Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_71113
2019-03-17 11:46
WROMK: Wydaje mi się że skoro fotele nie były przesuwane, a tylko doszły nowe na miejscu zlikwidowanego bufetu, to raczej ten układ się nie zmienił. Jedynie nowe fotele teoretycznie powinny być przy prawych drzwiach, zamiast przy oknie.
Wiadomo jak zmienił się układ okien w stosunku do foteli? Czy są miejsca z bardzo przesuniętym oknem?
gość_8d031
2019-01-06 22:19
Czy wszystkie E170 zostały już przerobione na 76-miejscowe?
gość_c3b01
2018-09-25 18:30
Tutaj panuje nienawiść do LOT. Pamiętam jak po pierwszym dochodowym roku pisano, że to kreatywna księgowość i wieszczono, że za chwilę się to skończy bo Misiewicze, Pisiewicze się dorwały do władzy. W drugim roku, że za chwilę podrożeje paliwo i to musi już za chwilę pierdyknąć. A teraz dodanie 6 foteli to zamach na konstytucję. A zwykli ludzie przecierają oczy ze zdumienia i się zastanawiają jak to możliwe, że firma, która od zawsze była niedochodowa teraz nagle zaczęła zarabiać pieniądze. Gdzie szły te pieniądze wcześniej, kiedy wszystko wyprzedawano i próbowano zaorać LOT? Lufthansa ma się obejść smakiem? Przecież to nie po europejsku!
A tymczasem w Stanach Congress ma glosowac nad ustawa wyznaczajaca minimalne odstepy miedzy fotelami oraz minimalne rozmiary samch foteli. Oczekuje sie ze ustawa przejdzie przez obie izby bez problemow i zostanie podpisana prze Trumpa.
zobacz link
usuniety
2018-09-25 11:48
@gość_067ae - w starszej konfiguracji rząd 1 był, jak to nazywasz, połówkowy, w nowej konfiguracji będą dwa rzędy połówkowe, 1 oraz 2 oraz jeden pełen dodatkowy rząd.
gość_067ae
2018-09-25 10:06
Niedawno leciałem E170 z Wiednia - na 70 miejsc zajęta była nieco ponad połowa. Czyli dojdzie kilka dodatkowych miejsc na których będzie można się położyć albo przynajmniej położyć torbę. ;) A tak swoją drogą to moje obliczenia nie zgadzają się obliczeniami autora. Czytamy: "w pierwszych dwóch rzędach dostępne będą miejsca jedynie po prawej stronie samolotu" czyli jak rozumiem 2 razy 2 = 4, ponadto "Pojawił się także dodatkowy rząd foteli - ogółem, po zminie na pokładzie embraerów E170 jest 20 rzędów foteli, zamiast jak do tej pory 18 rzędów." czyli poprzednio 4 i teraz jeszcze 4 = 8. Zważywszy jednak na to, że jest informacja o tym iż przybyły 2 rzędy (w tym zapewne jeden połówkowy) to raczej powinno być napisane "w pierwszym rzędzie dostępne będą miejsca jedynie po prawej stronie samolotu".
gość_b7ff1
2018-09-25 08:06
Narzekających odsyłam do wyników finansowych firmy...
Świadczy to tylko o tym że wciąż tkwicie w filozofii wcześniejszych włodarzy Lot-u...
Ja życzę firmie jak najlepiej :)
gość_2c56d
2018-09-24 20:47
Oczywiscie, ze moze. A my mozemy nim nie latac. To wlasnie takie pozorne drobnostki sprawiaja, ze ktos jeszcze w ogole lotem lata. Na pewno nie cena. Jednak jesli LOT stanie sie bardziej konkurencyjny cenowo dzieki takim zabiegom, to na pewno przyciagnie dodatkowych klientow. Tych, ktorzy decyduja portfelem, jest o wiele wiecej niz wygodnickich, ktorzy przeniosa sie gdzie indziej. Jesli jednak bedzie i drozej i gorzej... nastepnej zimy nie przetrwa.
gość_251b0
2018-09-24 20:31
Żałosne są te wasze narzekania na LOT. Cokolwiek zrobi ta linia jest be jak pisze poniżej @gość_76bea z którym się zgadzam. Jakby zrobiła to inna linia typu Air France, Lufthansa, KLM czy British Airways to pewnie byłoby super wg was.
@gość_4922e - super, musisz być z siebie bardzo dumny. Musisz koniecznie zgłosić się jeszcze do jakiejś rozgłośni radiowej i ogłosić to całemu światu abyś mógł pękać z dumy, że nie latasz już LOT-em od kilku lat. A więc do dzieła!
gość_76bea
2018-09-24 19:56
BA może, Air France może, a LOT nie może bo wszyscy będą mówić że tak nie można i że jest be, takie polskie myślenie, tylko skrytykować pomysł, pewnie wszyscy narzekający latają klasą biznes
jjemiolo
2018-09-24 19:24
To oznacza ze czas jakis jeszcze beda latac, a ponoc chciano sie ich pozbyc nie tak dawno. Niniejszym pomysl standardyzacji sprzetu w LO jest odlozony do lamusa.
gość_64a9d
2018-09-24 18:59
gość_b136 - wydaje mi się że LOT jest linią z trochę wyższej półki ?
gość_35f05
2018-09-24 18:22
czytamy ze zrozumieniem, E70 zazwyczaj lata na krótkich trasach, znika 1 bufet, w to miejsce wstawiają siedzenia, zatem kto mówi o zagęszczeniu ?
zapewne chodzi o jak największe ujednolicenie najmniejszej flotyu czyli zbliżenie E70 do Q400 dzieki czemu łatwiej o podmianki
gość_4922e
2018-09-24 18:20
LOTem nie latam już od kilku lat i za każdym razem gdy czytam coś o nich utwierdzam się w przekonaniu że to jest słuszna decyzja.
gość_b1367
2018-09-24 17:13
BA CityFlyer - 76 miejsc od zawsze, Hop ! Air France - 76 miejsc od zawsze.
gość_64a9d
2018-09-24 15:06
Czyli niestety standard na pokładzie lotowskich E170 ulegnie pogorszeniu - szkoda !!!
gość_0df2f
2018-09-24 14:14
Jakim sposobem bez utraty miejsca na nogi można wcisnąć w tak mały samolot jeszcze dwa rzędy foteli ...
gość_af8c9
2018-09-24 12:54
A jak to wpłynie na standard obsługi pasażerów w zagęszczonych E 170 ? Jeszcze można też umieścić pasażerów w toaletach przecież nie są one ciągle zajęte.