Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_fd745
2018-12-21 23:17
1. Jako były podwładny owego SM jestem przekonany, że jego decyzja była najwłaściwszą
z możliwych.
2. Jako były pracownik PLL LOT S.A. (34 lata służby dla tej firmy) oraz były jej reprezentant
w dwóch krajach (nie tylko europejskich) ośmielam się stwierdzić, że już od kilkunastu lat
kolejne zarządy LOT-u nie utożsamiają się z tą firmą ani nie próbują bronić swoich
pracowników, którzy swoim doświadczeniem próbują ratować wizerunek swojego
pracodawcy oraz bronić interesów jej pasażerów.
A autora niniejszego artykułu - bez żadnej urazy - pozdrawiam, choć niegdyś (po powrocie z jednej z LOT-owskich placówek) bezskutecznie próbowałem zostać jego pracownikiem ...
gosc_955dd - pewnie pracujesz w LOcie ;-)
Czy to byla g***burza czy nie, moze to nauczy LOT, ze w sytuacjach awaryjnych potrzebna jest albo gotwka albo karta etc aby SM czy inny wazny pracownik LOTu mogl to wykorzystac. Tym bardziej ze nie byli w hubie w Warszawie ani nawet na terenie UE
gość_955dd
2018-11-19 11:33
Typowa ównoburza, żeby dołować LOT. Gardzę ludźmi, którzy to robią. Nie wiem jak było, ale chociaz pracownik działał w dobrej wierze, to jego znajomi, od których pożyczył 1300 zł, to niezłe świnie, żeby od razu donosić do Newsweeka. Ja takim ludziom nie podałbym już ręki. Innym, którzy to teraz rozdmuchuja też.
gość_89a06
2018-11-19 09:41
Prawada jest taka ze kazdy kto byl choc raz w chinach wie ze tam na kazdym kroku za wszystko trzeba "zapłacic"
gość_78f12
2018-11-18 09:29
Pompa plus wymiana 1300zł? To chyba promocja była... Najprawdopodobniej usługa była dużo droższa. SM dał radę zorganizować z 10000zł, ale zabrakło. Pożyczył od PAX resztę. W końcu to rzeczy z pieczątka atestu lotniczego...
Chyba, że konieczna była łapówka, bo np mechanik miał jeszcze jakiś inny samolot do naprawy...
gość_8be05
2018-11-17 15:23
Potęga.Jak dojdzie Centralny Port będzie jeszcze bardziej potężnie.
gość_5344c
2018-11-17 11:40
Dobra, sytuacja może trochę niezręczna, ale to jakieś wyjście i w końcu lot się odbył.
Szkoda tylko, że to akurat na azjatyckim kierunku. LOT ma w portalach jak airlinequality wiele negatywnych recenzji i komentarzy. A pasażer azjatycki jest wymagający, kapryśny i rozpieszczony.
Mam nadzieję, że takie sytuację są wyjątkami i LOT potrafi rozwiązać takie problemy w bardziej elegancki sposób.
gość_a361f
2018-11-17 10:30
gość_ec29c - faktycznie dwa prymusy..
Jeden kreatywny autor blamażu, drugi po wszystkim "przeprosił i oddał pieniadze".. a mógł zabić.. ;)
Pamietam kilka lat temu pracowałem w firmie, w której Kapitan zaczął w marcu na lotniskach rozliczać się gotówką.. w lipcu nie było już czym latać..
Bardzo bym chciał, żeby cała ta afera była tylko incydentem i efektem niekompetencji SM.
Bardzo był chciał, żeby brak możliwości bezgotówkowego rozliczenia naprawy był jedynie zbiegiem niekorzystnych okoliczności i żeby nie był to efekt zaniedbań i niezapłaconych przez LOT faktur..
Ale od kilku już lat nie wierzę w Świętego Mikołaja, Wróżkę Zębuszkę i zbiegi okoliczności..
gość_280ae
2018-11-17 08:49
A moze tak po prosto w LOT powinni pracowac profesjonalisci od gory do dolu a nie ludzie z PiSiej lapanki ? Bzdurki o kreatywwnosci w lotnictwie nie maja prawa bytu bo sa zastapione przez procedury. Przez kreatywnosc wydarzyla sie tragedia w Smolensku I moze warto byloby sie czegos uczyc na tak tragicznych bledach a nie ciagle stosowac Polskie motto ze jakos to bedzie. Dopoki politicy beda opowiadac bzdury o koniecznosci trzymania rodowych srebr (czytaj maksymalnej nacjonalizacji dla intratnych posad) to zawsze beda tam wsadzac krewnych I znajomych krolika. Od wojta z Pcimia I soltysowej z Brzeszcz do kwiatu Radomskich lotnicztch elit. A sprawa KNF potwierdza rosnacy apetyt. No coz to tylko zalezy od madrosci Polskiego suwerena. Moze kiedys sie to zmieni bo na razie to ciemnosc, widze ciemnosc.
gość_ec29c
2018-11-16 22:43
Ja uważam, że zarówno SM jak i vicek Wilk zachowali się bardzo dobrze. Jeden kreatywnością, drugi oddał pieniądze i przeprosił.
SM-owi należy się premia! Bo uratował LOT-owi co najmniej kilkaset tysięcy, zaś pasażerowie mieli tylko kilka godzin opóźnienia.
Nie przesadzajmy z krytykanctwem!
adam7691
2018-11-16 22:20
tak to już jest w Polsce, gdyby dotyczyło LH, należy zachwalać pomysłowość,
skoro dotyczy LO, to trzeba dokopać
gość_aafad
2018-11-16 21:57
Nie było ATM w terminalu?
Firma obsługi technicznej chciała płarności gotówką? To ogromne poważanie ma globalny LOT na świecie. Najpierw odwołane rejsy bo samoloty występują przed oficjelami, potem łamanie własnych procedur podczas akcji strajkowej, teraz ta historia. No świetnie zarządzana firma, brawo.
gość_09891
2018-11-16 20:47
coś tu jest bardzo dziwnego, nie mógł pójść do bankomatu? nie mógł poprosić pilotów o pomoc? Przecież mówimy o jakiejś czapce czereśni... Nie myślę tu nawet o złej woli tylko totalnym braku profesjonalizmu... co zresztą zostało spotęgowane przez służby PR lotu kolejnym bezmiarem nieprofesjonalizmu...
gość_a361f
2018-11-16 18:03
Panowie komentujacy...
Czy Wy w ogole slyszycie (czytacie) to co mowicie?!
Absolutna katastrofe wizerunkowa LOTu probujecie zrzucic na barki osob, ktore w Waszym mniemaniu "doniosly" mediom o tej kuriozalnej sytuacji?
Przypominam ze "szmata", "scierwem", "zdrajca" nazywacie ludzi, ktorzy po dziesieciu godzinach czekania uslyszeli, ze trzeba zalatwic gotowke na naprawe, bo nie poleca..
Rozumiem, ze nie widzicie nic zlego w tym, ze samoloty sie psuja, nie ma pieniedzy na ich naprawe, wyciaga sie pieniadze od przypadkowych osob (bo nie!!! osoba czesto latajaca na danej destynacji, to NIE jest "znajomy" zalogi).
Zle jest wtedy gdy ktos o tym da znac mediom. Zle jest wtedy gdy na nasz krystaliczny i cudownie zarzadzany LOT ktos powie zle slowo..
Puknijcie sie w czolo..
gość_7d755
2018-11-16 17:26
Aferę sprzedał mediom jeden z pax, w teorii zaufany, który pożyczył pieniądze. Sam pożyczył, zgodził się BEZ żadnego przecież przymusu, a potem sprzedał temat mediom. Niezła szmata i ścierwo. Ale tacy też istnieją..
gość_a1509
2018-11-16 16:55
Dla mnie SM powinien dostać nagrodę. Jakby nie jego akcja z pożyczką to ciekawe jak długo samolot stał by jeszcze na płycie. Co wtedy by mówili pasażerowie i media.
gość_af8c9
2018-11-16 14:45
Podczas wojny Polacy zbierali w pociągach na łapówki dla żandarmów a po wojnie zbierano na węgiel do lokomotywy. Czyli tradycja w narodzie nie ginie.
Sm popytal wsrod pasazerow ktorych znal o pozyczke na zaplate za pompe. Rozumiem, ze nie naglasnial tego przez megafon. Jakim cudem to wszytsko przeszlo do mediow, skoro w sumie pozyczyl kase od 4 osob i od osob ktore znal (z racji tego ze sa czesymi pasazerami na tej trasie). Pozyczyli a zaraz potem polecieli do Newsweek'a krecic afere?
gość_e9891
2018-11-16 13:36
Niestety w świat poszła plotka o złej kondycji finansowej LOT-u. To dość absurdalne żądać gotówki od flagowego przewoźnika należącego do rządu.
Inna sprawa, że SM powinien mówić prawdę swoim przełożonym.