Amerykańscy przewoźnicy redukują liczbę połączeń do Chin

Amerykańscy przewoźnicy redukują liczbę połączeń do Chin Najnowszą ofiarą niskiej dochodowości lotów do China pada trasa z Chicago do Szanghaju obsługiwana przez American Airlines. - Pozostajemy silnie zaangażowani w Azji i w dalszym ciągu będziemy obsługiwali ten region poprzez nasze huby w Dallas/Fort Worth oraz Los Angeles. Nasza trasa z Chicago do Szanghaju jest niedochodowa i nie rokująca przy obecnych wysokich cenach...
04/09/2018 09:12   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
pcharasz 2018-09-04 15:00   
pcharasz - Profil pcharasz
@adam7691, generalnie tak jest, ale na pewno nie w przypadku Air China, która raczej jest na niższym poziomie niż np. Hawaiian. Dla chińczyków większe znaczenie ma to, że mają w pełni chińskojęzyczną obsługę na pokładzie. Miałem okazję lecieć jednym ze skasowanych lotów, American Airlines z Chicago do Szanghaju i na pokładzie była bodajże jedna osoba z obsługi pokładowej, która była chińskojęzyczna. Starsi pasażerowie nie władają dobrym angielskim i mieli problemy porozumieć się. Dla chińczyków są to dużo bardziej niekomfortowe chwile, niż dla takich amerykanów, którzy mają dużo więcej pewności siebie i "oczekują", że każdy ich zrozumie.
adam7691 2018-09-04 09:51   
adam7691 - Profil adam7691
cani@: haha, słuszna uwaga,

a tak na marginesie, standard linii chińskich jest znacznie wyższy niż amerykańskich, może to tym jest powodowane
cani 2018-09-04 09:16   
cani - Profil cani
Cytuję: "Wycofanie się linii Hawaiian, oznacza że na trasie z Pekinu do Chin monopol będą miały linie lotnicze Air China, które obecnie realizują połączenie dwuklasowymi airbusami A330-200." - no na trasie z Pekinu do Chin Air China, na pewno będą miały monopol :-D
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy