Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marqoos_pl
2010-01-20 21:47
'madej' - nie chodziło, że KL się wyniesie z AMS, a AF z CDG, tylko, że WAW mogłaby być trzecim hubem, głównie na "wschodnie" kierunki. W takim wypadku to właśnie KL i AF by dowoził paxów do WAW... Moim skromnym zdaniem jest to też na ten moment tylko bujanie w obłokach. Nie słyszało się na razie, żeby AF-KL wyrażał jakieś specjalne zainteresowanie, więc równie dobrze może być to kaczka dziennikarska... AF/KL mają też swoją siatkę kierunków "wschodnich" i "południowych" dobrze opanowaną, więc LO nie jest dla nich łakomym kąskiem... Gdyby jeszcze go ktoś chciał za bezcen oddać, to może wtedy... LO najpierw musi uporać się ze swoimi problemami (przerost zatrudnienia w niektórych działach), a potem można myśleć o sprzedaży...
paolo-79
2010-01-20 20:43
´´W sky teamie sa dosc kiepskie linie lotnicze poza AF-KLM´´ no tak, wejscie NieLOTa diametralnie to zmieni hehehehe
No i jest odpowiedż samych zainteresowanych :(
Air France-KLM Hasn't Expressed LOT Polish Airlines Interest
Jeżeli sam LOT nie potrafił w Warszawie stworzyć prawdziwegu hubu lekceważąc połączenia krajowe to dlaczego KLM. LH czy jakakolwiek linia miałaby to zrobić ? Czas pogodzić się z tym, że LOT jest niewielką regionalna linią.
tylko tu sie redaktor chyba pomylił nie warszawa będzie portem przesiadkowym dla AF i KLM tylko paryz i amsterdam a LOT zamiast dowozic do hubów niemieckich typu FRA czy MUC bedzie dowoził do AMS lub CDG. Bo to troche bez sensu jak WAW moze byc portem przesiadkowym dla AF-KLM skoro te linie maja swoje huby przeciez nie przeniosą floty z Paryza czy Amsterdamu do Warszawy.
i bardzo dobrze to byłoby chyba najlepsze rozwiązanie. Tylko zmiana sojuszy ze Star Alliance do Sky Team bo inaczej nie byłoby to mozliwe. W sky teamie sa dosc kiepskie linie lotnicze poza AF-KLM.
Szkoda że Lufthansa nie jest zainteresowana, ale pewnie się boją, że jakby co pan prezydent odwali Rejtana i rozedrze koszulę pod drzwiami zarządu LOTu...
Tak jak pisze katowiczan. CSA i Aerofłot nie przynoszą zysków AF-KLM bo nie są ich właścicielem, a tylko partnerem w aliansie.
I tu LOT może bardzo dużo zyskać będąc częścią AF-KLM.
michalb: pewnie ci sami, co stocznie kupowali...
Tak jak pisze katowiczan. CSA i Aerofłot nie są w grupie AF-KLM , przez co nie generują żadnych zysków owej grupie.
Gdyby
no przecież jest napisane ze jest trzech chętnych do kupna ,wiec może będzie ktoś z Bliskiego Wschodu
doprawdy nie rozumiem czemu wszyscy milosnicy lufy sa tak zaskoczeni... od dawna mowi ona wprost, ze nie jest zainteresowana.
katowiczan
2010-01-20 11:23
Wydaję mi się, że byłoby to ciekawe rozwiązanie. Pomimo tego, że na wschodzie w ramach SkyTeam działają CSA i Aeroflot, to jednak nie są one częścią grupy Air-France-KLM, w czym jest szansa dla LOTu.
katowiczan
2010-01-20 11:23
Wydaję mi się, że byłoby to ciekawe rozwiązanie. Pomimo tego, że na wschodzie w ramach SkyTeam działają CSA i Aeroflot, to jednak nie są one częścią grupy Air-France-KLM, w czym jest szansa dla LOTu.
No i masz babo placek... Zabojady z tulipanami do spółki chętni na LOT..:) aaa gdzie Ci inwestorzy z Bliskiego Wschodu czy innego Bahrajnu? Nie będzie Niemiec LOTu nam kupował..:(
No więc tak jak napisałem już. Zmiana sojuszu nie jest najlepszym pomysłem przy obcnej kondycji LOTu z uwagi na gigantyczne koszty. Czy Waw stani się portem przesiadkowym na wschód? Jest już praga i moskwa. LOT wiele tu nie ugra.