównym porcie w Warszawwie. Co do serwisu. Czy na serio ktoś z nas tutaj będących wierzy w poprawę serwisu w LOT? Dopóki będą tam zabetowanowane związki i wąsiate Panie stuardessy, to nic się nie zmieni. Wybaczcie lekki hate, ale po prostu mam dość dokładania hajsu do tej linii bez jakiejkolwiek nadziei na zmianę. Wi-fi? Nierealne. Należy zacząć od podstaw, zwyklej chęci polubienia pasażera dla którego się jest... a nie traktowanie go jak petenta. Dla jasności, są wśród zepsutych pracowników i tacy, którym się chce.
Styrian rozumie kontekst. Ale nadal uważam że “rośnie” to nie najlepsze semantycznie sformułowanie. Air Canada jest kilka razy większa od LOTu. Potencjalna ekspansja AC jest zagrożeniem oczywiście, o ile A321XLR polecą do EuropyWschodniej.
marekserafin
2022-04-02 12:30
Odpowiedź dla Styriana - oczywiście chodzi o konkurenta nie globalnie, ale w Polsce i Europie Środkowej. To wynika z tekstu artykułu. MS
Styrian - Air Canada to linia o globalnym zasiegu - to prawda ale nie koniecznie to sie przeklada na jakosc uslug dla pasazera. LOT choc mniejszy moze wygrac oferujac lepszy serwis pokladowy ale musialby odnowic swoje samoloty. Fotele w kl. biznes sa przestarzale, brak wf-fi na pokladzie, slaba oferta rozrywki itd.
Ale Air Canada z nowymi A321XLR wyrasta na groznego konkurenta dla PLL LOT na lotach za ocean... rośnie konkurencja.... w sensie pojawiającej się atrakcyjnej alternatywy.
LOL. Sformułowanie że LOTowi “rośnie” konkurent jest niefortunne. Mocno. Air Canada to linia o zasięgu globalnym. To LOT rośnie ze statusu małej linii lotniczej do średniaka. LOT jest dla Air Canada dość nikłym konkurentem