Koniec przygody Jet Air ze Szczecinem

Koniec przygody Jet Air ze Szczecinem Tylko 3 miesiące trwała przygoda regionalnego Jet Air z portem lotniczym Szczecin - Goleniów. Ostatni lot ze Szczecina odbędzie się 14 grudnia. - Decyzja podyktowana jest wzrastającymi kosztami połączeń oraz obniżonym zapotrzebowaniem na rejsy w sezonie zimowym - przekonuje Ireneusz Dylczyk z Jet Air. Jet Air operuje na trasach ze Szczecina do Krakowa (przez Poznań)...
10/12/2009 00:48   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
szumny 2009-12-15 07:45   
szumny - Profil szumny
Poprawili się. We wczorajszej angorze nowa reklama. Są wszystkie kierunki oprócz TRF. Ale wciąż bardzo ubogo.
gral 2009-12-11 13:41   
gral - Profil gral
układ między LCJ a JetAir jest dziwny. w prasie to lotnisko chwaliło się, że zmienia rozkład lotów i uruchamia nową trasę...
szumny 2009-12-11 12:38   
szumny - Profil szumny
A ja parokrotnie widziałem reklamy Lublinka w "angorze". To co najdziwniejsze to lotnisko reklamowało się wyłącznie bodajże 3 kierunkami w tym VIE, WAW i chyba jeden kierunek FR. Dziwnie to wyglądało. Tak ubogo.
migajos 2009-12-11 12:21   
migajos - Profil migajos
marecki, masz rację, ja też nigdy nigdzie nie widziałem reklamy. Ludzie po prostu o nich nie wiedzą!
marecki 2009-12-11 09:33   
marecki - Profil marecki
JetAir ma bardzo słaby marketing: nie widziałem jesczze nigdzie w KRK ich reklamy; rozumiem, że nie stac ich na blok reklamowy po Faktach w TVN ale już w lokalnych mediach mogliby próbować działać. Podejrzewam że wiekszość ludzi i firm ciągle nawet nie wie o ich istnieniu. Wnioskuje to m.in. z rozmów ze znajomymi itd.
piterius 2009-12-11 08:56   
piterius - Profil piterius
No tak, trzeba by dużo kasy wyłożyć najpierw by dopłacać do biletów przez jakiś czas, aby utrzymało się takie połączenie, a na to jetair jest a cienki niestety.... seep02: życzę konsekwencji w podróżowaniu PKP za 50 PLN :D
marecki 2009-12-10 23:59   
marecki - Profil marecki
ciekawe jak długo zostanie połączenie KRK-GDN ; czekając dziś na lot do WAW widziałem, że pasażerów na ich ranne połaczenie do Gdańska była garstka ; nie więcej niż 5-6 osób
jurek 2009-12-10 23:54   
jurek - Profil jurek
Ech szkoda.... za długo nie polatali.
seep02 2009-12-10 20:10   
seep02 - Profil seep02
piterius: pozwól, że zacytuję Twój post, do którego się moja poprzednia wypowiedź odnosiła: "najwidoczniej nadal mamy ciemne społeczeństwo, które tłucze się PKP". Więc kto tutaj pisze o pociągach? tak więc na przyszłość konsekwentniej proszę ;-)
piterius 2009-12-10 19:32   
piterius - Profil piterius
seep02: nie mam aspiracji tłumaczyć wszystkiego "jak chłop krowie na granicy", ale absolutnie nie można brać pod uwagę pasażerów, którzy tłuką się z rodziną pociągiem za 50 PLN (nie wyobrażam sobie podróży z Krakowa do Szczecina takim pociągiem za 50PLN). I nie o żadne wyliczanki mi chodzi, gdy mówię o zacofaniu, wyobraź sobie, że są jeszcze inni ludzie, którzy płacą za loty krajowe 600 i więcej złotych, bo na takie warunki umowy z narodowym prewoźnikiem godzi się korporacja, w której są zatrudnieni. A o bezsennsownym porównywaniu samolotów do pociągów było już na tym forum setki postów i nikt nikomu tym nic nie udowodnił. I szkoda już powtarzać, że jeśli w ogóle, to można by porównywać bilet I klasy pociągu inter-city. Tu chodzi przede wszystkim o to, że są paxy, które np. z Kraka lecą do Szczecina przez Warszawę i płacą o wiele więcej niż 250 PLN, ale jakimś cudem im to nie przeszkadza - o tym zacofaniu pisałem z grubsza biorąc.
seep02 2009-12-10 17:47   
seep02 - Profil seep02
piterius: no tak, jesteśmy zacofani bo nie chcemy wydać 250zł na samolot, jak możemy za 50zł pojechać pociągiem... przy wyjeździe powiedzmy czteroosobowej rodziny np. nad morze daje to: 250*4*2=2000zł za samolot i 50*2*2+50*0,63*2*2=326zł za pociąg, czyli ponad 6 razy taniej...
migajos 2009-12-10 17:22   
migajos - Profil migajos
Myślę, że lepsza strategią byłoby zrobienie lepszej analizy rynku, a potem lepszej promocji połączenia. Myślę że Jet Air ma za mały budżet na to. Jedyne co ma to samoloty i nimi sonduje rynek.
Ja również kibicuje Jet Airowi i mam nadzieje że namiszają jeszcze na Polskim rynku.
piterius 2009-12-10 14:29   
piterius - Profil piterius
Nie zgadzam się, bardzo dobrze, że sondują nowe kierunki - jakby paxy chciały latać - wykorzystałyby to, podoba mi się, każde miasto ma szansę, a że najwidoczniej nadal mamy ciemne społeczeństwo, które tłucze się PKP, mówi się trudno... perły przed wieprze... Nie może mała linia wykonać kawał ciężkiej roboty - przekonać ciemnogród do transportu lotniczego - tym powinny zająć się porty regionalne i duże instytucje, nawet państwowe i publiczne. Jetair podziwiam i zawsze będę chwalił za to, że walczą z zacofaniem Polaków.
migajos 2009-12-10 10:58   
migajos - Profil migajos
wg mnie, na takich ciągłych zmianach cierpi wizerunek Jet Aira... Powinni w końcy na dobre zadomowić się na kilku trasach i tam wyrabiać sobie markę. Tak to nie wiadomo czy jeszcze są, czy już ich nie ma...
wojtek 2009-12-10 10:38   
wojtek - Profil wojtek
that: Nie do końca traci, bo rejsy do Poznania pozostają, a trasa do Szczecina była kontynuacją lotu do Poznania. Ilość połączeń oferowanych przez jetair jest stała (bardziej naukowo constans ;p)
histrion 2009-12-10 10:06   
histrion - Profil histrion
No to sobie polatali... Tak jak napisała redakcja w komentarzu, jakoś ta linia nieprzemyślany sposób działa... Może to taki sposób na sondowanie rynku?
that 2009-12-10 07:20   
that - Profil that
Tak wiec KRK traci kolejne polaczenie...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy